Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 38 / 48
Yanıtlar
B
Bygym ⭐ 18y
#741
Bu kadar kisi yardım istiyo bu konu hakkkında olumlu yada olumsuz bi cvp verilsede insanlar ne yapcaklarına karar verse cok iolur aslında
S
Streetwise ⭐ 19y
#742
1.160 olmuoooooooooooooooooooooooooooooooooooo m uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Bağırmana gerek yok,burda sağırda yok...!
E
erman411 ⭐ 18y
#743
aga ne olurrrrrrr 1.160 uyumlu güncelle şunu!!!!!!!!!!!
T
Tukumas ⭐ 18y
#744
programı buldugu site ne zaman cıkarırsa o zaman koyar

program extraloob sitesinden bulunmuştur 😄
burada gördüğüm kadarıyla 1.160'ı koyun diyen arkadaşların hepsi foruma yeni katılan üyeler.. biraz sabredin arkadaşlar emin olun bu konu hakkında gerekeni yapıyorlardır ve sorun halledilince güncel program konulacaktır..
Y
yunus1071 ⭐ 19y
#745
arkadaşlar 1.60 vers,yonu ile uyumluöudur diye sormayın dosyaların içinde versiyon.ini dosyasını açın en tepede 158 veya 159 yazıodur onu 160 yapın çalışacaktır 😊
B
Bygym ⭐ 18y
#746
arkadaşlar 1.60 vers,yonu ile uyumluöudur diye sormayın dosyaların içinde versiyon.ini dosyasını açın en tepede 158 veya 159 yazıodur onu 160 yapın çalışacaktır :)

bu sölediğin bilmeyenler icin iiy bi bilig olacaktır yalnız ben bu programı kullanan biri olarak onu degistirmek yetmiyo yinede hatalar veriyo oyuzden yeni bi program gerekiyo
C
cesur753 ⭐ 18y
#747
arkadaşlar 1.60 vers,yonu ile uyumluöudur diye sormayın dosyaların içinde versiyon.ini dosyasını açın en tepede 158 veya 159 yazıodur onu 160 yapın çalışacaktır :)

bu sölediğin bilmeyenler icin iiy bi bilig olacaktır yalnız ben bu programı kullanan biri olarak onu degistirmek yetmiyo yinede hatalar veriyo oyuzden yeni bi program gerekiyo


ya oraya 160 yazınca gerçekten oluyo bende işe yaradı
C
#748
sanırım 1.60 da çalışmıyor
D
demirsoy ⭐ 19y
#749
C++ ile yazmadıysa bende Topum:):):):)
D
demirsoy ⭐ 19y
#750
C++ ile yazmadıysa bende Topum:):):):)
S
#751
Yaw 2 hafta oluyor hala bu clientless 1.60 çıkmadı. Bi tane mod da konuya cvp vermedi. sanırım Ağbotla birleştirip satma işine girdiler 😜 yakında bu konuda silinir 👴 anlaşıldı bize bunu ücretsiz vermicekler 😉
J
Junkie * ⭐ 18y
#752
paylasim için tesekkurler
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#753
1.160 için Anlatım eklendi.
C
CapsLock ⭐ 19y
#754
- Resim Silinmiş.

böle bi hata aldm napmam gerek ?
A
Aircon ⭐ 19y
#755
JasonWalker öncelikle ellerine sağlık güzel bi paylaşım olmuş fakat ben şöyle bi hata alıyorum

işte ss ;

- Resim Silinmiş.
S
sarsak ⭐ 19y
#756
saol güzel paylaşım
K
kursadali ⭐ 19y
#757
yeni sürümünü indirdim..tüm gerekenleri yaptım ama gene de çalışlmıyor...ss koymama gerek yok çünkü 1 önceki sayfada arkadşaın teki vista da aldığı ssi koymuş..aynı hata bende de var
H
#758
verdın yapılandırmalarıda indirdim arkadaslar ss koymus bende de öle hata verıyor
J
jestoka ⭐ 18y
#759
ewet çalışmıyor bende denedim bir sorun var ama nerde bi açıklama yaparsanız çok makbul geçer , 🍺
K
KinqLee ⭐ 18y
#760
calısıyor mu hala daha clientlestall calısmıyorda burda mı calısmıyo acaba bilgisi olan var mı?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: