Bence bu adam bu dünyaya gelmiş en iyi dansçıdır.En sevdiğim şarkısı ''Billie Jean'' 'den bir dans karesi..
http://www.facebookvideo.org/BILLIE-JEANS-BEST-EVER-MOONWALK--Michael-Jackson-R-I-P--.html
Dans dediğin budur !
· 2 Yanıt · 967 görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap