Icerige atla
Extraloob

Efsane KwT Seal Of Sun +15 Bow !

· 48 Replies · 7.2K views · Page 2 / 3
Replies
_
_JeaCraft_ ⭐ 16y
#21
Maşallah süper silah makara:
_
_SpinozA_ ⭐ 17y
#22
masallah dıyelım darısı herkesın basına
E
eLempTRa ⭐ 18y
#23
KwT sunsagari guildini kazıklamış tüm savaş parasını alıp kaçmış :D

O olay çok farklı ben UglyBetty tolga abinin guilddeydim aziz falan olayı bilmediğiniz için yanlış yargılara kapılmayın lütfen.
Ps=Aziz +15 yapalı 2 ay oldu yeni resim vermiş xD hahaha
Bugda basıyor + bugı var söylediğine göre.
W
Whisk ⭐ 16y
#24
Çok can yakar bu char 😊
E
eLempTRa ⭐ 18y
#25
Bu arada aziz coca coladan nefret eder geçen coca cola diye bir char açtım gıcıklıgına pk olmaya çalışıyordum.Tam bir pepsici 😄
C
Cryolite ⭐ 19y
#26
KwT yanlış bilmiyorsam eski bir greece oyuncusu.. salağın önde gideni 😁

eğer o ise gerçekten global yapılacak bir adam değil
E
eLempTRa ⭐ 18y
#27
Galiba o 😄 yanlış hatırlamıyorsam ama alchemy king adam xD
M
Metover ⭐ 18y
#28
Bi aralar + basma bugu vardı abartan tabi yok oldu bu adam +13 bırakıp +2 basmış olmasın ^^

Bu adamın bastığı + bu aralar deildi bu bowu 6 ayda bastı kaç kere yakarak bir bug sonucu bastıgını sanmıyorum. 😉

6 Ay mı o kadar elixir kullansa zaten silah durability çıkardır ^.^
C
Crisis ⭐ 19y
#29
90+30 silah 😆
0
0sse.mp3 ⭐ 18y
#30
Yanılmasam Phoenixtede Çharı vardı ARMY Phoenixte Oynuyorum Yanılmasam Army İle Konustugumda Bana KwT benim çhar dedi Phoenixteki Çharındada sun +10 blade sun +10 shield War ^^
D
deepresiph ⭐ 19y
#31
hatırlıyorum rome serverinde constantine'den cerb'e koşuyordum, 100k demişti. vermemiştim. sonra vereyim dedim bir baktım ki oyundan cıkmıs.. sanırım sizin server'a geçmiş. helal olsun ^_^
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#32
Bi aralar + basma bugu vardı abartan tabi yok oldu bu adam +13 bırakıp +2 basmış olmasın ^^

Bu adamın bastığı + bu aralar deildi bu bowu 6 ayda bastı kaç kere yakarak bir bug sonucu bastıgını sanmıyorum. 😉

6 Ay mı o kadar elixir kullansa zaten silah durability çıkardır ^.^

Adam sen ben gibi oynamıyorki bu oyunu tam teczizat oynuyor SS de bile görüyorsun üstünde 2 bil e yakın parayla dolaşıyor Nova kalkanı var kiyafetlere daha girmedim girsek çıkamayız işin içinden SS in tadını çıkartalım. 😎
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#33
😱 😱 oha diyorum sadece
S
SoGood ⭐ 17y
#34
Bu adamla bir aralar aynı uniondaydım.Adam skin ve bless buffları almıştı.Saldık hotan kapısının oraya.Resmen koruyan guild.Full yatır batır atıyordu.Wizler zerkle dalıyordu ama ne çara
Adam 1 vs guild yapmıştı 😄


Ps:Ben görünmezdim .Sbot saolsun yatmıştım tabi makara:
P
patates22 ⭐ 17y
#35
MAŞALLAH.NAZAR DEĞMESİN.İNŞALLAH.GÜLE GÜLE KULLANSIN.
K
#36
fena silahmış..
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#37
Bu adamla bir aralar aynı uniondaydım.Adam skin ve bless buffları almıştı.Saldık hotan kapısının oraya.Resmen koruyan guild.Full yatır batır atıyordu.Wizler zerkle dalıyordu ama ne çara
Adam 1 vs guild yapmıştı 😄


Ps:Ben görünmezdim .Sbot saolsun yatmıştım tabi makara:

makara:
K
kSk_StyLe ⭐ 17y
#38
kuwait li başka ne beklicen bu adamdan zengin hepsi 😄
S
#39
meaazallah arablarda para bol
F
#40
çok süper

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: