Icerige atla
Extraloob

En Gıcık Monster

· 77 Replies · 8.7K views · Page 2 / 4
Replies
M
mertcangs ⭐ 18y
#21
niya general-royal guard block yüzünden
A
Aleral ⭐ 18y
#22
earth ghostları hiç sevmem pvp yaparken gelirler vururlar vurması önemli değil seslerine gıcık olurum ^^

+ spiderlar karakorama giderken hep dondururlar atımı hiç sevmem xD
B
Braunx ⭐ 19y
#23
Rocky sürekli stun atıyo :S
I
ironEyE ⭐ 18y
#24
vayt spaydıra bişi demiyom o dondurmuyo ama

vayt feys spaydır donduru ona kıl oluyom 😁 😆

hani spaydır 😆
J
#25
Spider unviersal pill olmayınca insanı çileden çıkarak monster.
A
AllStAr ⭐ 19y
#26
Kesinlikle spider...Çok uyuz yaw
B
bahrey ⭐ 19y
#27
earth taoist bnce
T
TheOne ⭐ 19y
#28
eart ghost
bu arada en sevdiğim manyang yalnız şampularını sevmem çok sakin karga düşmanları ona bulaşmayana bulaşmıyorlar
X
XER0 ⭐ 19y
#29
earth taoist ve Spider
taoistler hep burn yapıyor uyuz olurdum kasarken hepte pill almayı unuturdum oraya kasmaya giderken 😁


bende 😁

Earth Ghost + Taoist
S
SnowFlake ⭐ 18y
#30
"ishade" çünkü öldürünce o kalıntısı kaybolana kadar yerdekileri alamıyorum bazen garip bi duygu xD
ankete bakarsak earth ghost 23 lwlken pvp yapıyodum bir tanıdıkla oyunu doğru dürüst bilmediğim için bana potu çıkar dedi ben de strciyim ölmem diye yapmış xD sonra 2 tane earth ghost geldi ben de pot basmayı unuttum öldüm ilk kez 23 lwlde canavar yatırmışdı hey gidi günler 😜
A
AcSK ⭐ 18y
#31
tüm farmı orda yaptığım ve 7x görevi vermemi hep engellediği için tabikide antionke

edit: belki bilmiyenler vardır kastettiğim mob 82-83 lv
S
#32
eart ghost

ölürken elindeki bıcağı kaldırıp küfür ediolar 😆
J
Journalist ⭐ 19y
#33
Mangyang'lar 1vuruyo 2. yi vurasıya kadar kesiyom bile canavarı 😄
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#34
Earth Tatois 😄 İgrençççç
Q
Quxera ⭐ 19y
#35
Spider, yıllardır oynarım ne onların görevini yaptım ne de gidip kestim tiksinçler 😈 😁
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#36
Earth Ghost...

Tip faul bir kere.İskelet kafa,elinde satırı sallaya sallaya saldırmak suretiyle beni uyuz eder hep.Ölürkende yerden doğrulup "senin ben....." der gibi satırı sallaya sallaya birşeyler söylemesine çok gülüyorum 😆
C
Castiela ⭐ 18y
#37
Earth Ghost çok kovalıyorlar 😄 az yatmadım onlar yüzünden 😄
M
mertcangs ⭐ 18y
#38
Bandit Archer farmdan dolayı sıktı artık 😄
R
Rocky ⭐ 18y
#39
Spider, yıllardır oynarım ne onların görevini yaptım ne de gidip kestim tiksinçler 😈 😁

+1905
F
frhtyksl ⭐ 18y
#40
Spider 😠

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: