aynen kardesm haklısın .d
Eu West Satılık Gold 1 Account[ Satıldı ]
· 43 Yanıt · 12K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Güncel.
Bu mesaj Extrowe rumuzlu uyeden alinti yapildi
Diamond yapmak da gayet zor, zaten diamond gibi oynayan hesap almasın hocam 😄
Oyuna verdiğim parayı geri almaya çalışmıyorum zaten gözleri gören adam o accountta kaç para harcandığını zaten anlar.Westteki rp fiyatları zaten türkiyeye göre kat kat fazla arkadaş teklif verdi bende dolaylı yoldan olmaz dedim 400-500 lira harcadığım accountu 100liraya satacağıma satmam daha iyi sınavım var diye giremiyorum diamond yapmak çok zor değil 1-1.5 ay uğraşıp öyle satarım
Diamond yapmak da gayet zor, zaten diamond gibi oynayan hesap almasın hocam 😄
Bu mesaj piemde rumuzlu uyeden alinti yapildi
2 tane diamond acc sattım hocam zaten bırakmadan önce,diamond yapmak zor değilden kastım zaman açısından bahsettim yoksa gold 1im diamond yaparım gibi bi iddiam yok zaten elmastım bırakmadan önce.
Bu mesaj Extrowe rumuzlu uyeden alinti yapildiOyuna verdiğim parayı geri almaya çalışmıyorum zaten gözleri gören adam o accountta kaç para harcandığını zaten anlar.Westteki rp fiyatları zaten türkiyeye göre kat kat fazla arkadaş teklif verdi bende dolaylı yoldan olmaz dedim 400-500 lira harcadığım accountu 100liraya satacağıma satmam daha iyi sınavım var diye giremiyorum diamond yapmak çok zor değil 1-1.5 ay uğraşıp öyle satarım
Diamond yapmak da gayet zor, zaten diamond gibi oynayan hesap almasın hocam :D
2 tane diamond acc sattım hocam zaten bırakmadan önce,diamond yapmak zor değilden kastım zaman açısından bahsettim yoksa gold 1im diamond yaparım gibi bi iddiam yok zaten elmastım bırakmadan önce.
Zamansa mevzu bahis sıkıntı yok 😄
Güncel
175e bırakıyorum.
50 lira verırım
Bu mesaj seskes rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yahu arkadaşım sen sorunlumusun fiyatı oraya yazdım beynin algılamıyorsa yorum yapmak zorunda değilsin her satılık account konusunu baltalamaktan zevk alacak kadar salak mısın?
50 lira verırım
Yahu arkadaşım sen sorunlumusun fiyatı oraya yazdım beynin algılamıyorsa yorum yapmak zorunda değilsin her satılık account konusunu baltalamaktan zevk alacak kadar salak mısın?
Slim Shady
⭐ 14y
Bu mesaj Extrowe rumuzlu uyeden alinti yapildi

Bu mesaj seskes rumuzlu uyeden alinti yapildi50 lira verırım
Yahu arkadaşım sen sorunlumusun fiyatı oraya yazdım beynin algılamıyorsa yorum yapmak zorunda değilsin her satılık account konusunu baltalamaktan zevk alacak kadar salak mısın?

tamam 70 verem
pardon kardeşim ben konuları karıştırdım diğer arkadaşı kanser edecektim
Bu mesaj seskes rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yine de vermişsin kanserini
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
pardon kardeşim ben konuları karıştırdım diğer arkadaşı kanser edecektim
Yine de vermişsin kanserini
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Güncel
Son fiyat 150 başka düşmeyeceğim.
Son fiyat 150 başka düşmeyeceğim.
Güncel
Bu mesaj Autumn rumuzlu uyeden alinti yapildi
😁 😁 😁 😁 makara: makara: makara: makara: makara:
Bu mesaj seskes rumuzlu uyeden alinti yapildipardon kardeşim ben konuları karıştırdım diğer arkadaşı kanser edecektim
Yine de vermişsin kanserini
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
😁 😁 😁 😁 makara: makara: makara: makara: makara:

Up
Up
Acil para lazım olduğundan 120 ye bırakıyorum arkadaşlar düşünen varsa ulaşabilir.
Slim Shady
⭐ 14y
Bu mesaj seskes rumuzlu uyeden alinti yapildi
🤣 🤣 🤣
100 lira vereym
🤣 🤣 🤣
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap