Icerige atla
Extraloob

En Çok kullandıgınız işaret hangisi noktamı (.) ünlemmi (!)

· 35 Yanıt · 3.5K görüntüleme
N
NiGHTMaRe_ OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar oyunun mantığı tek hatanızda noktalarmısınız . uyarı anlamına gelen ünlemmi koyarsınız ? görelim .

ben başlıyalım tek hatanda .
35 Yanıt
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#2
Alanıya ( ! )
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
^^

😈 😆 😁 🎅
J
Janizaro ⭐ 17y
#4
8-)
S
#5
Nokta. Türkçeyi düzgün kullanmak için en gerekli işaretlerden birisi.
V
volkanka ⭐ 17y
#6
Nokta. Türkçeyi düzgün kullanmak için en gerekli işaretlerden birisi.


virgül daha önemli , bence 😈
S
#7
Nokta. Türkçeyi düzgün kullanmak için en gerekli işaretlerden birisi.


virgül daha önemli , bence 😈

Evet virgül olmadığı zaman anlamı baştan sona değişebiliyor cümlenin.
Güzel bir düşünce 👍
M
Milano ⭐ 18y
#8
^^


! (ünleme)karşıyım çok itici geliyor bana ^^
M
#9
Ünleme bende karşıyım.

En çok kullandığım işaret ; .(Nokta)
E
E.Cartman ⭐ 17y
#10
En çok kunlandığım işaret: . (nokta) xD (x ve d ) 😆
Advance
Advance ⭐ 18y
#11
en çok "^^" sonra , "=)" , sonra : ve "..."
O
#12
Lütfen yaşlı hamilelere yer veriniz 😜
I
ironEyE ⭐ 18y
#13
Nokta. Türkçeyi düzgün kullanmak için en gerekli işaretlerden birisi.


virgül daha önemli , bence 😈

Evet virgül olmadığı zaman anlamı baştan sona değişebiliyor cümlenin.
Güzel bir düşünce 👍

Mesela;
Oku , baban gibi eşşek olma. 😆
Oku baban gibi , eşşek olma. 😆
U
Unforgiven ⭐ 17y
#14
en çok 😄 yaptığımdan dolayı ":" işaretini kullanıyorum
M
matr0ck ⭐ 17y
#15
sadece ^^ 😁
M
#16
^^
X
XER0 ⭐ 19y
#17
Virgül dışında tüm noktalama işaretlerinden nefret ediyorum
M
meLankoLiq ⭐ 18y
#18
Virgül
R
ReLaX_35 ⭐ 17y
#19
=)
[
#20
Genelde iki nokta (..) S yi kullanırım ..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: