Icerige atla
Extraloob

Efsane charım mavi 'yi tam 2 yıl sonra geri aldım

· 50 Replies · 3.9K views · Page 3 / 3
Replies
S
#41
char hackleyen adam heralde charı delete yapmış.rev6 gözükmüyor char

Olabilir bence hüsrana uğruya bilirsin sin:

uzun zaman chara girmeyince rev6 normal olarak chari gostermez
J
JeWilyn ⭐ 16y
#42
SS istiyorum artık kac gun oldu 😜
M
Mavi Duman ⭐ 16y
#43
SS istiyorum artık kac gun oldu :P
R
Rochas ⭐ 16y
#44
merak etmiyor değilim 😜
W
Whisk ⭐ 16y
#45
Aynen bende merakla bekliyorum 😆 Girmiyor mu chara?
K
kSk_StyLe ⭐ 17y
#46
hayırlı olsun bndede aynı oldu Noble_Lady hacklenmişti Heradaki charımı sinirden sildim 😊 sonra uğraşırken char geri geldi allah bi kapıyı kapatıp diğerini açıyor... Hayırlı Olsun tekrar
X
xDe ⭐ 16y
#47
salı günü dedin salı geldi ss ybekliyoruz hadi ama 😄
T
The_White ⭐ 18y
#48
Bende quaressma mı ilk göz agrmı almıstım o rollbackle ciddende süper bi duygu 😄
A
Autumn OP ⭐ 17y
#49
yeni ismin hayırlı olsun ❤️
V
volaris ⭐ 18y
#50
sen onu presizmi kascan simdi

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: