Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 39 / 48
Yanıtlar
D
#761
Helal olsun güzel kardeşim hoş paylaşım.... 🍺
D
#762
Tebrikler...
D
#763
Güzelmiş
D
#764
Şindi kullanıyorum...
K
KinqLee ⭐ 18y
#765
olmuyot uygulama hatası veriyor verilen setap ıda indiridm tık yok
C
CapsLock ⭐ 19y
#766
eos serverı da warmı ?
K
KinqLee ⭐ 18y
#767
Şindi kullanıyorum...

uygulama hatası almıyormusun sende ya ben giremiyorum
E
Eyvallah ⭐ 18y
#768
1.61 için uyyumlumudur?
Teşekkürler.
J
jestoka ⭐ 18y
#769
KodLar çaLışmıyo arkadaşım
K
KinqLee ⭐ 18y
#770
kodlar degilde program bile calısmıyo kodları calısması için pm attıgın charı tanıtmak gerekiyordu bu program ilg çıktıgınd akullanıyodum ben bunu
K
Kai ⭐ 18y
#771
süper
F
FreeDom ⭐ 18y
#773
Arkadaşlar Clientless İke Girdiğimde Pet Çalışmıyor.. Hemen Yanındaki İtemi Bile Almıyor..Sırf Jevel Toplasın Die Yan Chara Pet Aldım Fakat Çalışmıyor Malesef 😐 Buna Bir Çözüm Yokmudur?

NOT: Pette Gerekli Ayarlar Yapılı Normal Girdiğimde Topluyor Fakat Clientles İle Girdiğimde Toplamıyor :S
K
KinqLee ⭐ 18y
#774
ben youan bile giremiyorum 😞 ama pet calısmıyordu zaten daha önce kullandıgımda calısmıyordu
S
#775
Arkadaşlar Clientless İke Girdiğimde Pet Çalışmıyor.. Hemen Yanındaki İtemi Bile Almıyor..Sırf Jevel Toplasın Die Yan Chara Pet Aldım Fakat Çalışmıyor Malesef 😐 Buna Bir Çözüm Yokmudur?

NOT: Pette Gerekli Ayarlar Yapılı Normal Girdiğimde Topluyor Fakat Clientles İle Girdiğimde Toplamıyor :S


Kardeş sen de şu anda çalışıyormu ?
B
Break4Love ⭐ 18y
#776
1.164 de Çalışıyor mu acaba.
C
CapsLock ⭐ 19y
#777
eos da eklendmi?
D
DeSp3raDo ⭐ 19y
#778
1.164 e de uygun mu bu program
P
Prestij ⭐ 18y
#779
Clientless le girdiğim düşük lvl charı kasan ve normal olarak girdiğim yüksek lvl char DC yediğinde tekrar girmek istediğimizde önce tüm clientless ları kapatmamız gerekiyor en son clienlessleri tekrar tekrar girmemiz gerekiyor. Bunu engellemenin bir çözümü farklı oturumdan clientless ları açmak ama nedense PC oturumlar arası geçiş esnasında res atıyor. Farklı oturumda açmak dışında bunu engellemenin yöntemi varmıdır acaba ?
T
tuntay ⭐ 18y
#780
acaba canlı olarak yetkili kisilerle nasıl irtibata geçip sorularımızı canlı alabilirz 😄 ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: