Goldbotları silerdim :P
Eğer Bir Silgi Olsaydın..?
· 18 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
18 Yanıt
bu konuyu silerdim 😈 😈
😆
S
SLeRockche
⭐ 18y
Yazılı notlarımı silerdim 😆
Oulu ve Dersane mi + Pantolonumdaki Lekeyi 😉
Aşkı silerdim..
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
Koparıp atılırdım.
Koparıp atılırdım.
Sözlük yazarlığı rütbesini gerçekten hakediyorsun. 😘
facebooktaki bütün ameleleri silerdim.
S
SorryForThis
⭐ 17y
sınavlarda kaybolurdum
Benim gibi birinin eline düşsem tek kullanımdan sonra kaybolurum ^^
Okulu + Goldbotları + Basbakanı silerdim
L
Laistrogon
⭐ 17y
Okulu ve geçen kötü anılarımı
Son 2 haftayı
Kötüleri silerdim.
Savaşı ve ülkeleri silerdim 😊
Okulları silerdim 😉
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap