Icerige atla
Extraloob

Efsane KwT Seal Of Sun +15 Bow !

· 48 Replies · 7.2K views · Page 3 / 3
Replies
F
#41
KwT yanlış bilmiyorsam eski bir greece oyuncusu.. salağın önde gideni 😁

eğer o ise gerçekten global yapılacak bir adam değil

adam artı uzmanı yap artı 15 ondan sonra konuş salakmış falan diyon
K
kumandan66 ⭐ 18y
#42
gerçekten helal olsun çok büyük bi başarı +13 yapmak ben en yüksek +8 yapabildim:D phy %100 yap en yakın zamda onu
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#43
İnsan petrol kralı olunca +15 den aşagı takılmıyor biz yaya giderken adam uçarak sınırları zorluyarak oynuyor oyunu.. 👴
P
PwneD ⭐ 18y
#44
Adam düz +13 basmış 😱 SweetMuschi diye bi adam düz +15 başmıştı ama yakmış daral:
S
seco33 ⭐ 16y
#45
Bu adamla bir aralar aynı uniondaydım.Adam skin ve bless buffları almıştı.Saldık hotan kapısının oraya.Resmen koruyan guild.Full yatır batır atıyordu.Wizler zerkle dalıyordu ama ne çara
Adam 1 vs guild yapmıştı 😄


Ps:Ben görünmezdim .Sbot saolsun yatmıştım tabi makara:

Evet o yüzden guildiyle gidip tek başına HCOdan kaleyi alıyor 😄 Abarttıgınız adamı Masterofroc MasterofLord yerden kaldırmıyordu.
X
X_HeaveN_X ⭐ 16y
#46
harika ^^
M
microlap27 ⭐ 17y
#47
Bilmeyenler warsa söliyim bu Silah B Class Adv iLe +13 'ten 15 yapıLmıstır...^^ bi ara KwT quiLdnde olan biri olarak bnu rahatLıkla söleye bilirim...^^ qercekten dehşet bişy ama..xD


ben _OrJiN_ nepTunden oLan warsa beLqi tanır..
M
microlap27 ⭐ 17y
#48
Bug'la fln alakası yok zaten qordqnz qbi B class adv'nin kullanıldqı belli oluyor.. adam cok uzn süre uqrastı + basmak icn SunSagari'nin yani tolga abinnde +11 sun bow KwT'ninde +11 sun bow wardı .. LORDTURKS_ we REALCRANK_ diye charları wardı bilen warsa... KwT +12 yaptı .. bi ara paTLamıstı +5 ile qeziyordu snra +13 yapıp adv iLe +15 yapTı.. Temiz bi iş..xD

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: