arkadaşlar oyunun mantığı tek hatanızda noktalarmısınız . uyarı anlamına gelen ünlemmi koyarsınız ? görelim .
ben başlıyalım tek hatanda .
En Çok kullandıgınız işaret hangisi noktamı (.) ünlemmi (!)
· 35 Yanıt · 3.5K görüntüleme 0 okuyor
35 Yanıt
sweetCHIEF
⭐ 17y
Alanıya ( ! )
^^
😈 😆 😁 🎅
😈 😆 😁 🎅
8-)
S
Scintillate
⭐ 17y
Nokta. Türkçeyi düzgün kullanmak için en gerekli işaretlerden birisi.
Nokta. Türkçeyi düzgün kullanmak için en gerekli işaretlerden birisi.
virgül daha önemli , bence 😈
S
Scintillate
⭐ 17y
Nokta. Türkçeyi düzgün kullanmak için en gerekli işaretlerden birisi.
virgül daha önemli , bence 😈
Evet virgül olmadığı zaman anlamı baştan sona değişebiliyor cümlenin.
Güzel bir düşünce 👍
^^
! (ünleme)karşıyım çok itici geliyor bana ^^
M
MrCrossover
⭐ 17y
Ünleme bende karşıyım.
En çok kullandığım işaret ; .(Nokta)
En çok kullandığım işaret ; .(Nokta)
En çok kunlandığım işaret: . (nokta) xD (x ve d ) 😆
en çok "^^" sonra , "=)" , sonra : ve "..."
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Lütfen yaşlı hamilelere yer veriniz 😜
Nokta. Türkçeyi düzgün kullanmak için en gerekli işaretlerden birisi.
virgül daha önemli , bence 😈
Evet virgül olmadığı zaman anlamı baştan sona değişebiliyor cümlenin.
Güzel bir düşünce 👍
Mesela;
Oku , baban gibi eşşek olma. 😆
Oku baban gibi , eşşek olma. 😆
U
Unforgiven
⭐ 17y
en çok 😄 yaptığımdan dolayı ":" işaretini kullanıyorum
sadece ^^ 😁
M
Mr_Poseidon
⭐ 19y
^^
Virgül dışında tüm noktalama işaretlerinden nefret ediyorum
M
meLankoLiq
⭐ 18y
Virgül
=)
[
[GM] Essence
⭐ 17y
Genelde iki nokta (..) S yi kullanırım ..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap