Icerige atla
Extraloob

Emo Türkçesi

· 123 Replies · 11K views · Page 5 / 7
Replies
J
#81
Ne özrü yha...
Sadece fikirlerimizi söyledik.Kırıcı bir kelime kullandıysam ben özür dilerim asıl.

Sanırım biz bu topic'de bununla mücadele ediyoruz. 🙄
B
bannedddd ⭐ 19y
#82
Ahuahua süpermiş Okan. :D

NO EMO ( arkadaşlar okunşu emo değil *imo* isimleriniz kısaltmasıyla karıştırmayın 😁 )

Neteen benyim msjhıma alındı yapdınkiee? 😁 😁
B
bannedddd ⭐ 19y
#83
Ne özrü yha...
Sadece fikirlerimizi söyledik.Kırıcı bir kelime kullandıysam ben özür dilerim asıl.

Sanırım biz bu topic'de bununla mücadele ediyoruz. 🙄

Bu kadar abartılmaması gerek normalde imoları görseniz siz nasıl konustuklarını falan yani sanal ortamda yazılan yha'nın falan bununla bir alakası yok. 🙄
J
#84
Ne özrü yha...
Sadece fikirlerimizi söyledik.Kırıcı bir kelime kullandıysam ben özür dilerim asıl.

Sanırım biz bu topic'de bununla mücadele ediyoruz. 🙄

Bu kadar abartılmaması gerek normalde imoları görseniz siz nasıl konustuklarını falan yani sanal ortamda yazılan yha'nın falan bununla bir alakası yok. 🙄

😁 Neyse ben kaçtım topic'den.
B
bannedddd ⭐ 19y
#85
😁 Neyse ben kaçtım topic'den.

Bir daha sakın topic deme o zaman konu de. 😁 (Senin mantığınla yaklaştım. :D)
S
Stephanos ⭐ 19y
#86
Ahuahua süpermiş Okan. :D

NO EMO ( arkadaşlar okunşu emo değil *imo* isimleriniz kısaltmasıyla karıştırmayın 😁 )

Neteen benyim msjhıma alındı yapdınkiee? 😁 😁

Ben bi ilk 1.sayfada yorumu yaptım bide en son sayfa ^^ bide birinin ismi emre felan emo mu nediyormis bide o aklima geldi arada sıkıstırayım dedim ^^
J
#87
😁 Neyse ben kaçtım topic'den.

Bir daha sakın topic deme o zaman konu de. 😁 (Senin mantığınla yaklaştım. :D)

Sanırım emo dili diye bahsettiğimiz şey bu değil. 😁
B
bannedddd ⭐ 19y
#88
😁 Neyse ben kaçtım topic'den.

Bir daha sakın topic deme o zaman konu de. 😁 (Senin mantığınla yaklaştım. :D)

Sanırım emo dili diye bahsettiğimiz şey bu değil. 😁

Yha da değil. Bunlar Türkçe'nin kötü kullanımıyla alakalı. Ben senin mantığınla yaklaştım ve topic deme konu de dedim. 😜 İmolarınki gerçekten çok farklı salak salak bebek gibi konuşuyorlar.
J
#89
Emo takılıpda Türkçeyi Katleden Arkadaşların Kendilerine Özel Dilleri.amaçlarını anlamış degilim dogrusu..
Örnekler:
ya:Yhaaaaa

Konuyu okudum ve bu sonuca vardım. 😄
B
bannedddd ⭐ 19y
#90
Emo takılıpda Türkçeyi Katleden Arkadaşların Kendilerine Özel Dilleri.amaçlarını anlamış degilim dogrusu..
Örnekler:
ya:Yhaaaaa

Konuyu okudum ve bu sonuca vardım. :D

Ben de önceki mesajlarımda da yazmıştım zaten her bozuk kelimeyi neden direk emoların kullandığını söylüyorsunuz diye.. 😜 Tek bir kaynağa bağlı kalma.. 😜
J
#91
Emo takılıpda Türkçeyi Katleden Arkadaşların Kendilerine Özel Dilleri.amaçlarını anlamış degilim dogrusu..
Örnekler:
ya:Yhaaaaa

Konuyu okudum ve bu sonuca vardım. :D

Ben de önceki mesajlarımda da yazmıştım zaten her bozuk kelimeyi neden direk emoların kullandığını söylüyorsunuz diyerekten.. 😜 Tek bir kaynağa bağlı kalma.. :P

Offf... Peki tamam. 😁
B
bannedddd ⭐ 19y
#92
Kaç konudan sen kaç. 😁
B
#93
😁
A
Aleral ⭐ 18y
#94
Bu kim ya :S
B
#95
emo cunun biri
T
TitusPullo ⭐ 19y
#96
BaTTeRST'i tanıyamadın mı TwiLighT. Sende ayıp ediyosun. Adam başkasının fotosunu koyar mı oraya.
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#97
BaTTeRST'i tanıyamadın mı TwiLighT. Sende ayıp ediyosun. Adam başkasının fotosunu koyar mı oraya.

Titus neden açıkladın Şimdi bunu Battery Çok kızcak
A
Aleral ⭐ 18y
#98
Bir an çok korktum alışmaya başladığım bir moderatör den soğumak üzereydim 😄
T
TitusPullo ⭐ 19y
#99
Bazı gerçeklerin bilinmesi gerek be cihanım. Aslında banada 10 tembih etmişti kimseye söyleme diye^^
B
#100
Demek öğrendiniz he ?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: