Ne özrü yha...
Sadece fikirlerimizi söyledik.Kırıcı bir kelime kullandıysam ben özür dilerim asıl.
Sanırım biz bu topic'de bununla mücadele ediyoruz. 🙄
Ne özrü yha...
Sadece fikirlerimizi söyledik.Kırıcı bir kelime kullandıysam ben özür dilerim asıl.
Ahuahua süpermiş Okan. :D
NO EMO ( arkadaşlar okunşu emo değil *imo* isimleriniz kısaltmasıyla karıştırmayın 😁 )
Ne özrü yha...
Sadece fikirlerimizi söyledik.Kırıcı bir kelime kullandıysam ben özür dilerim asıl.
Sanırım biz bu topic'de bununla mücadele ediyoruz. 🙄
Ne özrü yha...
Sadece fikirlerimizi söyledik.Kırıcı bir kelime kullandıysam ben özür dilerim asıl.
Sanırım biz bu topic'de bununla mücadele ediyoruz. 🙄
Bu kadar abartılmaması gerek normalde imoları görseniz siz nasıl konustuklarını falan yani sanal ortamda yazılan yha'nın falan bununla bir alakası yok. 🙄
😁 Neyse ben kaçtım topic'den.
Ahuahua süpermiş Okan. :D
NO EMO ( arkadaşlar okunşu emo değil *imo* isimleriniz kısaltmasıyla karıştırmayın 😁 )
Neteen benyim msjhıma alındı yapdınkiee? 😁 😁
😁 Neyse ben kaçtım topic'den.
Bir daha sakın topic deme o zaman konu de. 😁 (Senin mantığınla yaklaştım. :D)
😁 Neyse ben kaçtım topic'den.
Bir daha sakın topic deme o zaman konu de. 😁 (Senin mantığınla yaklaştım. :D)
Sanırım emo dili diye bahsettiğimiz şey bu değil. 😁
Emo takılıpda Türkçeyi Katleden Arkadaşların Kendilerine Özel Dilleri.amaçlarını anlamış degilim dogrusu..
Örnekler:
ya:Yhaaaaa
Emo takılıpda Türkçeyi Katleden Arkadaşların Kendilerine Özel Dilleri.amaçlarını anlamış degilim dogrusu..
Örnekler:
ya:Yhaaaaa
Konuyu okudum ve bu sonuca vardım. :D
Emo takılıpda Türkçeyi Katleden Arkadaşların Kendilerine Özel Dilleri.amaçlarını anlamış degilim dogrusu..
Örnekler:
ya:Yhaaaaa
Konuyu okudum ve bu sonuca vardım. :D
Ben de önceki mesajlarımda da yazmıştım zaten her bozuk kelimeyi neden direk emoların kullandığını söylüyorsunuz diyerekten.. 😜 Tek bir kaynağa bağlı kalma.. :P
😁BaTTeRST'i tanıyamadın mı TwiLighT. Sende ayıp ediyosun. Adam başkasının fotosunu koyar mı oraya.
Log in to write a reply.
Log In