çalışmıyo arkadaşlar bu 😊
Disconnect TOOL >> Dc Olduğunuzda Pc'niz Otomatik Kapansın !
· 106 Yanıt · 25K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 5 / 6
Yanıtlar
G
general_48
⭐ 18y
Sağol Çok Lazımdı
ben kullanıyordumda client saytısını seçince baslat komutunu vermeden aşağı iniyordu ve calısmıyordu(Benım pc dendır o zaman cok yavastıda 😄 GTA Sananders bile ksaıyordu 😊 )
Yaralı stylebotla birlikte kullanılır mı bu program Jason gerçekten inceledim siteye çok katkın var teşekkürler:)
Ellerine sağlık Jason
tsk
Eline sağlık abi sroking bot gece dc yiyince pc bosuna sabaha kadar acık kalıyor bu çok güzel oldu valla
J
JustSteelo
⭐ 17y
tesekkürler
eline sağlık !!
programı başlat demeden kapanıyor
programı başla demesekte otomatik açılıyormu
L
leonidas.300
⭐ 18y
Teşekkürler..
G
gece mavisi
⭐ 17y
çok yararlı bi program sağolasın
M
MaLaTYaLiM044
⭐ 18y
Teşekkürler işime yarar 😄
güzel konu boşuna elektrik ve internet gitmesin
Link i Yenilermisiniz HATALI
G
gokayyigit
⭐ 17y
tşklerr
Emege Saqlık
S
silkroadlife
⭐ 17y
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Download
Download: http://rapidshare.com/files/327957685/DisconnectTOOL.rar
Alternatif: http://uploaded.to/file/pvnau2
Saygılarımızla ,
Link Yenilendi...
P
psikofizik
⭐ 16y
güzel paylaşım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap