Icerige atla
Extraloob

Disconnect TOOL >> Dc Olduğunuzda Pc'niz Otomatik Kapansın !

· 106 Yanıt · 25K görüntüleme · Sayfa 4 / 6
Yanıtlar
Z
zups ⭐ 18y
#61
peki dc ??????? olanmı yoksa sro açıkken ekrana gelen küçük pencere içinmi geçerli??
K
Keyosho ⭐ 18y
#62
kardes sunu tüm pc lerin ekranina yapabilsen daha iyi olur cünkü benim pcnin ekrani (1440x900 19") Silkroad'u senin yaptigin ayara yaparsam pcnin ekranida büyor.
D
DarkSouLz ⭐ 19y
#63
AhnLab-V3 2008.11.1.0 2008.11.03 -
AntiVir 7.9.0.10 2008.11.03 -
Authentium 5.1.0.4 2008.11.02 -
Avast 4.8.1248.0 2008.11.02 -
AVG 8.0.0.161 2008.11.02 -
BitDefender 7.2 2008.11.03 -
CAT-QuickHeal 9.50 2008.11.03 -
ClamAV 0.94.1 2008.11.03 -
DrWeb 4.44.0.09170 2008.11.03 -
eSafe 7.0.17.0 2008.11.02 Suspicious File
eTrust-Vet 31.6.6185 2008.11.01 -
Ewido 4.0 2008.11.02 -
F-Prot 4.4.4.56 2008.11.02 -
F-Secure 8.0.14332.0 2008.11.03 -
Fortinet 3.117.0.0 2008.11.02 -
GData 19 2008.11.03 -
Ikarus T3.1.1.45.0 2008.11.03 Virus.VirTool.Win32.MS04.028.a
K7AntiVirus 7.10.514 2008.11.01 -
Kaspersky 7.0.0.125 2008.11.03 -
McAfee 5422 2008.11.02 -
Microsoft 1.4005 2008.11.03 -
NOD32 3576 2008.11.03 -
Norman 5.80.02 2008.10.31 -
Panda 9.0.0.4 2008.11.02 Suspicious file
PCTools 4.4.2.0 2008.11.03 -
Prevx1 V2 2008.11.03 -
Rising 21.02.01.00 2008.11.03 -
SecureWeb-Gateway 6.7.6 2008.11.03 -
Sophos 4.35.0 2008.11.03 -
Sunbelt 3.1.1777.2 2008.11.03 -
Symantec 10 2008.11.03 -
TheHacker 6.3.1.1.137 2008.11.03 -
TrendMicro 8.700.0.1004 2008.11.03 -
VBA32 3.12.8.9 2008.11.02 -
ViRobot 2008.11.3.1448 2008.11.03 -
VirusBuster 4.5.11.0 2008.11.02 -
D
DarkSouLz ⭐ 19y
#64
virus tarama sonucu virüslü oldugu cıktı ben kullanmayacagm sizler bilirsiniz. şüpheci dosya ve bi tane virüs oldugu cıktı.
D
derax111 ⭐ 18y
#65
güzel program geceleri iyi olur sag ol.
M
mumya307 ⭐ 19y
#66
tşk.ler hocam
M
mehmetefe ⭐ 19y
#67
ellerine sağlık
E
emeqLi_b0w ⭐ 18y
#68
isrobot uyumlumu peki ☕
A
aestra ⭐ 19y
#69
Çok Güzel b i program ellerin dert görmesin.
H
Heisenberg ⭐ 19y
#70
Ben bunu şimdi gece açıp biip uyarısı ver desem uyutmaz gece bizi ötmekten 😁 ,zırt pırt dc verio ...
O
OnErAl ⭐ 19y
#71
Hem Blip Sesi Çıkartıp Hemde 😄 Kapatmaya Alsa 😄 Süper Olur
S
somuch ⭐ 18y
#72
saolasın
O
ooguz ⭐ 18y
#73
çok alıştık artık güncel programları tarafından yayına sunulmasına sro dünyasına büyük katkın var çok teşekkürler bebem ^^

Bencede Sen Olmasan Napardım Kim Bilir..thx 😘
H
heyza ⭐ 17y
#74
Cok tesekkürler
N
NiqThBloom ⭐ 18y
#75
Çok Teşekkürler.İşime Yarayacak bazen gece acıyorum bilgisayarı =)
_
#76
süper bi prgram.
D
#77
çalışmıo sırf hava :S
C
Co709 ⭐ 19y
#78
Çokkkk Sağol Jw Abi çok İşime Yaradı Geceleri Bota Artık Rahat Bırakabiliyorum ...
O
odin07 ⭐ 18y
#79
saol aga
D
#80
daha neler çıkacak acaba 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: