Icerige atla
Extraloob

Eğer bir silgi olsaydın

· 47 Yanıt · 4.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
O
#21
Bu konuyu silerdim 😈
W
WosT ⭐ 17y
#22
sroyu silerdim:)
C
Continuum ⭐ 18y
#23
Ben hariç bütün erkekleri silerim... 😁


Kötü anlamayin hırsızlık felan olmasin diye 😄
W
WosT ⭐ 17y
#24
arto yu silerdim
W
WhoisKing ⭐ 18y
#25
unutamadığım aşkı silerdim.
J
Journalist ⭐ 19y
#26
Dünya üzerindeki tüm 18-30 yaş arası güzel hatunları ayırır geriye kalan tüm insanları silip yeryüzünün tanrısı kabul edilirdim puhahaha^
X
XER0 ⭐ 19y
#27
Dünya üzerindeki tüm 18-30 yaş arası güzel hatunları ayırır geriye kalan tüm insanları silip yeryüzünün tanrısı kabul edilirdim puhahaha^



Yaratıcı 😈
F
FoundeR ⭐ 18y
#28
Eğer bir silgi olsaydim geçmişte nefret ettiğim olaylari siler atardım
S
shneZee ⭐ 18y
#29
Eğer bir silgi olsaydım bu deli gönlü siler atardım 😆
E
Expectance ⭐ 17y
#30
Eğer bir silgi olsaydım dünyadaki tüm kötüleri silip atardım
W
WosT ⭐ 17y
#31
botla banlanmayı silerdim:D
F
#32
neler yapmazdım
W
WosT ⭐ 17y
#33
Yer çekimini silerdim.
I
idiottt OP ⭐ 17y
#34
yaptığım yanlışları silerdim
J
Jun Kie ⭐ 17y
#35
En önce GM Yi sonrada 10 lv üstü tüm çarları silerdim kendimde kasıla kasıla 100 lv olurdum bu şekilde kimse 11 olamazdı ama iyi bişiy çünkü yattığın zmn geri kalk xD
J
Jun Kie ⭐ 17y
#36
Sizce de biraz anlamsız olmadı mı? unutun gitsin... 😁
W
WosT ⭐ 17y
#37
Yalanı silerdim...
I
#38
Katilleri,Teröristleri,Kötü Liderleri vb. kişilikteki insanları silmek isterdim...
I
idiottt OP ⭐ 17y
#39
gold botları silerdim
O
OmR ⭐ 17y
#40
extraloobu silerdim 😄 (forum) 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: