Bu kadar kisi yardım istiyo bu konu hakkkında olumlu yada olumsuz bi cvp verilsede insanlar ne yapcaklarına karar verse cok iolur aslında
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 38 / 48
Yanıtlar
S
Streetwise
⭐ 19y
1.160 olmuoooooooooooooooooooooooooooooooooooo m uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Bağırmana gerek yok,burda sağırda yok...!
aga ne olurrrrrrr 1.160 uyumlu güncelle şunu!!!!!!!!!!!
programı buldugu site ne zaman cıkarırsa o zaman koyar
program extraloob sitesinden bulunmuştur 😄
burada gördüğüm kadarıyla 1.160'ı koyun diyen arkadaşların hepsi foruma yeni katılan üyeler.. biraz sabredin arkadaşlar emin olun bu konu hakkında gerekeni yapıyorlardır ve sorun halledilince güncel program konulacaktır..
arkadaşlar 1.60 vers,yonu ile uyumluöudur diye sormayın dosyaların içinde versiyon.ini dosyasını açın en tepede 158 veya 159 yazıodur onu 160 yapın çalışacaktır 😊
arkadaşlar 1.60 vers,yonu ile uyumluöudur diye sormayın dosyaların içinde versiyon.ini dosyasını açın en tepede 158 veya 159 yazıodur onu 160 yapın çalışacaktır :)
bu sölediğin bilmeyenler icin iiy bi bilig olacaktır yalnız ben bu programı kullanan biri olarak onu degistirmek yetmiyo yinede hatalar veriyo oyuzden yeni bi program gerekiyo
arkadaşlar 1.60 vers,yonu ile uyumluöudur diye sormayın dosyaların içinde versiyon.ini dosyasını açın en tepede 158 veya 159 yazıodur onu 160 yapın çalışacaktır :)
bu sölediğin bilmeyenler icin iiy bi bilig olacaktır yalnız ben bu programı kullanan biri olarak onu degistirmek yetmiyo yinede hatalar veriyo oyuzden yeni bi program gerekiyo
ya oraya 160 yazınca gerçekten oluyo bende işe yaradı
C
centimental
⭐ 18y
sanırım 1.60 da çalışmıyor
C++ ile yazmadıysa bende Topum:):):):)
C++ ile yazmadıysa bende Topum:):):):)
S
sinankaytan
⭐ 19y
Yaw 2 hafta oluyor hala bu clientless 1.60 çıkmadı. Bi tane mod da konuya cvp vermedi. sanırım Ağbotla birleştirip satma işine girdiler 😜 yakında bu konuda silinir 👴 anlaşıldı bize bunu ücretsiz vermicekler 😉
paylasim için tesekkurler
1.160 için Anlatım eklendi.
- Resim Silinmiş.
böle bi hata aldm napmam gerek ?
böle bi hata aldm napmam gerek ?
JasonWalker öncelikle ellerine sağlık güzel bi paylaşım olmuş fakat ben şöyle bi hata alıyorum
işte ss ;
- Resim Silinmiş.

işte ss ;
- Resim Silinmiş.

saol güzel paylaşım
yeni sürümünü indirdim..tüm gerekenleri yaptım ama gene de çalışlmıyor...ss koymama gerek yok çünkü 1 önceki sayfada arkadşaın teki vista da aldığı ssi koymuş..aynı hata bende de var
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
verdın yapılandırmalarıda indirdim arkadaslar ss koymus bende de öle hata verıyor
ewet çalışmıyor bende denedim bir sorun var ama nerde bi açıklama yaparsanız çok makbul geçer , 🍺
calısıyor mu hala daha clientlestall calısmıyorda burda mı calısmıyo acaba bilgisi olan var mı?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap