Icerige atla
Extraloob

Emo Türkçesi

· 123 Replies · 11K views · Page 4 / 7
Replies
L
#61
Neyse arkadaşlar uzatmaya gerek yok yanlış anladınız beni her emocu satanist demedim benim gördüklerim öyle dedim ayrıca her siyah giyinende satanist demedim bende çoğu zaman siyah giyinirim hatta bütün t-shirt'lerim siyahtır

Peki.
"Koduum Satanistleri"

Dediğin kişilerin satanist olduklarını nerden çıkardın
B
bannedddd ⭐ 19y
#62
bu mesajımdan sonra lütfen satanizm sözcüğünü kullanmadan yorum yapın ❗

Niçin?
T
TitusPullo ⭐ 19y
#63
@ LoneLyWaLker

daha fazla konuyu uzatacak olursanız uyarı almanız söz konusu olucak. Saptırmayın daha fazla...
B
bannedddd ⭐ 19y
#64
@ LoneLyWaLker

daha fazla konuyu uzatacak olursanız uyarı almanız söz konusu olucak. Saptırmayın daha fazla...

İyi de bunda ne var tartışılıyor düzgün bir biçimde uyarıya gerek yok bence.
L
#65
Nedenini açıkla tmm susuyum.Saygı seviyesinin aşıldığını sanmıyorum.Kötü bir sözcük kullandığımı sanmıyorum.Sadece yanlış bilinenleri düzeltmeye çalışıyorum
R
Rapche ⭐ 19y
#66
Neyse arkadaşlar uzatmaya gerek yok yanlış anladınız beni her emocu satanist demedim benim gördüklerim öyle dedim ayrıca her siyah giyinende satanist demedim bende çoğu zaman siyah giyinirim hatta bütün t-shirt'lerim siyahtır

Peki.
"Koduum Satanistleri"

Dediğin kişilerin satanist olduklarını nerden çıkardın


Çok olaylar oldu bunları şikayet ettiler kedi kesiyolar diye polisler geldi götürdü falan filan

Açıklamamı yapmışım ama neyse daha fazla konuşmiyim haddinden fazla uzadı bu konu hepiniz çok biliyorsunuz ben hiç birşey bilmiyorum oldumu hepinizdende özür diliyorum böyler yorumlar yaptığım için konuya
T
TitusPullo ⭐ 19y
#67
Diğer arkadaşımızın sinirleri gerildi gibi geliyor. Bazı sözcükleri sert. Üstüne varıcak olursanız saygı sevgi sınırlarının aşılacağından şüpe ediyorum. Derseniz güzel güzel tartışırız sorun yok. Ama uyarımı yaptım. Argo ve Küfürlü sözcükler geçecek olursa tartışan her iki tarafada siteden uzaklaştırılma cezası verilecektir!
L
#68
Neyse arkadaşlar uzatmaya gerek yok yanlış anladınız beni her emocu satanist demedim benim gördüklerim öyle dedim ayrıca her siyah giyinende satanist demedim bende çoğu zaman siyah giyinirim hatta bütün t-shirt'lerim siyahtır

Peki.
"Koduum Satanistleri"

Dediğin kişilerin satanist olduklarını nerden çıkardın


Çok olaylar oldu bunları şikayet ettiler kedi kesiyolar diye polisler geldi götürdü falan filan

Açıklamamı yapmışım ama neyse daha fazla konuşmiyim haddinden fazla uzadı bu konu hepiniz çok biliyorsunuz ben hiç birşey bilmiyorum oldumu hepinizdende özür diliyorum böyler yorumlar yaptığım için konuya

Onu kastetmemiştim ama neyse.Konu uzamasın.Ve çok biliyo gibi bir kelime senden beklemezdim.Ben raple ilgili bir konuda tartışmaya girdiğimi hatırlamıyorum.
B
bannedddd ⭐ 19y
#69
Diğer arkadaşımızın sinirleri gerildi gibi geliyor. Bazı sözcükleri sert. Üstüne varıcak olursanız saygı sevgi sınırlarının aşılacağından şüpe ediyorum. Derseniz güzel güzel tartışırız sorun yok. Ama uyarımı yaptım. Argo ve Küfürlü sözcükler geçecek olursa tartışan her iki tarafada siteden uzaklaştırılma cezası verilecektir!

Hacım normal konusuluyor büyütülecek bir sey yok. ^^
T
TitusPullo ⭐ 19y
#70
Diğer arkadaşımızın sinirleri gerildi gibi geliyor. Bazı sözcükleri sert. Üstüne varıcak olursanız saygı sevgi sınırlarının aşılacağından şüpe ediyorum. Derseniz güzel güzel tartışırız sorun yok. Ama uyarımı yaptım. Argo ve Küfürlü sözcükler geçecek olursa tartışan her iki tarafada siteden uzaklaştırılma cezası verilecektir!

Hacım normal konusuluyor büyütülecek bir sey yok. ^^


Normal bir tartışma olduğu sürece sorun yok ^^
R
Rapche ⭐ 19y
#71
Tamam işte anlatmak istediğim RockFunClup'a üyesin ve bu konularda benden daha çok bilgin vardır kötü birşey söylemek istemedim çok biliyorsunuz derken neyse tekrar özür dilerim böyle bir tartışma ortamı yaratmak istememiştim ben sadece gördüğümü söyledim bu konuda beni aydınlattığınız için teşekkür ederim
T
TitusPullo ⭐ 19y
#72
Tamam işte anlatmak istediğim RockFunClup'a üyesin ve bu konularda benden daha çok bilgin vardır kötü birşey söylemek istemedim çok biliyorsunuz derken neyse tekrar özür dilerim böyle bir tartışma ortamı yaratmak istememiştim ben sadece gördüğümü söyledim bu konuda beni aydınlattığınız için teşekkür ederim



Olay budur işte. Bizim böyle üyelere ihtiyacımız var. Agrasif, asi, isyankar tiplerle uğraşmayalım.Sıktıştıklarında acizce küfür edenlerin bizim ortamımızda yeri yoktur. 😘
L
#73
Ne özrü yha...
Sadece fikirlerimizi söyledik.Kırıcı bir kelime kullandıysam ben özür dilerim asıl.
T
TitusPullo ⭐ 19y
#74
Hepinizi öpüyorum ve bu tatlı ortamdan ayrılıyorum 😘 🎅
E
eL`dode ⭐ 19y
#75
emo nedir anlamadım araştırdım ve

Tipik EMO özellikleri:

1. Türkçe bilmezler, kendi aralarında kullandıkları tuhaf bir dil vardır. Şekil 1 a'da vikings'in gösterdiği gibi:

hihihihi süfe nahn her bh süfe e ama o arkdaki çnta pempe pempe zrtmış hihihihi

ne jkı yaaa ajko ne dio o hatun

oii fasla tabdım<3

ayhhh çoqhh dadnu ben öpebilirmiim 1 kere

aaaaaaaaaaa tacıı tanıommbı yerdenn askıma ben heduee ettım jok yakısıyo bebeımeee mjxxx sfym senıı emojukummmmm


2. Saçlarını genellikle tek gözlerini kapatacak kadar öne yatırırlar. Arkada kalan kısımları ise jöleyle ya da spreyle kabartarak karıştırırlar. Bu absürd görünüm, "şekil"den ziyade yüzlerini kapatmak içindir.

3. Yüzlerinin gözüken kısımlarına bol miktarda (paralarının yettiği kadarıyla) piercing yaptırırlar. Ne kadar piercingleri varsa o kadar "havalı"dırlar.

4. Yüzlerinin gözüken kısmında "aptal" bir ifade vardır. Bu gerçek bir "loser" gibi görünme isteğinin mantığını hala çözemedim şahsen.

5. Mümkün olduğu kadar "görünmeyen" yerlerine dövme yaptırırlar. Dövmeye asla "dövme" demezler. Kesinlikle "tatoo" derler. Bu onların "cool" olma anlayışıdır. Görünmeyen yerlerine yaptırmalarının sebebi ebeveynlerinin görmesini engellemektir.

6. Hep marka şeyler giymeye çalışırlar ama alışveriş yaptıkları yerler de bellidir. Converse ve Vans en kıymetli markalarıdır. Nasıl "kel" bir emo olmazsa en az 5 Converse'i olmayan bir emo da olamaz.

7. Takıldıkları 2 yer vardır: İstiklal Caddesindeki İş Bankası'nın önü ve Kadıköy'deki Rexx Sineması'nın önü. Bütün günlerini burda ayakta dikilerek (!) ve sağa sola bakarak geçrirler. Aynı bir güvercin gibi.

8. Kızları da erkekleri de biseksüeldir. Onlar için cinsiyetin fazla bir anlamı yoktur. Önlerine gelen her emoyla yiyişebilirler. Erkek erkeğe, erkek-kıza, kız-kıza...

9. Bazı emo kızlarda metalci erkek tavlama güdüsü gelişmiştir. Bu kısım uzun saç fetişidir.

10. Dinledikleri şeyler başta H.I.M. olmak üzere, Anathema, Katatonia'nın yeni albümleri, Bullet For My Valentine, On Thorns I Lay, Falling Down Boy (!), Placebo (? bknz: "Ne alaka") gibi "duygusal çöküş" temalı gruplardır.

11. Her emo kız mutlaka gay birine aşık olduğunu zanneder. Ör: Ville Vallo.

12. Damalı pantolon, damalı gömlek, damalı bileklik, kısaca damalı herşey ilgi alanlarına girer ve bunları üstlerine giyerler. Mümkün olduğunca kırmızı-siyah-mor renkleri tercih ederler. Bunların hepsi aynı boyda (1.60), aynı kiloda (50), aynı saç şekline sahip (face-off), aynı ayakkabılar, aynı pantolonlar ve aynı gömlekler giyen, aynı bileklikleri takan, kısaca tamamen aynı insanlardır. Sözde karakterlerine kadar. bu yüzden emo avlamak çok kolaydır. Çok azdıysanız ve yapacak başka birşeyiniz yoksa yoldan geçen bi emo kızından sigara isteyerek bunu yapabilirsiniz. (Zira onlar birini kafalamak için hep bu yolu kullanırlar)

13. Bira içmek onlar için marifettir. 1 kutu alkolsüz (!) biradan sonra yamulurlar. Hiç olmazsa yamulmuş numarası yaparlar ki etrafındaki erkekler ya da kızlar bunları daha kolay yiyebilsin. Yaptıkları bütün saçmalıkları alkolün üzerine atabilirler böylece.

14. Zararlı maddeler kullanmak onlar için marifettir. Çünkü bu tip şeyler, bulunması çok zor birşeydir onlara göre.Buldukları şeyi de hazine gibi saklar, çok iyi bir halt yiyormuş gibi bunu yaptıktan sonra da "ben bilmemne içtim" diye bağırırarak dolaşırlar.

15. Kendilerinin dejenere olmadığını, böyle olmanın onların varoluşlarında olduğunu söylerler.

16. Metal kültürüyle punk çöplüğü arasında sıkışmış garibanlardır. Sağlam metal gruplarının melankolik parçalarını duyup onları da emo gruplar zannederler (Bknz: Opeth). Bu yüzden midir bilinmez, daha çok metalcilere yakın yerlerde takılırlar. Şekil 1 a: Moda sahili. (Geçen hafta bu civarda yüzlerce emo gördüğümü iddia etsem yalan söylemiş olmam heralde)

17. Kısaca punk'ların uzatılmış halidir. Biraz metalcilerden, biraz punklardan bişeyler alalım da şöyle ortaya karışık birşeyler yapalım mantığının ürünüdürler.

18. Bu tarzı çıkaran insan (!?) olarak Ville Vallo'yu gösterebiliriz. Fakat emoların bile yeni nesili pek tanımamaktır zat-ı muhteremi =)

19. Genellikle intihara meyillidirler. Öyle olmasalar bile "emo" yasaları gereği öyleymiş gibi davranırlar.

20. Fotoğraf çekerken beli başlı 3 pozları vardır. Birincisi işaret parmaklarını ve orta parmaklarını uztıp, diğerlerini bükerek (yani ellerine ***** şekli vererek) kafalarına dayarlar. İkincisi ellerine fotoğraf makinesini alarak kafalarına göre 80 derecelik bir açıyla tutarak kendilerini yukardan çekerler. Böylece kafaları karikatürlerdeki gibi kocaman çıkar gövdelerine göre. Komik olmaya çalıştıklarını düşünüyorum bu davranışla da.. Üçüncüsü ise artık klasikleşen şaşırma pozudur. Birşeye şaşırmış gibi yaparak tek ellerini açık olan ağızlarına kaparlar. Bu 3 poz şekli de emo olmanın altın kuralları arasındadır. Böyle pozları olmayan bir şahıs kendini emo olarak topluma kabul ettiremez.
S
Stephanos ⭐ 19y
#76

SEN HİÇ EMO OLDUNMU BABA?

Sen hiç emo oldunmu baba?
Bilirmiydin Sert Rifflerde ağlamayı?
Bilirmiydin Hiçbir sorunun yokken ağlamayı?
Acı Çekmek için, ağlayabilmek için..
Sen hiç emo oldunmu baba?
Saçlarınla kapadınmı gözyaşlarını?
Siyah oje sürdünmü tırnaklarına?
Kahkülünde meç oldunmu senin hiç?
Defalarca yuttunmu dudağındaki piercingi uyurken?
Ve kesmek istedinmi bileklerini derinden?
Sen hiç emo oldunmu baba?
Siyah gömleğin üzerinde kırmızı kravatlar takındınmı?
Damalı bilekliklerinle sildinmi gözyaşlarını?
Şaşkın gözlerle yukarıya bakıp
Fotoğrafını çektinmi hiç tepeden tepeden mesela?
Bilirmisin emolar da şaşar, emolar hep ağlar..
Sen hiç emo olup ağladınmı baba?

BABANIN CEVABI:

Sen hiç emo babası oldunmu oğlum.?
Bilemezsin kahvedeki arkadaşların senin oğlan top olmuş denmesini
Bilemessin bintane sorun warken bu oğlan niye bööle oldu die sinirlendiğimi
Ağlamiim diye acı çekmeyi
Sen hiç emo babası oldunmu oğlum?
Saçların yüzünden neye benzediğini anımsamayı
Ananın ojelerini kullanmanı
Karı gibi kahkül kesmeni,
Dilinde memende kaşında küpelerle dolanmanı
Bunları düşünüp bileklerimi kesmeyi istediğimi bilemessin..
Sen hiç emo babası oLdunmu oğlum
Lan oğlum demeye utanıyorum bre zındık!!
İnternetini kestim, Kablolu tv yi kaldıracam haberin ola
Artık o şaşı gözlerinle kimselere cam açamıcan niohaha xD
Okuldan kaydını da aldım
Askeri liseden devam edersin canlı yayına
Öptüm baban..!
B
bannedddd ⭐ 19y
#77
Ahuahua süpermiş Okan. 😄
S
Stephanos ⭐ 19y
#78
Ahuahua süpermiş Okan. :D

NO EMO ( arkadaşlar okunşu emo değil *imo* isimleriniz kısaltmasıyla karıştırmayın 😁 )
J
#79
Böyle garip garip yazıları forumda yazanların mesajları tarafından editlenip uyarı gönderiliyor. 😄 Sinir olurum böyle acayip acayip yazanlara 😜
S
Stephanos ⭐ 19y
#80
Böyle garip garip yazıları forumda yazanların mesajları tarafından editlenip uyarı gönderiliyor. 😄 Sinir olurum böyle acayip acayip yazanlara :P


same here ^^ 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: