bi tane dogru düzgün reklam yokki hepsi saçma hepsine gıcık oluyorum 😁
<< En Gıcık Olduğunuz Reklam >>
· 51 Yanıt · 6.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
tt net ve güvenderin reklamıı
dabi dabi mısır çerezi
+999999999999999999999999999999999999999999999999999
O
Optimus Prime
⭐ 18y
hani bi çikolata reklamı varya en sonunda yiyecem seni 😆 neyi? 😊
G
GreenIsHope
⭐ 18y
Alinin karnı acıktıııı diye bağırıyor ya bi karı orda ağzının ortasına vuracaksın bi tane zaten kafam şişmiş akşam akşam ne yapalım senin bebenin karnı acıktıysa doyur şıllık..
H
HellMagican
⭐ 19y
ttnet vitamin reklamı napmicez konuşmicez hesabı
dabi dabi mısır çerezi bide roccomu ne hani koro halinde topitop somuruyolar ya o
en sevmedım reklam
aaa ayseee bebegınn hapsurduuuu aaaaaaaaa :D
aynen deli oluyorum o reklama 😄
Pa Pa Papia
hani bi çikolata reklamı varya en sonunda yiyecem seni 😆 neyi? :)
''en sonunda yiicem seni çıldırtırsın .. BENİ !!''
tiksinç bir reklamdır bence 😊
kosla Venish
bööööööööööööööööööööööööööö
iğrenc reklamları var. gercekten hele o tıpleme varya sozde arastırmacı.. pazarlamıcı... kımyager olsun madem cok bılıyo 😜
bööööööööööööööööööööööööööö
iğrenc reklamları var. gercekten hele o tıpleme varya sozde arastırmacı.. pazarlamıcı... kımyager olsun madem cok bılıyo 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap