Stum veren donduran magic attack la dalan her mob a ayarım
En Gıcık Monster
· 77 Replies · 8.7K views 0 reading · Page 3 / 4
Replies
taoist 😄
R
RedSoldiers
⭐ 17y
death flower ve death karra 😈
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Eart Ghostların çıkardıkları ses iğrenç birşey.
A
AliceCullen
⭐ 17y
Eart Ghostların çıkardıkları ses iğrenç birşey.
👍 ☕
Vaay be ne zamanlardı.. 2008'de Earth Ghost'ları canavardan sayıyormuşuz 😆
[F New]Solo Gitarist
Spider 😆 kazayla pillsiz gecerken adami dinden cikariyorlar 😜
M
Mc_TiKiCaN
⭐ 19y
extra abi para botLArı cıkıncaya kadar bende yanLarından bıle gecmedım dıyebılırım 😊. Ama şartlar bazen onLarı kesmeye mecbur bırakablıyr 😄
Earth Ghost
Ps:öLünce küfür mü ediyo ne 😆
Ps:öLünce küfür mü ediyo ne 😆
Spider, yıllardır oynarım ne onların görevini yaptım ne de gidip kestim tiksinçler 😈 😁
+1905 😈 😜
Spider.Penon pt yapmaya giderken hep dondurup öldürüyorlar çok sinir oluyorum 😆
U
Unforgiven
⭐ 17y
Spider, yıllardır oynarım ne onların görevini yaptım ne de gidip kestim tiksinçler 😈 😁
💃
Earth Ghost bir takılınca peşine bırakmıyor velet ^^
S
Second2None
⭐ 17y
Mangyang 😜
Spider
G
Gullugullugil
⭐ 17y
Earth ghost.Tipinden ve de çıkardığı sesten nefret ediyorum 😜
M
MrCrossover
⭐ 17y
Spider, yıllardır oynarım ne onların görevini yaptım ne de gidip kestim tiksinçler 😈 😁
K
karambol_54
⭐ 17y
😄
M
meraklibiber
⭐ 16y
dh de kapıların hemen etrafında olan, kestikten sonra yerde son nefesini verirken
'seni bulacam olum' hareketini yapan yaratık. ne sevimsiz şey rabbim o. karaktersiz ayrıca. nefret ediyomuşum şu an farkettim resmen 😊
'seni bulacam olum' hareketini yapan yaratık. ne sevimsiz şey rabbim o. karaktersiz ayrıca. nefret ediyomuşum şu an farkettim resmen 😊
J
JustIceStorm
⭐ 16y
earth ghost ilk başladığımda hiç sevmemiştim onları herseferinde 3 4 tanesi başıma üşüşürdü 😊
Log in to write a reply.
Log In