en gıcık oldgunuz char nedir bakalım genelde chinese charlar europelere gıcık olur:D
En Gıcık oldugunuz char
· 4 Replies · 1.1K views 0 reading
4 Replies
WARLCOKKKKK :evil: :evil: :evil: Warlock/cleric bi char statuelri koydu,stun yedim,dull yedim hiç vuramadım,sonra sleep attı.20 sn dalga gecti caktı offeringi.10 kere yatmısımdır rahat.Cokkkk gıcık oldum.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Blade
Hepsini çok seviyorum ama, önemli olan kimin oynadığı, nasıl yapılandırdığı.
Log in to write a reply.
Log In