Merhaba arkdaşlar ecsroda bugun yeni bi char açtım bicheon/light nuker ama diğer skill cold mu olsun fire mi karar veremedim isro olsa cold dicem snow varda ecsroda cold yok napsam kararsızım yardım lütfen
Evet Yardımları bekliyorum nuker yapılandırma
· 10 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
Cold.
ewet yokmu başka önerisi olan
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
eğer ecsroda oynicaksan benden sana tavsiye 70 bichon 90 fire 70 glavie 70 liyt yap
ama bn dual weapon yapmıcam s/s nuker olcak bicheon light tamam firemi cold mu hadi yardım charı kasamıyom bich light kasıyom buuff yok : D
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
ama bn dual weapon yapmıcam s/s nuker olcak bicheon light tamam firemi cold mu hadi yardım charı kasamıyom bich light kasıyom buuff yok : D
eğer dual yapmicaksan 90 fire-70 bicheon-68 cold-74 liyt yap bence böylede olmadı diyorsan 90 fire 90 bicheon 90 liyt yap 30 uda canın neye istiosa ona ver
.çok saol
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
.çok saol
görevimiz 😉
bicheon neden açıosunki arkadsım?direk cold light fire girsne...bufflarıda işine yarar..bicheonu yatır batır için seçtiysen tek bu skller için değmez..firede o kadar buff warken we de nukeler warken
Dostum TABİKİ cold-light-bicheon yapıcaksın saçma bir soru olmuş.Cold'ta snow vs geldi ecsro'ya yeni skillerde mecvut.sakın dier mastery dağılımlarını deneme istediğin verimi alamazsın ki tabiki senin kararın 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap