Salı Pazarı.
En İyi Marka?
· 30 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Temet Nosce
⭐ 17y
Giyim: Mudo , LCW
Ayakkabı: Lotto,Puma tek geçerim hele lotto 1 sene hiç bir yırtılma sökülme olmadan giyebilirsin gıcır gıcır zaten 3 ay garantisi var ayakkabının. ^_^
Ayakkabı: Lotto,Puma tek geçerim hele lotto 1 sene hiç bir yırtılma sökülme olmadan giyebilirsin gıcır gıcır zaten 3 ay garantisi var ayakkabının. ^_^
LCW X-Side ürünleri çok şık. DeFacto çok şık. Lacoste daha da şık. U.S Poloya lafım yok zaten 😁
U
Uniqq_StaFF
⭐ 16y
LWC NİKE RODİ
Ayakkabı : Adidas,Puma
T-shirt,Sweatshirt : U.s Polo,Lacoste,TommyH
Pantolon : mavi,Ltb ☕
T-shirt,Sweatshirt : U.s Polo,Lacoste,TommyH
Pantolon : mavi,Ltb ☕
Harbiden LCW çok tutuluyor vede fiyatları çok uygun LCW'deki bir V yaka 20 TL iken Tommy'deki V yaka 150 TL oluyor. Ama tabi Tommy'de king 😆
Bugün LCW'den 2 sweet birde mont aldım 100tl tuttu bence gayet ucuz hemde kaliteli ve modelleride çok hoşuma gitti.
Ayakkabı : Nike ^^
JCarlsberg
⭐ 19y
Bizim Arka Sokakdaki Perşembe Pazarı Hem Ucuz Hem Kaliteli Tek Sorun Marka Yoq
Levi's
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap