Ben hala diyorum Coldsuz int çar olamaz ...
"COLD'SUZ INT CHAR OLMAZ" DİYENLERE İYİ BİR CEVAP !
· 29 Yanıt · 17K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
istedgnz kadar tartışın bir warıor bir dagger karşısında snowsuz tek skile bile gelmezsinz adam gbi itemleri var ise ztn dagger soylemeye gerk yok 😊 kasmada kasarsnz 1-2 lwl altında rahatca belki ama pwp olayına gelince iş orda biter :)
İki iyi şey yanyana gelmez hiçbir zaman 🤝 Dagger PVP'de beni alır, ben unique'de onu alırım 👍 STR charımla PVP'ye giderim, INT charımla unique'ye. Fire-lightning nuker, wizard'la başa çıkar unique'de.
iyi diyorsunda itemleri denk olan bi wizarddan alman cok çok zor birde life açabilecegi bi unique ise imkansız gibi bişey tmm nuke iyi vuruyor ama okdr da degil 😊 xbow u da yabana atmamk lazım zerk ve crit ile cok yüksek rakamlar cıkarabilir ve elinden bile alabilr :):)
istedgnz kadar tartışın bir warıor bir dagger karşısında snowsuz tek skile bile gelmezsinz adam gbi itemleri var ise ztn dagger soylemeye gerk yok 😊 kasmada kasarsnz 1-2 lwl altında rahatca belki ama pwp olayına gelince iş orda biter :)
İki iyi şey yanyana gelmez hiçbir zaman 🤝 Dagger PVP'de beni alır, ben unique'de onu alırım 👍 STR charımla PVP'ye giderim, INT charımla unique'ye. Fire-lightning nuker, wizard'la başa çıkar unique'de.
iyi diyorsunda itemleri denk olan bi wizarddan alman cok çok zor birde life açabilecegi bi unique ise imkansız gibi bişey tmm nuke iyi vuruyor ama okdr da degil 😊 xbow u da yabana atmamk lazım zerk ve crit ile cok yüksek rakamlar cıkarabilir ve elinden bile alabilr :):)
Kardeşim, wizard charları küçümsemiyorum tabii ki. Benim anlatmaya çalıştığım şey; fire-lightning bir nukerin verdiği hasarın, cold-fire veya cold-lightning bir nukerden daha fazla olması. Cold kasan bir nuker daha sağlam olur, bunu elbette kabul ediyorum. Ama bir fire-lightning'in verdiği hasarın yanından bile geçemez 🤝
Ben hala diyorum Coldsuz int çar olamaz ...
Size saygı duyuyorum. Ben STR charımda da cold kasmıyorum, INT charımda da. Cold'u ve force'u gereksiz görüyorum.
Ya arkadaşlar bir düşünsenize... Lightning'ten mag. damage arttırıcıları basıyorsunuz, parry ratio veren skilli basıyorsunuz, el yakmanız fire ve fire'ın nukesini indiriyorsunuz!
fire olsun da gerisi yalan 😄
fire olsun da gerisi yalan :D
😆 Fire kullanmayan bir Chinese char düşünemiyorum, aynı zamanda lightning'i olmayan bir nuker Chinese char da düşünemiyorum 😆 Bu yüzden ne fire'dan vazgeçebiliyorum, ne de lightning'ten redface
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap