Icerige atla
Extraloob

En Karizmatik Oyun Karakteri?

· 50 Yanıt · 5.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
D
drotalion ⭐ 19y
#21

ince espriler yapmayan,güldürürken düşündürmeyen robot gibi bir karakter (hitman vs.) karizmatik olamaz...


Bnce boş çene çalıcağına gitsin 1-2 adam vursun...

NE o öyle gidiyim herksi vurayım, hitmanda yap onu sıkıysa. Max Payne önce işi öğrensin sonra Hitmana kafa tutturun 😊

Ha bu arada Max Payne karizmatik olabilirde oyundaki buglardan adamın karizması2-3 plana atılıyor.
A
Arakci ⭐ 19y
#22
ya sen ne cani adamsın ya adamın katliam yapmasını istiyosun hep 😄 bak benim vergil'ime sadece seytan olduruyo insanlarla isi yok onun 😄
A
Aleral OP ⭐ 18y
#23
😈 😁



muahahaha 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#24
Sizler hatirlar misiniz bilmem... Ama bir zamanlar GI JOE isimli bir cizgi film vardi,ayni sekilde bu cizgi filmin oyuncaklari vardi... Daha sonra bu atari oyununa cevrilmisti,deli gibi oynardim zamaninda... Iste GI JOE dan General Hawk her zaman favori karakterimdir... Bilmeyenler icin buyuk kayip...

genhawk.JPG

Hacım o karizma değildiki pek. :?


Baglac olan KI ayri yazilir...

Oyun sonunda ki boss lari oldururken ustlerinden tak tak ziplardi... Ilk oynadigim uzun sureli atari oyunuydu,bundan 10-11 sene onceydi yanilmiyorsam... O nedenle benim favorim,karizmasi onemsiz... ^^

Edit : 10 seneden fazla olmus...

There were several video game adaptations of G.I. Joe; some are Cobra Strike by Parker Brothers for the Atari 2600 and Intellivision (1983), G.I. Joe by Epyx for the Apple II and the Commodore 64 (1985), G.I. Joe by Taxan for the Nintendo Entertainment System (1991), Action Force by Virgin Games for the Commodore 64 (1987), G.I. Joe by Konami for arcades (1992) and G.I. Joe: The Atlantis Factor by Capcom for the Nintendo Entertainment System (1992). [1]
Dosyalar (1)
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#25
görüyorsunuz değilmi jesus'un da ilgi duyduğu topicler var demek ki açacağınız topicler daha kaliteli olacak ki herkes gelebilecek ilgilenebilecek.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#26
görüyorsunuz değilmi jesus'un da ilgi duyduğu topicler var demek ki açacağınız topicler daha kaliteli olacak ki herkes gelebilecek ilgilenebilecek.


Haklisin hacim,her topice boyle hevesle damlamam... 😜
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#27
Hmura Kenshin Akar!!!

Avatarım 😉
J
Jigsaw ⭐ 19y
#28

Baglac olan KI ayri yazilir...

Bana mı öğretiyorsun? Boşluğa iyi basamamışım. Kırk yılda bir hatamı buldun. Okan da "Değil mi?" yi birleşik yazmış. Ama onun her imla hatasını yazmaya ömür yetmez... 😈
B
#29
Hitman. Her zaman...

Bir ara nickden belli oluyodu '' Anne büyüyünce Hitman Olucam ! '' 😈 😁
E
eL`dode ⭐ 19y
#30
J
Jigsaw ⭐ 19y
#31

Pikachu mu karizma muhahah. 😄 Çok çok severim ayrı ama en ufak karizması yok.
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#32
Çizgi Film Karakteri Olmaya Bilir Ama En Sağlam ..cu Oldugu Kesin Alın Size Karizma xD

Hemde DeaThMetaL Ci xD

- Resim Silinmiş.
D
drotalion ⭐ 19y
#33



en tatlı desek evet katılırımda en karizmatik dedik yahu 😄
A
Aleral OP ⭐ 18y
#34
Öyle demeyin ya çocukluğumun kahramanı pikachu 😄
T
Tarantella ⭐ 19y
#35
pikachu nun, olayları tek başına çözemedigi ve yanındaki çapulcuya (ash miydi neydi) muhtaç oldugu ortada 😎

ben nedense max payne' den bir türlü vazgeçemiyorum.

blood money,contracts..hepsini bilirim oynadım.
fakat bana, tanıdıgınız en cani,en psikopat oyun karakterini yazın deseydiniz hitman' i yazabilirdim.

max payne' in hikayesi,olayların akışı falan..digerlerinden çok farklı.
baya oynayınca farklı bi sempati duyuyosun adama.
D
drotalion ⭐ 19y
#36
Senin hatan ortaya çıktı:

Sen hitman 3-4 oynamışsın 1-2 oynamamışsın. Bende önce 3-4 oynadım dedim oyun manyaq ama ne bu diye. Anlam veremiyorsun. 1. oyunu oynasaydın 3. oyunda olanı biteni 2. oyunu oynasaydında 4. oyunda olanı biteni anlar fikrin max payne den çok hitman olurdu.
T
Tarantella ⭐ 19y
#37
hikayesini bilsem bile oyuna karşı tutumum değişmez.
yaptıgı tek şey adamları hunharca öldürüp ortada tın tın tın dolaşan bi adam bana karizmatik gelemez 😊
sen söyle bakalım max payne 1 ve 2 yi oynayıp bitirdin mi 😜
J
Jigsaw ⭐ 19y
#38
Senin hatan ortaya çıktı:

Sen hitman 3-4 oynamışsın 1-2 oynamamışsın. Bende önce 3-4 oynadım dedim oyun manyaq ama ne bu diye. Anlam veremiyorsun. 1. oyunu oynasaydın 3. oyunda olanı biteni 2. oyunu oynasaydında 4. oyunda olanı biteni anlar fikrin max payne den çok hitman olurdu.

Kesinlikle katılıyorum.

Adam suikast için yaratılmış. Duygusuz, soğuk kanlı tamamen gereksiz hislerden arınmış, gerekmedikçe konuşmayan, mükemmel bir ölüm makinası.

Max Payne'i de oynadım 1-2. Severim. Ama Honey I'm hoooomeee, Noooooooeee diyen bir adamla, her işini kusursuz bir şekilde tamamlayan Codename 47'ı aynı kefeye koymam. 😊
L
Lagroad ⭐ 19y
#39
http://melissa.freeblog.hu/Files/Kai%20(3).bmp" alt="" loading="lazy">
- Resim Silinmiş.

566110kai%20hiwatari.jpg
Dosyalar (1)
X
XianHun ⭐ 18y
#40
ahhh Kai Cocukluğum aklıma geldi 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: