Abi arkada sro açıktı. Takıldı mozilla. 😄 Bende tık diy ekapttım. Bİr sekme kapatçaz herif 500 tane soru sordu. 😁
dünyanın en gıcık sitesi
· 48 Replies · 3.0K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
firefox bi an ekrandan dışarı çıkıcak sandım lol 😄
ınternet explorer kullanıyorum ve hemen kapanıyor neresi gıcık ??
ınternet explorer kullanıyorum ve hemen kapanıyor neresi gıcık ??
firefox ile denemen gerektiğini söylemişler zaten 😴
Rick roll'd ^^
Birşey olmadı direk kapattım. 😄
Ne varki bunda hemen kapattım.
Ayrıca firefox kullanıyorum.
Ayrıca firefox kullanıyorum.
Bi şey anlamadım exploler kulanıyom ama bişi olmadı 😄
N
NephilimAngel
⭐ 19y
Opera kullandığım için " ee bunun neresi gıcık " sözünü kullandım . ^^
:Dfirefoxda tek seferde kapadı xD
müzik güzelmiş 🍺 🤘 opera kullandığım için olayı pek anlamadım ^^
Opera kullandığım için " ee bunun neresi gıcık " sözünü kullandım . ^^
:Dfirefoxda tek seferde kapadı xD
aynen
yok amaç o değil abi firefox ile gir anlarsın :D
Firefox la mousun üstteki tuşu ile bastm hiçbi şey yapmadı 😄
Giricem ama çıkamam diye korkuyorum .
🎭
🎭
I
iwontcry4u
⭐ 19y
bn normal kapatıyom 😄 nesi war ki bnn?
Sizin firefox da mı bir sorun var acaba 🤔 ben siteyi açtığımda mozilla nerdeyse ekrandan fırlayacak 😆
ps: şimdi tekrar denedim ne ekran hareket ediyor ne de gıcık uyarılar çıkıyor 😕 anlayamadım ben, sitenin işi bitti galiba 😁
ps: şimdi tekrar denedim ne ekran hareket ediyor ne de gıcık uyarılar çıkıyor 😕 anlayamadım ben, sitenin işi bitti galiba 😁
Bozduk sonunda galiba 😜 bendede birsey olmuyor..
X
xTheVampir3x
⭐ 18y
ßunun Neresi gıcıkki Firefox Kullanıyorum Tek Tık Açtım Tek Tık Kapattım
Ben tek tık ile kapattım 😄 😆
Bende Chrome Kullanıyorum O Yüzden Kapatmak Kolay Oldu 😎
Siteye birşey olmuş, eski özelliğini göstermiyor.
Log in to write a reply.
Log In