Icerige atla
Extraloob

Disconnect TOOL >> Dc Olduğunuzda Pc'niz Otomatik Kapansın !

· 106 Yanıt · 25K görüntüleme · Sayfa 3 / 6
Yanıtlar
J
#41
Sanırım bilgisayarı kapat seçeneğinde bir sorun var çünkü biip uyarısı veri denedim ve çalıştı. 😊
X
X-Hacker ⭐ 18y
#42
XD
L
#43
Sanırım bilgisayarı kapat seçeneğinde bir sorun var çünkü biip uyarısı veri denedim ve çalıştı. :)

Şimdi bip sesini için deneyecem ama pc yi kapatmıyorsa eskisi gibi iştahlı olmayacam program için çünkü öenmli olan geceleri kapanması
S
ScrEE ⭐ 18y
#44
ReUpload için teşekkürler.
K
kral33 ⭐ 18y
#45
paylaşım için saol
S
ScrEE ⭐ 18y
#46
Konu up olacak ama. Neyse. Program çalışmıyor. En azından DC olunca PC kapanmıyor. Yine uğraşmışsın ellerine sağlık.
A
angela ⭐ 19y
#47
çalısmıyo bip sesi veriyo ama kafasına göre
Q
qwereaa ⭐ 18y
#48
dehşetsin aga...
X
XER0 ⭐ 19y
#49
Çalışmıyor malesef
Q
Quxera ⭐ 19y
#50
Teşekkürler Harikasın JasonWalker :)
I
#51
saol ellerine saglık yenden 😄
M
MikaeL ⭐ 18y
#52
Valla çok sağol. İlaç gibi program. 1152x864 te oynasam da artık giderken çözünürlüğü düşürürüm 😁 😆 😁
K
kapella22 ⭐ 18y
#53
abi vlla sanırsam sayfada hata var?
😱
M
majCestic ⭐ 19y
#54
ÇALIŞMIYOR YARDIM PLSSSSSS
S
ShaoKahn ⭐ 18y
#55
N1ce
Y
ycyycy ⭐ 19y
#56
sro loaderi nerden indirebilirim lütfen söleyinnn
E
esrarli ⭐ 18y
#57
saol güzel program
C
ChiqiLeta ⭐ 18y
#58
mükemmel bir program Allah senden Razı olsun
T
Trayhoper ⭐ 19y
#59
Pixel olayı kötü olmuş.Char dc olduğunda exede değişiklik gösteren başka bir değeri kontrol ettirebilir veya sro_client.exe nin çözünürlüğünü buldurup ona göre işlem yaptırırsan daha yararlı olur 😊
S
SPAC3 ⭐ 18y
#60
Siteyi uzun zamandan beri biliyordum ama yeni üye oldum. Aslında eski üyeliğimde varmış ama unutmuşum 😊 O işi de yarın halledicem inş. Ne güzel şeyler varmış bu sitede... Düşündüğümden çok daha iyi.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: