Icerige atla
Extraloob

Emo Türkçesi

· 123 Replies · 11K views · Page 6 / 7
Replies
A
Aleral ⭐ 18y
#101
Bunu senden beklemezdim BaTTeRST senin kurduğun ExL ittifağınada gelmicem utanıyorum artık 😜
B
#102
Beklerim beklerim 😜
A
Aleral ⭐ 18y
#103
Yeri değil ama ben hala büyük elçilik kuramadım ya 😄
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#104
Yeri değil ama ben hala büyük elçilik kuramadım ya :D

Hangi oyundaki elçilik travian felanmı
A
Aleral ⭐ 18y
#105
Yeri değil ama ben hala büyük elçilik kuramadım ya :D

Hangi oyundaki elçilik travian felanmı


İkariam
B
#106
Hade üst taraflara doğru tırmanıyor clanımız 1 kişiyle 😄
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#107
Şöyle oyunları Pc'si 3D oyun açmayan Yetersiz Pc sahibi olanlar oynuyor..
İmkanın varsa Gir 3D oyunun tadına var
Nedir o öyle sayfa üzeri savaş felan 😁
B
#108
hade hade sen get cod4 oyna bizi ikariamla başbaşa bırak
B
bannedddd ⭐ 19y
#109
Konuyu dağıtmakta üstünüze yok yav. 😊
O
#110
Ben böyle bir cocuk olucam beni annem babam evlatiktan reddeder.

Iyiki annem babam zamanında iyi terbiye vermis bole birisi olmamisim.
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#111
hade hade sen get cod4 oyna bizi ikariamla başbaşa bırak

Sen nerden Biliyorsun cod4 e başladıgımı 😁
B
#112
hade hade sen get cod4 oyna bizi ikariamla başbaşa bırak

Sen nerden Biliyorsun cod4 e başladıgımı 😁

😎 🕵️
A
Aleral ⭐ 18y
#113
Şöyle oyunları Pc'si 3D oyun açmayan Yetersiz Pc sahibi olanlar oynuyor..
İmkanın varsa Gir 3D oyunun tadına var
Nedir o öyle sayfa üzeri savaş felan 😁


İkariamda oynuyorum Crysis de Assasins creed de 😉
B
bannedddd ⭐ 19y
#114
Emo Türkçesi
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#115
Emo Türkçesi

Tabi ya Başlık bu diye 2 dk muhabbet etmeyelim.Başka bi konumu açayım Ercan'la muhabbet etcem diye.Burası OFF topic !!
Neyse Muhabbetin Tadı Kaçtı ben çıkıyorum Topicden.
B
#116
Bu şekilde açıldı diye başka bişe yazmıcazmı yav burası forum ortamı.
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#117
Bursa Altıparmak civarlarında bunlardan kaynıyor.Özenti gençlik msnden metalci birisine sordum çok acayip şeyler yazdı 😁
S
SilenTT ⭐ 19y
#118
biraz yanlış olmuş onlar emo deil kendi emo sanan salaklar emo demek duygusal demek turkcesı bu ben tanırım oyle yazanları ve sınır oluurm..... herkes kendını emo sanıyor bu aralar..... ANTİ ÇAKMA EMO..
B
Black Rain ⭐ 19y
#119
Böylelerine Kim İnsan Diyebilirki arkadaşlarım :S
4
#120
ben HardRock takıLanlara ve Emo tipli görünmeye çalışan insanlara şaşırıyorum . Bu insanların hiç mi ailesi yok annesi babası nasıl izin verebılıyolar şekilden şekile girmelerine cocuklarının . İleri seviyede saçma bir topLuluk tamamen özenme iLe olan bir topLuluk daha önceden bu kadar yaygın deiLdi .

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: