Icerige atla
Extraloob

"COLD'SUZ INT CHAR OLMAZ" DİYENLERE İYİ BİR CEVAP !

· 29 Yanıt · 17K görüntüleme
B
Baphomet OP ⭐ 19y
#1
Evet arkadaşlar. Benim bir STR charım var ve 1 ay kadar önce bir tane de INT char açmaya karar verdim. Full INT spear açtım ve yapılandırmasını aynen şöyle yaptım; heuksal-fire-lightning 😆 Cold açmıyorum diye dalga geçen ve saçma bulanlar oldu, ama bana asıl saçma gelen şey; sırf snow shield için cold kasmak. Fire'ın el yakmasından, phy. damage arttırıcılarından, nukelerinden vazgeçemedim, lightning'in ise mag. atak arttırıcılarından ashamed0003 Tam bu fikrimden vazgeçip heuksal-cold-lightning kasacaktım ki, YouTube'de bir arkadaşımızın full INT bow charını gördüm ve cold kasmaktan yine vazgeçtim 😆 Adam full INT bow. Yapılandırması aynen şöyle; pacheon-fire-lightning. Adamın 24 K HP'si, 56 K MP'si var. Bu adamın Demon'a 510 K vurduğunu görünce tekrar bildiğim yolda yürümeye, heuksal-fire-lightning kasmaya karar verdim. Üstelik benim char heuksal olduğunu için, HP miktarım daha fazla olacak. Bu izlediğim videoyu sizlerle paylaşacağım. Sizler de izleyip, düşüncelerinizi buraya yazarsanız sevinirim... 😁

(http://www.youtube.com/user/tikmis52#p/u/32/Q7LA7XxcIcQ)
29 Yanıt
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#2
PvP mi yapacaksın yoksa kasacakmısın? o gördüğüm adamlarda nova +7 +8 set oluyor ve yine pvpde strlerden 2 3 yiyorlar sen dene gör PvP de en olmadık adama ölürsün.Kasarkende avantajlı olmaz giant party çıktı diyelim etrafındakilerde vuruyor direk yerdesin.Yinede seçim senin ben birşey diyemem.
B
Baphomet OP ⭐ 19y
#3
1 firede açatıgın phy damage artırıcı senin hiçbir işine yaramaz senin vuruşların glavie skilleri ile bile olsa mag dir çünkü el yakma magic dir el yakma olmadan skill kullanmayı denersen arasındaki farkı görürsün sen sadece el yakma skili olmadan vurdugun damageyi artırırsın el yakma yani imbue skiline hiç bir etkisi olmaz

2: adamım vurdugu 510k damage ignore monster defance ye denk gelmiş
3: adam ortalama partyzerk+devil+premium+scroll ile 130ile 190 arasında damage vuruyor buda gayet normal


1) Haklısın. Ama bir STR char da el yakmasız phy. atak yapsa az vuruyor, ama mag. atak veren el yakmayı kullanınca verdiği hasar artıyor. Benim bu INT charım şu anda 53 level ve 9 gap var. Ujigi'ye 5 K sıfır çiziyor; 6 K nuke ile vuruyor. Yani bu şekil yapılandırınca phy. ve mag. damageler birbirine daha yakın oluyor. Çünkü lightning'ten magical; fire'dan physical besleniyor.

2) "Canavar savunmasını görmezden gel" olduğunu varsaysak bile bu kadar vurması yine de çok iyi. Çoğu kişide böyle avatarlar var, ama ben o kadar video izledim, bir wizardın bile bu kadar çok vurduğunu görmedim 😆 Sen gördüysen paylaş lütfen... 😜

Snow shiel olmayan bir nukerin Demon'da yatmaması da ayrı bir güzellik bence 👍
H
hanry006 ⭐ 16y
#4


B
Baphomet OP ⭐ 19y
#5
PvP mi yapacaksın yoksa kasacakmısın? o gördüğüm adamlarda nova +7 +8 set oluyor ve yine pvpde strlerden 2 3 yiyorlar sen dene gör PvP de en olmadık adama ölürsün.Kasarkende avantajlı olmaz giant party çıktı diyelim etrafındakilerde vuruyor direk yerdesin.Yinede seçim senin ben birşey diyemem.


Snow shield 2 dakika sürüyor ve bitince 2 dakika boyunca basamıyorsun. Yani snow shield bile olsa, o dediğin giant parti çıksa ve snow shield basılı olmasa da ölmüş olurum 😆 Ayrıca bu snow shield, Avrupa charları geldiğinde eklenmişti (2007 yazında). Yani o zamanlar 80 level nukerlerin snow shield'i yoktu 🤝 Cold kasarsam ve PVP'de dayanıklı olursa bu yalnızca 2 dakika sürer; snow shield bitince yine o vahim son 😆 En azında fire-lightning ile Chinese wizard gibi bir şey olur 😆 Karşımdaki beni 3 vuruşta indirir; ben onu 2 vuruşta 👍 Haksız mıyım? 😆
B
Baphomet OP ⭐ 19y
#6
bak str char el yakmasız 9 k vuruyorsa el yakma ile 10k vuru
ama full int char 10k el yakma glavie skili ile vuruyorsa el yakmasız 1 k vurur o phy atakta sadece o 1 klık kısımı artırır mag i artırmaz


100 vurduğundan; gitse gitse 1-2 tanesi el yakmasız gider kardeş. Bu da kafaya takılmamalı bence 🍺
The47
The47 ⭐ 18y
#7
int charla pvp yapmak gibi bi nniyetiniz varsa bu warlock cleric dir. şuan 108lvl ff bow karakterim var ve aynı şartlar altında hatta 2 lvl üstüde dahil her türlü nuker ile kapıştım. en uzun süre dayananı s/s fire cold nuker oldu. spear ve bow çaresizdi ki bunlar snow shield kullandılar. hani int charın pvpde fazla bi olayı yok ama yinede olduda pvp ye sardın diyelim. snowsuzsun ve int bowsun. kendi lvlinde 1 warriordan kaç yersin sence? critle 1 critsiz 2 en fazla 3. ayrıca cold açarsan 110lvlde yaklaşık 560 phy def fazlan olur bu ne demek biliyor musun? ha ama giant kısmını dert etme. sen itemlerini düzgün tuttukça kasılırken ölmezsin bu problem degil. dedigin fire light spear şuan benim yan karakterimin buildi. kendisini 103lerde nova kasmak için kullanıyorum ve savunmaya ihtiyacım yok bu nedenle coldu kapatma yoluna gittim.

uzun lafın kısası bu build olayı charı ne amaçla kullanacagınıza baglı. bi karakterden ne bekliyosunuz ne yapıcaksınız oyunda nelerden hoşlanırsınız bunu göz önünde bulundurun.
B
Baphomet OP ⭐ 19y
#8
int charla pvp yapmak gibi bi nniyetiniz varsa bu warlock cleric dir. şuan 108lvl ff bow karakterim var ve aynı şartlar altında hatta 2 lvl üstüde dahil her türlü nuker ile kapıştım. en uzun süre dayananı s/s fire cold nuker oldu. spear ve bow çaresizdi ki bunlar snow shield kullandılar. hani int charın pvpde fazla bi olayı yok ama yinede olduda pvp ye sardın diyelim. snowsuzsun ve int bowsun. kendi lvlinde 1 warriordan kaç yersin sence? critle 1 critsiz 2 en fazla 3. ayrıca cold açarsan 110lvlde yaklaşık 560 phy def fazlan olur bu ne demek biliyor musun? ha ama giant kısmını dert etme. sen itemlerini düzgün tuttukça kasılırken ölmezsin bu problem degil. dedigin fire light spear şuan benim yan karakterimin buildi. kendisini 103lerde nova kasmak için kullanıyorum ve savunmaya ihtiyacım yok bu nedenle coldu kapatma yoluna gittim.

uzun lafın kısası bu build olayı charı ne amaçla kullanacagınıza baglı. bi karakterden ne bekliyosunuz ne yapıcaksınız oyunda nelerden hoşlanırsınız bunu göz önünde bulundurun.


Kardeşim, sen haklısın; ama ben charıma armor giydireceğim. Yani phy. defansı oldukça fazla olacak. Armor setin eksiği mag. defans, onu da fire'daki skille halletmiş olacağım. Ben oyunda ne charlar gördüm. Adam 110 full STR glavie, +7 +8 +9 nova seti var, cold 110'da, snow shield'i de basıyor yani; ama wizarddan tek yiyor. Cold-lightning ve cold-fire'a göre; fire-lightning'in çok çok daha fazla damage elde edeceğinden eminim.
M
M ' BiLGiN ⭐ 19y
#9
PvP mi yapacaksın yoksa kasacakmısın? o gördüğüm adamlarda nova +7 +8 set oluyor ve yine pvpde strlerden 2 3 yiyorlar sen dene gör PvP de en olmadık adama ölürsün.Kasarkende avantajlı olmaz giant party çıktı diyelim etrafındakilerde vuruyor direk yerdesin.Yinede seçim senin ben birşey diyemem.


Snow shield 2 dakika sürüyor ve bitince 2 dakika boyunca basamıyorsun. Yani snow shield bile olsa, o dediğin giant parti çıksa ve snow shield basılı olmasa da ölmüş olurum 😆 Ayrıca bu snow shield, Avrupa charları geldiğinde eklenmişti (2007 yazında). Yani o zamanlar 80 level nukerlerin snow shield'i yoktu 🤝 Cold kasarsam ve PVP'de dayanıklı olursa bu yalnızca 2 dakika sürer; snow shield bitince yine o vahim son 😆 En azında fire-lightning ile Chinese wizard gibi bir şey olur 😆 Karşımdaki beni 3 vuruşta indirir; ben onu 2 vuruşta 👍 Haksız mıyım? 😆

6 Yıldan beri Silkroad oynarım.. Ya Force Cold Fire Kastım Yada Cold Fire Bich Kastım Yatıran olmadı. Pişman olacaksın gibime geliyor. summer6:
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#10
PvP mi yapacaksın yoksa kasacakmısın? o gördüğüm adamlarda nova +7 +8 set oluyor ve yine pvpde strlerden 2 3 yiyorlar sen dene gör PvP de en olmadık adama ölürsün.Kasarkende avantajlı olmaz giant party çıktı diyelim etrafındakilerde vuruyor direk yerdesin.Yinede seçim senin ben birşey diyemem.


Snow shield 2 dakika sürüyor ve bitince 2 dakika boyunca basamıyorsun. Yani snow shield bile olsa, o dediğin giant parti çıksa ve snow shield basılı olmasa da ölmüş olurum 😆 Ayrıca bu snow shield, Avrupa charları geldiğinde eklenmişti (2007 yazında). Yani o zamanlar 80 level nukerlerin snow shield'i yoktu 🤝 Cold kasarsam ve PVP'de dayanıklı olursa bu yalnızca 2 dakika sürer; snow shield bitince yine o vahim son 😆 En azında fire-lightning ile Chinese wizard gibi bir şey olur 😆 Karşımdaki beni 3 vuruşta indirir; ben onu 2 vuruşta 👍 Haksız mıyım? 😆

o dönemleri çok iyi biliyorum ve nukerimde vardı o zamanlar 65+ peki o zamanlar pvpdeki nukerlerin durumunu biliyormusun? ya da pvpde bir nuker gördünmü 😊
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#11



PvP videosuda varmı bunun ?
R
RequieM ⭐ 17y
#12
1 firede açatıgın phy damage artırıcı senin hiçbir işine yaramaz senin vuruşların glavie skilleri ile bile olsa mag dir çünkü el yakma magic dir el yakma olmadan skill kullanmayı denersen arasındaki farkı görürsün sen sadece el yakma skili olmadan vurdugun damageyi artırırsın el yakma yani imbue skiline hiç bir etkisi olmaz

2: adamım vurdugu 510k damage ignore monster defance ye denk gelmiş
3: adam ortalama partyzerk+devil+premium+scroll ile 130ile 190 arasında damage vuruyor buda gayet normal



yanlış, chin charlar için damage formülünde silahın phy attackıda ele alınıyor.
B
Baphomet OP ⭐ 19y
#13
PvP mi yapacaksın yoksa kasacakmısın? o gördüğüm adamlarda nova +7 +8 set oluyor ve yine pvpde strlerden 2 3 yiyorlar sen dene gör PvP de en olmadık adama ölürsün.Kasarkende avantajlı olmaz giant party çıktı diyelim etrafındakilerde vuruyor direk yerdesin.Yinede seçim senin ben birşey diyemem.


Snow shield 2 dakika sürüyor ve bitince 2 dakika boyunca basamıyorsun. Yani snow shield bile olsa, o dediğin giant parti çıksa ve snow shield basılı olmasa da ölmüş olurum 😆 Ayrıca bu snow shield, Avrupa charları geldiğinde eklenmişti (2007 yazında). Yani o zamanlar 80 level nukerlerin snow shield'i yoktu 🤝 Cold kasarsam ve PVP'de dayanıklı olursa bu yalnızca 2 dakika sürer; snow shield bitince yine o vahim son 😆 En azında fire-lightning ile Chinese wizard gibi bir şey olur 😆 Karşımdaki beni 3 vuruşta indirir; ben onu 2 vuruşta 👍 Haksız mıyım? 😆

6 Yıldan beri Silkroad oynarım.. Ya Force Cold Fire Kastım Yada Cold Fire Bich Kastım Yatıran olmadı. Pişman olacaksın gibime geliyor. summer6:


Olmam olmam 💃 STR charımda da cold kasmıyorum. Hiçbir işe yaradığını düşünmüyorum 😆 2 dakikalık snow shield'inden başka hiçbir şeyi yok.
B
Baphomet OP ⭐ 19y
#14
PvP mi yapacaksın yoksa kasacakmısın? o gördüğüm adamlarda nova +7 +8 set oluyor ve yine pvpde strlerden 2 3 yiyorlar sen dene gör PvP de en olmadık adama ölürsün.Kasarkende avantajlı olmaz giant party çıktı diyelim etrafındakilerde vuruyor direk yerdesin.Yinede seçim senin ben birşey diyemem.


Snow shield 2 dakika sürüyor ve bitince 2 dakika boyunca basamıyorsun. Yani snow shield bile olsa, o dediğin giant parti çıksa ve snow shield basılı olmasa da ölmüş olurum 😆 Ayrıca bu snow shield, Avrupa charları geldiğinde eklenmişti (2007 yazında). Yani o zamanlar 80 level nukerlerin snow shield'i yoktu 🤝 Cold kasarsam ve PVP'de dayanıklı olursa bu yalnızca 2 dakika sürer; snow shield bitince yine o vahim son 😆 En azında fire-lightning ile Chinese wizard gibi bir şey olur 😆 Karşımdaki beni 3 vuruşta indirir; ben onu 2 vuruşta 👍 Haksız mıyım? 😆

o dönemleri çok iyi biliyorum ve nukerimde vardı o zamanlar 65+ peki o zamanlar pvpdeki nukerlerin durumunu biliyormusun? ya da pvpde bir nuker gördünmü :)


Lord'u falan hep nukerler kesiyordu 😆 Bence snow shield geldikten sonra da nukerlerin PVP'deki durumu pek iç açıcı değil 👍 Dediğim gibi, cold pek de bir işe yaramıyor...
B
Baphomet OP ⭐ 19y
#15



PvP videosuda varmı bunun ?


YouTube'taki profiline baktım, ama hep unique videosu koymuş 😆
B
Baphomet OP ⭐ 19y
#16
1 firede açatıgın phy damage artırıcı senin hiçbir işine yaramaz senin vuruşların glavie skilleri ile bile olsa mag dir çünkü el yakma magic dir el yakma olmadan skill kullanmayı denersen arasındaki farkı görürsün sen sadece el yakma skili olmadan vurdugun damageyi artırırsın el yakma yani imbue skiline hiç bir etkisi olmaz

2: adamım vurdugu 510k damage ignore monster defance ye denk gelmiş
3: adam ortalama partyzerk+devil+premium+scroll ile 130ile 190 arasında damage vuruyor buda gayet normal



yanlış, chin charlar için damage formülünde silahın phy attackıda ele alınıyor.


Sana katılıyorum. Nuker charımda fire'daki phy. damage skillini bastığımda gözle görülür biçimde daha çok vuruyor. Mesela lightning'de mag. atak veren skillerin de STR charlar için işe yaramadığını düşünüyorlar; ama en iyi STR char: Heuksal/bicheon/pacheon'dan biri-fire-lightning ile oluyor. Cold her türlü buildi hantanlaştırıyor benim görüşüme göre.
R
RequieM ⭐ 17y
#17
doğrudur, çünkü coldun verdiği her hangi bir phy/mag attack buff ı yok
B
Baphomet OP ⭐ 19y
#18
doğrudur, çünkü coldun verdiği her hangi bir phy/mag attack buff ı yok


El yakması beş para etmez, nukeleri beş para etmez, phy. defans veriyor; ama güzel bir set yapıldığında o açık fazlasıyla kapatılıyor. Sadece snow shield için cold kasanları anlayamıyorum, aynı zamanda da saygı duyuyorum. 🤘
S
S4YKLO ⭐ 16y
#19
istedgnz kadar tartışın bir warıor bir dagger karşısında snowsuz tek skile bile gelmezsinz adam gbi itemleri var ise ztn dagger soylemeye gerk yok 😊 kasmada kasarsnz 1-2 lwl altında rahatca belki ama pwp olayına gelince iş orda biter 😊
B
Baphomet OP ⭐ 19y
#20
istedgnz kadar tartışın bir warıor bir dagger karşısında snowsuz tek skile bile gelmezsinz adam gbi itemleri var ise ztn dagger soylemeye gerk yok 😊 kasmada kasarsnz 1-2 lwl altında rahatca belki ama pwp olayına gelince iş orda biter :)


İki iyi şey yanyana gelmez hiçbir zaman 🤝 Dagger PVP'de beni alır, ben unique'de onu alırım 👍 STR charımla PVP'ye giderim, INT charımla unique'ye. Fire-lightning nuker, wizard'la başa çıkar unique'de.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: