Icerige atla
Extraloob

dünyanın en gıcık sitesi

· 48 Replies · 3.0K views · Page 2 / 3
Replies
C
Calipto ⭐ 17y
#21
Abi arkada sro açıktı. Takıldı mozilla. 😄 Bende tık diy ekapttım. Bİr sekme kapatçaz herif 500 tane soru sordu. 😁
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#22
firefox bi an ekrandan dışarı çıkıcak sandım lol 😄
Q
Quater ⭐ 18y
#23
ınternet explorer kullanıyorum ve hemen kapanıyor neresi gıcık ??
T
TwiLighT ⭐ 18y
#24
ınternet explorer kullanıyorum ve hemen kapanıyor neresi gıcık ??


firefox ile denemen gerektiğini söylemişler zaten 😴
S
Stephanos ⭐ 19y
#25
Rick roll'd ^^
S
Seppuku ⭐ 18y
#26
Birşey olmadı direk kapattım. 😄
R
Rhea ⭐ 19y
#27
Ne varki bunda hemen kapattım.
Ayrıca firefox kullanıyorum.
T
TheCombo ⭐ 19y
#28
Bi şey anlamadım exploler kulanıyom ama bişi olmadı 😄
N
#29
Opera kullandığım için " ee bunun neresi gıcık " sözünü kullandım . ^^

:Dfirefoxda tek seferde kapadı xD
X
XipeTotec ⭐ 18y
#30
müzik güzelmiş 🍺 🤘 opera kullandığım için olayı pek anlamadım ^^
T
TorQ ⭐ 17y
#31
Opera kullandığım için " ee bunun neresi gıcık " sözünü kullandım . ^^

:Dfirefoxda tek seferde kapadı xD

aynen
F
fatihy93 ⭐ 18y
#32
yok amaç o değil abi firefox ile gir anlarsın :D


Firefox la mousun üstteki tuşu ile bastm hiçbi şey yapmadı 😄
F
FruitFly ⭐ 18y
#33
Giricem ama çıkamam diye korkuyorum .
🎭
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#34
bn normal kapatıyom 😄 nesi war ki bnn?
T
TwiLighT ⭐ 18y
#35
Sizin firefox da mı bir sorun var acaba 🤔 ben siteyi açtığımda mozilla nerdeyse ekrandan fırlayacak 😆

ps: şimdi tekrar denedim ne ekran hareket ediyor ne de gıcık uyarılar çıkıyor 😕 anlayamadım ben, sitenin işi bitti galiba 😁
Y
yeonyang ⭐ 19y
#36
Bozduk sonunda galiba 😜 bendede birsey olmuyor..
X
#37
ßunun Neresi gıcıkki Firefox Kullanıyorum Tek Tık Açtım Tek Tık Kapattım
B
BiLqiN ⭐ 18y
#38
Ben tek tık ile kapattım 😄 😆
A
Avenger ⭐ 18y
#39
Bende Chrome Kullanıyorum O Yüzden Kapatmak Kolay Oldu 😎
C
Calipto ⭐ 17y
#40
Siteye birşey olmuş, eski özelliğini göstermiyor.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: