Icerige atla
Extraloob

Efsane charım mavi 'yi tam 2 yıl sonra geri aldım

· 50 Replies · 3.9K views · Page 2 / 3
Replies
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#21
Oooo hayırlı olsun Uğur 'um çok sevindim valla .. Hadi bunu da şimdi kardeşi mavii ile kasta hemen eski günlerine dönsün char 😆
EXL | SRO | İŞKOLİK
V
volaris ⭐ 18y
#22
hayırlı olsun
B
#23
allahın belası sw gıremıyorum trafıkden preyle oynamaktan presızlık nasıl bişey unutmuşuz gaymaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ben silk almıstım chara girip pre bascaktım ama 2 gün oyuna girememiştim daral:
K
KissBerry ⭐ 17y
#24
hayırlı olsun nese:
R
Rochas ⭐ 16y
#25
Hayırlı olsun helal para saf emek haracanan şeyler er yada geç geliyor ben buna inanıp bunu söylerim ki rüyana girmiş bundan güzel şey olamaz tekrar hayırlı olsun oyunda başarılar sanırım bunuda 110 görücez 😜 🍺
M
#26
hyrlı olsun 😊
Z
zehirx ⭐ 16y
#27
char hackleyen adam heralde charı delete yapmış.rev6 gözükmüyor char
L
Lrd ⭐ 17y
#28
hehe hayırlı olsun kardeş güle güle kullan 😊
A
arkadas1m ⭐ 17y
#29
char hackleyen adam heralde charı delete yapmış.rev6 gözükmüyor char

Olabilir bence hüsrana uğruya bilirsin sin:
X
Xanthos ⭐ 19y
#30
char hackleyen adam heralde charı delete yapmış.rev6 gözükmüyor char

oyuna uzun süre girilmediğinde rev6 karakter bilgilerini güncellemediği için database den siliyor.

Oyuna girdiyse bi SS görmek isteriz kaç levelde kalmış 💃 🤤
X
xDe ⭐ 16y
#31
aynen ss bekliyoruz
R
Rochas ⭐ 16y
#32
çalan adam sanırım sadece çalmak için çalmış bir emek harcamamış
R
Rochas ⭐ 16y
#33
Neyse boşver öldümü kaldımı sen mavi'ne kavuşmuşsun 😆 keyfini sür inşallah 110 görücez 🍺
D
duzceli81 ⭐ 17y
#34
ßende bilirim 80 cap varken 80 nukerım vardı chara yeni pre+tavşan kaldrma almıstım 1 gün sonra tak diye hacklediler. sonra 2 sonra sene bende geri aldım Rollback zamanında .
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#35
Hayırlı olsun. ^^
Artık nickini "mavi" yaparsın herhalde. (:
V
Viski ⭐ 18y
#36
Hayırlı olsun
T
Thunder77 ⭐ 18y
#37
çalan adam sanırım sadece çalmak için çalmış bir emek harcamamış


1 hafta satmaya çalıştı globallerle tel no yazıyordu aradım arabca bıseyler soyluyordu guluyorlar eglenıyorlardı alay edıyorlardı nasıl kötu gunlerdi ondan sonra o adam kayboldu zaten char gozumun onunde olsaydı oyuna baslayamazdım. öldumu kaldımı belli değil zamanının en yuksek lvlli charıydı bıde blade kasması zor degerli chardı inşallah ölmüştür şerefsiz kul hakkı yemek nedemek öğrenmiştir


ssde eular var nası zamanının en yuksek charı oluor eular gelmeden önce bile cogu kişi 80 di 😆
D
doomdays ⭐ 16y
#38
HAH bNDE 1 ARA 64 WİZZ KASMIŞTIM AMA ÇOK ESKİDEN pw deiştirdim anında pw aklımdan gitti 1 ay sonra gece ruyamda pw i hatırladım:DDDDD
T
Teodora ⭐ 17y
#39
benimde çarım çalınmıştı geri aldığımda en az senin kadar sevinmiştim
bu seferde başka çarım çalındı :/ inş benimde rüyama falan girer :/
B
#40
Hayırlı olsun

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: