Icerige atla
Extraloob

<< En Gıcık Olduğunuz Reklam >>

· 51 Yanıt · 6.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
R
Rhea ⭐ 19y
#21
deco reklamı
C
Creative ⭐ 19y
#22
bi biskrem versem akdar saçması yok ama ikincisi yeni çıkan televizyonun görüntü kalitesini gösteren reklam yaw benim televizyonum o tv nin kalitesini göstericek düzeydeyse nie seninkini alim
B
BangBros ⭐ 18y
#23
Filmin en güzel yerinde Cüneyt Arkın çıkıyor: BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
:evil:
S
SnowFlake ⭐ 18y
#24
hani bütün kampanyayı, telefon numaralarını 2 kişi arasında konuşuyormuş gibi göstermeleri yok mu kumandanın hangi tuşuna basıcağımı şaşırıyorum nefret ettim yahu xD
bir de çantasında 5'er kiloluk temizlik malzemeleriyle gezenler... lol
dııt diye bir card çıkmış xD alışverişlerde kolaylık olsun diye onun reklamları da çok saçma 😁


tabi bunların yanında güzel reklamlar da var^^
mesela en son hatırladığım Fish reklamı bir filmin fragmanı sanmıştım:D
S
sayit ⭐ 19y
#25
blendax reklamlarını beyenen varmı allah için ben fifiyi seçtim onun aklı dobermandaydı yok saçlarıma baktıkça yumuşadı-Maçamı salsayamı sallsaya bide arkadaşlarınıda izlemeye getiriyoo 😁 😁 😁
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#26
valla bende en çok turkcellin yeni reklamına kıl kapıyorum
kaldığıyoğuz indiğiyoğuz kaldığıyoğuz indiğiyoğuz
bu ne lan her 5 yaşına basan çocuk r harflerini söleyemio mu ya 😄

--

vodafone reklamlarına laf yok süper reklamlar bence 🙏 🙏
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#27
Hemen arayın evinize gelsin

En bayıldığım reklamda

Ayarsız enerji^^
D
Dexter ⭐ 19y
#28
valla bende en çok turkcellin yeni reklamına kıl kapıyorum
kaldığıyoğuz indiğiyoğuz kaldığıyoğuz indiğiyoğuz
be ne lan her 5 yaşına basan çocuk r harflerini söleyemio mu ya 😄

--

vodafone reklamlarına laf yok süper reklamlar bence 🙏 🙏


Aynen abi katılıyorum
ve ülkerin salalk reklamları
1 krispi
2 biskrem
3 metro
4 albeni
dahada gidio aklıma gelmiyor şu an
R
Rhea ⭐ 19y
#29
en saçma reklamlar
1.Krispi
2.Biskrem
3.Vb.
--------------
Beğendiklerim
1.Vodafone
2.Albeni
3.ARK0 😄
4.daha aklıma gelmiyor
S
SwitchBack ⭐ 19y
#30
En sevmediğim reklam hani bir mobilya reklamında sürekli konforu büyük fiyatı küçükkk diyorlar o reklama uyuz oluyorum .
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#31
Paraları paraları saç saç saç saç car cur car cur al al al al paralrı paraları saç saç saç saç çar cur çar çur al al al al :D:D:D:D
S
SwitchBack ⭐ 19y
#32
Paraları paraları saç saç saç saç car cur car cur al al al al paralrı paraları saç saç saç saç çar cur çar çur al al al al :D:D:D:D

eheheh 😁
D
destiny OP ⭐ 18y
#33
Yanıyorsak eğer kalbimizde aşk var .. ARK0 reklamını her gördükçe burdaki ARK0'yu hatırlıyorum 😁
P
PartTime ⭐ 19y
#34
atiker sıralı otogaz sistemleri 😈 :evil: 😈 :x
A
addIcFb ⭐ 19y
#35
atiker sıralı otogaz sistemleri 😈 :evil: 😈 :x

😆
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#36
atiker sıralı otogaz sistemleri 😈 :evil: 😈 :x

bncede ya hele o araba çıkınca televizyonu aniden kapartasım gelio 😄
R
Rhea ⭐ 19y
#37
En sevmediğim reklam hani bir mobilya reklamında sürekli konforu büyük fiyatı küçükkk diyorlar o reklama uyuz oluyorum .

mondi reklamı değil mi
H
#38
en sevmedım reklam

aaa ayseee bebegınn hapsurduuuu aaaaaaaaa 😄
C
Crumby_ ⭐ 19y
#39
dabi dabi mısır çerezi
O
orcun54321 ⭐ 18y
#40
opetle bi banka reklami vardi adamlar ayaklarini yere vuruyodu onu gicik oluyorum 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: