- Resim Silinmiş.
Uploaded with ImageShack.us
bugun updateden sonra oldu düz giriyorum hiç bir sorun yoq ama sbotta bole hata var sroyu sildim tekrar yukledim aynı deferezee devredeyken olmuyor bu hata veriyor ama deferezeee devre dısı yaptımı sotun yoq ben bunu nasıl deferezliyken açabilirim?
deferezee devredeyken sbot calısmıyor
· 3 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
A
Aristotales
⭐ 19y
pc ve modeme res atar mısınız anlık bir görüntü sorunu olmuş gibi duruyor önemsenecek birşey değil.
sbotu silin ve şunları sırasıyla yapın ;
sbotu indirin rardan masaüstünüze çıkartın sonra kesip sro içerisinde ki oluşturacağınız sbot 1 klasörü içerisine yapıştırın ve ayarlarınızı eksiksiz yaparsanız hiçbir sorun olmadan girecektir.
Başka bir konuya Okan Abinin cevabı bunları deneyebilirsin..
sorunu çözdüm ekranı kartını güncelledim düzeldi pc ye bi reset atam dedim gene aynı hata:::)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap