deco reklamı
<< En Gıcık Olduğunuz Reklam >>
· 51 Yanıt · 6.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
bi biskrem versem akdar saçması yok ama ikincisi yeni çıkan televizyonun görüntü kalitesini gösteren reklam yaw benim televizyonum o tv nin kalitesini göstericek düzeydeyse nie seninkini alim
Filmin en güzel yerinde Cüneyt Arkın çıkıyor: BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
:evil:
:evil:
hani bütün kampanyayı, telefon numaralarını 2 kişi arasında konuşuyormuş gibi göstermeleri yok mu kumandanın hangi tuşuna basıcağımı şaşırıyorum nefret ettim yahu xD
bir de çantasında 5'er kiloluk temizlik malzemeleriyle gezenler... lol
dııt diye bir card çıkmış xD alışverişlerde kolaylık olsun diye onun reklamları da çok saçma 😁
tabi bunların yanında güzel reklamlar da var^^
mesela en son hatırladığım Fish reklamı bir filmin fragmanı sanmıştım:D
bir de çantasında 5'er kiloluk temizlik malzemeleriyle gezenler... lol
dııt diye bir card çıkmış xD alışverişlerde kolaylık olsun diye onun reklamları da çok saçma 😁
tabi bunların yanında güzel reklamlar da var^^
mesela en son hatırladığım Fish reklamı bir filmin fragmanı sanmıştım:D
blendax reklamlarını beyenen varmı allah için ben fifiyi seçtim onun aklı dobermandaydı yok saçlarıma baktıkça yumuşadı-Maçamı salsayamı sallsaya bide arkadaşlarınıda izlemeye getiriyoo 😁 😁 😁
valla bende en çok turkcellin yeni reklamına kıl kapıyorum
kaldığıyoğuz indiğiyoğuz kaldığıyoğuz indiğiyoğuz
bu ne lan her 5 yaşına basan çocuk r harflerini söleyemio mu ya 😄
--
vodafone reklamlarına laf yok süper reklamlar bence 🙏 🙏
kaldığıyoğuz indiğiyoğuz kaldığıyoğuz indiğiyoğuz
bu ne lan her 5 yaşına basan çocuk r harflerini söleyemio mu ya 😄
--
vodafone reklamlarına laf yok süper reklamlar bence 🙏 🙏
Hemen arayın evinize gelsin
En bayıldığım reklamda
Ayarsız enerji^^
En bayıldığım reklamda
Ayarsız enerji^^
valla bende en çok turkcellin yeni reklamına kıl kapıyorum
kaldığıyoğuz indiğiyoğuz kaldığıyoğuz indiğiyoğuz
be ne lan her 5 yaşına basan çocuk r harflerini söleyemio mu ya 😄
--
vodafone reklamlarına laf yok süper reklamlar bence 🙏 🙏
Aynen abi katılıyorum
ve ülkerin salalk reklamları
1 krispi
2 biskrem
3 metro
4 albeni
dahada gidio aklıma gelmiyor şu an
en saçma reklamlar
1.Krispi
2.Biskrem
3.Vb.
--------------
Beğendiklerim
1.Vodafone
2.Albeni
3.ARK0 😄
4.daha aklıma gelmiyor
1.Krispi
2.Biskrem
3.Vb.
--------------
Beğendiklerim
1.Vodafone
2.Albeni
3.ARK0 😄
4.daha aklıma gelmiyor
S
SwitchBack
⭐ 19y
En sevmediğim reklam hani bir mobilya reklamında sürekli konforu büyük fiyatı küçükkk diyorlar o reklama uyuz oluyorum .
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Paraları paraları saç saç saç saç car cur car cur al al al al paralrı paraları saç saç saç saç çar cur çar çur al al al al :D:D:D:D
S
SwitchBack
⭐ 19y
Paraları paraları saç saç saç saç car cur car cur al al al al paralrı paraları saç saç saç saç çar cur çar çur al al al al :D:D:D:D
eheheh 😁
Yanıyorsak eğer kalbimizde aşk var .. ARK0 reklamını her gördükçe burdaki ARK0'yu hatırlıyorum 😁
atiker sıralı otogaz sistemleri 😈 :evil: 😈 :x
atiker sıralı otogaz sistemleri 😈 :evil: 😈 :x
😆
atiker sıralı otogaz sistemleri 😈 :evil: 😈 :x
bncede ya hele o araba çıkınca televizyonu aniden kapartasım gelio 😄
En sevmediğim reklam hani bir mobilya reklamında sürekli konforu büyük fiyatı küçükkk diyorlar o reklama uyuz oluyorum .
mondi reklamı değil mi
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
en sevmedım reklam
aaa ayseee bebegınn hapsurduuuu aaaaaaaaa 😄
aaa ayseee bebegınn hapsurduuuu aaaaaaaaa 😄
dabi dabi mısır çerezi
O
orcun54321
⭐ 18y
opetle bi banka reklami vardi adamlar ayaklarini yere vuruyodu onu gicik oluyorum 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap