Icerige atla
Extraloob

DELETE

· 13 Replies · 3.9K views
K
k3m4L OP ⭐ 15y
#1
DELETE
13 Replies
N
NoBLe_TuRk ⭐ 17y
#2
bu swdan nede gidiosn? pkkli oldguun cikti diyemi?:D hahaha
bide bana kfüür edio
bu adam teamspeak a gelip ben pkkliyim. fln dedi 25 kisinn icinde =)

dier swlarda bulrsn pkkli
biizm server cCc Anlatmaya grk yok
bide adindan utan
K
k3m4L OP ⭐ 15y
#3
ulen bütün kürtler o.pu çocuğudur diyosunuz, bütün kürtlerin a.sını, s...m diyosunuz, bütün kürtler pkk lıdır diyosunuz, sürekli milleti kışkırtıp huzursuzluk çıkarıyorsunuz, dağlarda bu millet için askerler şehit olurken siz oyunda vatan kurtarmaya millet kurtarmaya pkk olayını çözmeye çalışıyorsunuz.

cCc miş pff Bordo Klavyeli siniz siz silkroad oynayarak pkk nın terörünü bitirip ülkeyi kurtaracaksınız.

Ve ayrıca senin nasıl bir scammer olduğunu herkez anlatıyor söylüyor hamit efendi sağır sultan bile tanımış seni.

Senin gibi karaktersizle aynı yerde oyun oynuycağıma delete ederim o çarı yine oynamam 😉
N
NoBLe_TuRk ⭐ 17y
#4
ulen bütün kürtler o.pu çocuğudur diyosunuz, bütün kürtlerin a.sını, s...m diyosunuz, bütün kürtler pkk lıdır diyosunuz, sürekli milleti kışkırtıp huzursuzluk çıkarıyorsunuz, dağlarda bu millet için askerler şehit olurken siz oyunda vatan kurtarmaya millet kurtarmaya pkk olayını çözmeye çalışıyorsunuz.

cCc miş pff Bordo Klavyeli siniz siz silkroad oynayarak pkk nın terörünü bitirip ülkeyi kurtaracaksınız.

Ve ayrıca senin nasıl bir scammer olduğunu herkez anlatıyor söylüyor hamit efendi sağır sultan bile tanımış seni.

Senin gibi karaktersizle aynı yerde oyun oynuycağıma delete ederim o çarı yine oynamam ;)



ben sana ole bişe demedm bu1 2ncisde sen neden ben pkklym dion tsde istedini desinler sana malmsn.:D
demekki pkklisnki diosn
N
NoBLe_TuRk ⭐ 17y
#5
bizim düsmanlarmz dio onu cekemio scammer die^^

bi kale icin alman.iti olanlar dio yani ^^

sen gel yozgata ben sana nasil ülkücü olnur gosterem
sizn gibi züppeler.bozuyo bu vatani saten.
silkroad oynayarakmiş püho
o tsde sana laf vuran adam saten emniyet amiri salak.
hadi simdi sat carini kurtul heradan
pkkli.it.
K
k3m4L OP ⭐ 15y
#6
kastığınız yerin yanına party kuranı pkk lı yapıyosunuz almak istediğiniz itemi vermeyeni pkk lı yapıyosunuz pvp de kaybettiğiniz adamı pkk lı yapıosunuz kendi kafanızda kurduğunuz dünyada yaşıyosunuz

ayrıca türklük pkk lılık öyle lafla olmaz

türküm diyosun çalıyosun
türküm diyosun yalan söylüyosun
türküm diyosun fitne fesat çıkarıyosun

türk bunları yapmaz senden türk değil cacık olmaz 😊
N
NoBLe_TuRk ⭐ 17y
#7
kastığınız yerin yanına party kuranı pkk lı yapıyosunuz almak istediğiniz itemi vermeyeni pkk lı yapıyosunuz pvp de kaybettiğiniz adamı pkk lı yapıosunuz kendi kafanızda kurduğunuz dünyada yaşıyosunuz

ayrıca türklük pkk lılık öyle lafla olmaz

türküm diyosun çalıyosun
türküm diyosun yalan söylüyosun
türküm diyosun fitne fesat çıkarıyosun

türk bunları yapmaz senden türk değil cacık olmaz :)


bu dediklerini yapmayan türk varmi=) türklern ve genellikle erkeklern hepsi yalan atarD:
herkes fesa y cikararir coguda calar
ama hatasini anladmmi geri döner sen milletten duyma laflarla scammer diosn
onlar cok eskidendi.bişe diyemem ama
biz türkler herkes yalan söyler ve hemen kavga basladir
senle sornm yok
pwp de kimse kesemio murderer haric saten kesilsem.:D
2.cisi bnm slotmda kimse ks yapmio sana pkkli desem 😄
3.cisi swde en iyi itemler bnde s vermessende sana pkkli desem
sen tsye gelip bn pkkliym dedn 😊
nese hayirli satişlar...
K
k3m4L OP ⭐ 15y
#8
çok boş yapıyosun be kardeş
keşke herşey böyle kalvyaden yazılan çizilen gibi olsa
şunuda unutma hamit bir insan 7 sinde neyse 70 inde de odur sen adam değildin önceden senden daha adamda olmaz değişemezsin yani 😉
ayrıca kimse yenemezmiş en iyi itemler sendeymiş kim bilir kimlerin hakkı var üstünde adım gibi eminim hepsini çalarak yapmışsındır.
kimsenin iteminde bilmem neyinde gözüm yok allah 2 kat daha fazlasını verir inş pkk lı falanda değilim sana herkez o.çocuğu diyo sen o.çocuğu musun ? bence değilsin annenin bi günahı yok hamit daha da dicek bişi yok artık gereksiz post kasıp bok ettiğin konuyu iyice bok etme
N
NoBLe_TuRk ⭐ 17y
#9
karakteri the legend guildinin eski masteri QueeN den satn aldm 500 liraya
salak salak konusma kimsenin hakkida yok

7den 70e oysa sende pkkli bir.teroris oldguunu kabl ediosn.
youtube gir az sonmezreis dinle hadi kolay gelsn 😄
K
k3m4L OP ⭐ 15y
#10
oke 😊
K
k3m4L OP ⭐ 15y
#11
konu günceldir, uzun zamandır girmedim pre plus 3 4 gün kalmıştır herhalde.
D
drson12 ⭐ 15y
#12
satılık mı hala
K
k3m4L OP ⭐ 15y
#13
satılık mı hala


satılık presi bitmek üzere yanlız bilgin olsun

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: