Beyblade 😊 bunu seyretmek için okula çoğu kez gecikirdim 😄
En Karizmatik Oyun Karakteri?
· 50 Yanıt · 5.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
ahanda buyrun herkes resim koymussa bende koyam
vergil:



vergil:



hikayesini bilsem bile oyuna karşı tutumum değişmez.
yaptıgı tek şey adamları hunharca öldürüp ortada tın tın tın dolaşan bi adam bana karizmatik gelemez 😊
sen söyle bakalım max payne 1 ve 2 yi oynayıp bitirdin mi :P
1ide 2yide bitirdim. ve gerçekçi gelmedi. Hitman uçamaz kaçamaz 3590138109 kişinin arasında sağ salim çıkamaz ve hala anlamadığım gibi oyunun ortasında medkit kullanıp vuuhp iyileşemez. Maxpayne süperkahraman olabilir ama kolpa be kanka yapma etme şimdi gerçekçi ol. Max PAyne bitimek için herkesi indireceksin, Hitman bitirmek için düşüneceksin, çünkü sadece aklını kullanabilen kişiler hitman i iyi bir seviyede bitirebiliyorlar!!!
Yanlış anlaşılmasın ama max payne ide Hitman ide en zor seviyelerde bitirdim. Max payne ii en zor seviyede bitirmekte birşey yok ama hitman i en kolay seviyede bitirmek bile marifet bence.
T
Tarantella
⭐ 19y
hikayesini bilsem bile oyuna karşı tutumum değişmez.
yaptıgı tek şey adamları hunharca öldürüp ortada tın tın tın dolaşan bi adam bana karizmatik gelemez 😊
sen söyle bakalım max payne 1 ve 2 yi oynayıp bitirdin mi :P
1ide 2yide bitirdim. ve gerçekçi gelmedi. Hitman uçamaz kaçamaz 3590138109 kişinin arasında sağ salim çıkamaz ve hala anlamadığım gibi oyunun ortasında medkit kullanıp vuuhp iyileşemez. Maxpayne süperkahraman olabilir ama kolpa be kanka yapma etme şimdi gerçekçi ol. Max PAyne bitimek için herkesi indireceksin, Hitman bitirmek için düşüneceksin, çünkü sadece aklını kullanabilen kişiler hitman i iyi bir seviyede bitirebiliyorlar!!!
Yanlış anlaşılmasın ama max payne ide Hitman ide en zor seviyelerde bitirdim. Max payne ii en zor seviyede bitirmekte birşey yok ama hitman i en kolay seviyede bitirmek bile marifet bence.
şimdi burda sanırım soru oyunun zorlugu veya düşünmeyi gerektirip gerektirmedigi değil 😊
mesela hitman contracts i çok övdü arkadaşlar.gittim hemen aldım ve o hırsla oynamaya başladım.
fakat bölümler ilerledikçe sıkılmaya başladım.öyle bi seviyeye geldim ki artık oyun cidden baymaya başladı.(kesinlikle takılıp kalmam sözkonusu değil)
tamam karşı tarafı öldürmenin sayısız yolu var.zekice yollar oldugu gibi aksiyonu seven tiplere uygun,digerine göre biraz aptalca yollar da var.
kesinlikle "basit" bir oyun olarak bakmıyorum tabi hitman'a.
ama oyundaki esas eleman konuşmayıp sus pus durunca insanın siniri bozuluyor.
robot mu lan bu ?! ikilemine düşüyorsun.
mesela oyunu oynadıysan bilirsin bazen öyle zeki cümleler kuruyor ki payne,cidden bu heralde oyun olamaz diye düşünüyorsun.içimizden biri olarak görüyorsun onu.(en azından ben görüyorum.)
sonuçta buna bir oyun olarak bakmak lazım tabi.olaganüstü ögeler mevcut.
saçma da olsa o oyunu bitirebilmek için 23124 kişinin arasından çıkman gerekiyor.
detaylı bilgi için ekşisözlüge girmende yarar var 😉
edit: 17 ekim'de filmi geliyormuş.yıllardır bekliyodum bunu.
şimdi burda sanırım soru oyunun zorlugu veya düşünmeyi gerektirip gerektirmedigi değil 😊
mesela hitman contracts i çok övdü arkadaşlar.gittim hemen aldım ve o hırsla oynamaya başladım.
fakat bölümler ilerledikçe sıkılmaya başladım.öyle bi seviyeye geldim ki artık oyun cidden baymaya başladı.(kesinlikle takılıp kalmam sözkonusu değil)
tamam karşı tarafı öldürmenin sayısız yolu var.zekice yollar oldugu gibi aksiyonu seven tiplere uygun,digerine göre biraz aptalca yollar da var.
kesinlikle "basit" bir oyun olarak bakmıyorum tabi hitman'a.
ama oyundaki esas eleman konuşmayıp sus pus durunca insanın siniri bozuluyor.
robot mu lan bu ?! ikilemine düşüyorsun.
mesela oyunu oynadıysan bilirsin bazen öyle zeki cümleler kuruyor ki payne,cidden bu heralde oyun olamaz diye düşünüyorsun.içimizden biri olarak görüyorsun onu.(en azından ben görüyorum.)
sonuçta buna bir oyun olarak bakmak lazım tabi.olaganüstü ögeler mevcut.
saçma da olsa o oyunu bitirebilmek için 23124 kişinin arasından çıkman gerekiyor.
detaylı bilgi için ekşisözlüge girmende yarar var ;)
Ya haklı olabilirsinde dediğim gibi. Bende seninki gibi oyunu ilk aldığımda contracts i aldım (daha doğrusu indirdim) sonra başladım oynamaya dedim ne lan bu. Lvl 6 ya geldim oyun boyunca adam sadece 2 cümle konuştu ondada birinde: ''getirmem gereken kız getirilebilecek bir durumda değil Diana''
Öbüründe: ''Baban seni kurtarmam için bana ödedi, kaç buradan''
Bu hitman i hitman yapan bir öğe zaten. Ama bu öğeyi farketmek için hitman 1 i oyna neden öyle olduğunu anla, sonra hitman 2 yi oyna içine kapanık biri olmasının sebebini anla.
Haklısın, ama senin açından dostum. Yani yarı tanıdığın birinin karizmatik olup olmadığına karar vermeni beklemem, ama bence halen Hitman olaylarda olan soğukkanlılııyla, arkada kaybedeceği şeyleri düşünmeden işini bitirmeye çalışan ve kendinibaşka öğelere kaptırmama özellikleriyle en karizmatik buluyorum.
Yukarıda saydığım öğelerden hiçbiri malesef max payne de yok.
T
Tarantella
⭐ 19y
kahramanları "kahraman" yapan da farklı tarzları ve taklit edilemez olması zaten 😊
karizmatik olmak için tek bir ilkeye baglı kalmak yanlış.
sana göre hitman bana göre max payne 😁
ps: saygı duyarım. ☕
karizmatik olmak için tek bir ilkeye baglı kalmak yanlış.
sana göre hitman bana göre max payne 😁
ps: saygı duyarım. ☕
Aynen 😊
Sizler hatirlar misiniz bilmem... Ama bir zamanlar GI JOE isimli bir cizgi film vardi,ayni sekilde bu cizgi filmin oyuncaklari vardi... Daha sonra bu atari oyununa cevrilmisti,deli gibi oynardim zamaninda... Iste GI JOE dan General Hawk her zaman favori karakterimdir... Bilmeyenler icin buyuk kayip...
Hacım o karizma değildiki pek. :?
Baglac olan KI ayri yazilir...
Oyun sonunda ki boss lari oldururken ustlerinden tak tak ziplardi... Ilk oynadigim uzun sureli atari oyunuydu,bundan 10-11 sene onceydi yanilmiyorsam... O nedenle benim favorim,karizmasi onemsiz... ^^
Edit : 10 seneden fazla olmus...
There were several video game adaptations of G.I. Joe; some are Cobra Strike by Parker Brothers for the Atari 2600 and Intellivision (1983), G.I. Joe by Epyx for the Apple II and the Commodore 64 (1985), G.I. Joe by Taxan for the Nintendo Entertainment System (1991), Action Force by Virgin Games for the Commodore 64 (1987), G.I. Joe by Konami for arcades (1992) and G.I. Joe: The Atlantis Factor by Capcom for the Nintendo Entertainment System (1992). [1]
ona bakarsan burdaki ki de bitişik yazılır jesusum,imla canavarı seni jigjig in bi hatasını yakalıcan madem bari sen açık verme 😁
ha buarada karizma karakter deyince aklıma gelen tek isim ➡️ illidan ❗
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
İllidan ile Arthas arasında kararsızım zaten 2 side çok karizma duruyor ama ya 😄
birbirlerine düşman olmalarına rağmen ikisini de beğeniyorum 😎
birbirlerine düşman olmalarına rağmen ikisini de beğeniyorum 😎
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap