Bunu senden beklemezdim BaTTeRST senin kurduğun ExL ittifağınada gelmicem utanıyorum artık 😜
Emo Türkçesi
· 123 Replies · 11K views 0 reading · Page 6 / 7
Replies
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Beklerim beklerim 😜
Yeri değil ama ben hala büyük elçilik kuramadım ya 😄
Yeri değil ama ben hala büyük elçilik kuramadım ya :D
Hangi oyundaki elçilik travian felanmı
Yeri değil ama ben hala büyük elçilik kuramadım ya :D
Hangi oyundaki elçilik travian felanmı
İkariam
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Hade üst taraflara doğru tırmanıyor clanımız 1 kişiyle 😄
Şöyle oyunları Pc'si 3D oyun açmayan Yetersiz Pc sahibi olanlar oynuyor..
İmkanın varsa Gir 3D oyunun tadına var
Nedir o öyle sayfa üzeri savaş felan 😁
İmkanın varsa Gir 3D oyunun tadına var
Nedir o öyle sayfa üzeri savaş felan 😁
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
hade hade sen get cod4 oyna bizi ikariamla başbaşa bırak
Konuyu dağıtmakta üstünüze yok yav. 😊
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Ben böyle bir cocuk olucam beni annem babam evlatiktan reddeder.
Iyiki annem babam zamanında iyi terbiye vermis bole birisi olmamisim.
Iyiki annem babam zamanında iyi terbiye vermis bole birisi olmamisim.
hade hade sen get cod4 oyna bizi ikariamla başbaşa bırak
Sen nerden Biliyorsun cod4 e başladıgımı 😁
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
hade hade sen get cod4 oyna bizi ikariamla başbaşa bırak
Sen nerden Biliyorsun cod4 e başladıgımı 😁
😎 🕵️
Şöyle oyunları Pc'si 3D oyun açmayan Yetersiz Pc sahibi olanlar oynuyor..
İmkanın varsa Gir 3D oyunun tadına var
Nedir o öyle sayfa üzeri savaş felan 😁
İkariamda oynuyorum Crysis de Assasins creed de 😉
Emo Türkçesi
Emo Türkçesi
Tabi ya Başlık bu diye 2 dk muhabbet etmeyelim.Başka bi konumu açayım Ercan'la muhabbet etcem diye.Burası OFF topic !!
Neyse Muhabbetin Tadı Kaçtı ben çıkıyorum Topicden.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Bu şekilde açıldı diye başka bişe yazmıcazmı yav burası forum ortamı.
R
RollsRoyce
⭐ 19y
Bursa Altıparmak civarlarında bunlardan kaynıyor.Özenti gençlik msnden metalci birisine sordum çok acayip şeyler yazdı 😁
biraz yanlış olmuş onlar emo deil kendi emo sanan salaklar emo demek duygusal demek turkcesı bu ben tanırım oyle yazanları ve sınır oluurm..... herkes kendını emo sanıyor bu aralar..... ANTİ ÇAKMA EMO..
B
Black Rain
⭐ 19y
Böylelerine Kim İnsan Diyebilirki arkadaşlarım :S
4
4Ever2Gether
⭐ 19y
ben HardRock takıLanlara ve Emo tipli görünmeye çalışan insanlara şaşırıyorum . Bu insanların hiç mi ailesi yok annesi babası nasıl izin verebılıyolar şekilden şekile girmelerine cocuklarının . İleri seviyede saçma bir topLuluk tamamen özenme iLe olan bir topLuluk daha önceden bu kadar yaygın deiLdi .
Log in to write a reply.
Log In