Icerige atla
Extraloob

En Çok kullandıgınız işaret hangisi noktamı (.) ünlemmi (!)

· 35 Yanıt · 3.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
#21
😊 yada nokta. 😊
M
#22
","
S
Sehnsucht ⭐ 18y
#23
.
S
SLeRockche ⭐ 18y
#24
(.) Daha çok kullanırım.
L
Laistrogon ⭐ 17y
#25
virgül
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#26

Güzel bir düşünce 👍
Mesela;
Oku , baban gibi eşşek olma. 😆
Oku baban gibi , eşşek olma. 😆


Evet bunu okulda göstermişlerdi fakat global modsun melo hala EŞŞEK değilde EŞEK olacağını bilmiyorsun 😁

PS: Nokta (.)
Special thx to Flexi
L
Laistrogon ⭐ 17y
#27
Nokta.
M
Minotoche ⭐ 17y
#28
nokta .
C
#29
Virgül
Q
Quattro ⭐ 19y
#30
Tabiki nokta.
Q
Quattro ⭐ 19y
#31
Tabiki nokta.
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#32
Tabiki nokta.
S
Streltsi ⭐ 16y
#33
Nokta.
[
#34
Nokta..
Advance
Advance ⭐ 18y
#35
" : " , "" = " " _ " " ) "

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: