Beyler yani anlamadım kafayı yiyecem artık moderm markası U.S ROBOTİCS 4 portlu kimseye bağlı deil sadece ben kullanıyorum evde tek telefon var yani durup dururken net gidiyo kafayı yemek üzereyim Ttnet aradım dediler internet hızınız çokk iyi düşmesi imkansız soke den olabilir dediler soke den olabilirmi ?? yenisini taktım biraz daha fazla duruyo internet ama yinede gidiyor bot a bırakıyorum sabahleyin dc yani bıktım ne diyecem bilmiyom... Bi yardımcı olursanız biraz bilgi verirseniz sevinirim yani kablolarda sorun yok.... bide ..
Durup duruken İnternet Düşüyor :(
· 7 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
robotics bu tarz sorunları ile meşhurdur başka bir modem ile tam gün test edin netinizi ona göre karar verelim.
+ telefon calınca ınternet gıdebılır ++++++ cunku: telefonla adsl kablosunu bırlestıren kutucuk yanlıs baglanmıs olabılır+dogrudan baglanırsa tel caldıgında ınternet gıder eger oyle bır kutu yoksa telefoncularda var satın al ++eger hala dewam ederse kutunu degıstır hala dewam ederse bılmıorum 😊
Tmm bi soke alayım sonra bi deniyelim olmazsa neyi önerirsiniz en iyi olarak moderm ?? extraloob.. yada başka arkadaşlarımız ???
Windows Update den en son güncellemeleri indir. Bendede aynı sorun olmuştu. SP3 ile sorun çözüldü. 😊 Sende güncellemelere bak.
Tmm bi soke alayım sonra bi deniyelim olmazsa neyi önerirsiniz en iyi olarak moderm ?? extraloob.. yada başka arkadaşlarımız ???
AirTies ya da D-Link...
Tmm bi soke alayım sonra bi deniyelim olmazsa neyi önerirsiniz en iyi olarak moderm ?? extraloob.. yada başka arkadaşlarımız ???
AirTies ya da D-Link...
söyledigin 2 modermde hangi sürümlerini alayım kanıtlanmış varmı öyle bişiler önceden denenmiş para sorun deil ...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap