Tüh artık öyle olmuyomuş...Ablamı kekleyecektim. 😆
dünyanın en gıcık sitesi
· 48 Yanıt · 3.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
S
ScorpioGlaive
⭐ 17y
Opera kullandığım için " ee bunun neresi gıcık " sözünü kullandım . ^^
Aynen 😁
Bende 😄
Google Chrome sağolsun tek tık kapandı ^^
Wıyyyhh 😄 Yordu hea 😄 Sonuçta Kısayolu Kullandım bende 😄
ßunun Neresi gıcıkki Firefox Kullanıyorum Tek Tık Açtım Tek Tık Kapattım
C
Che Guevara
⭐ 18y
Esprisi ne bunun. Çat diye kapandı
nasil kapatamiyorsunuz anlamadim ben aninda kapattim 😄
nasil kapatamiyorsunuz anlamadim ben aninda kapattim :D
😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap