HELAL KANKA BUNE YHA SUPER BİR PAYLAŞIM herkesin için süper oldu
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 35 / 48
Yanıtlar
A
AbsoLut_TR
⭐ 19y
Oyuna Girerken Microsoft visual c++ runtime error hatası weriyor ne Yapmalıyım Yardm Pls.. 👴
döktür döktür bakalım daha neler görecez aline koluna salık
ya abi ben indir dim ama error verdi napıcam
M
mrfearless41
⭐ 18y
JasonWalker tam istediğim programı yapmışsınız helal olsun çok lazımdı:)
YHa Jason Aga power level çarına giriorum kasıcağım çara girerken ???? hatası alıorum ne yapmalıyım
T
TheLastHawk
⭐ 19y
evt aga ya bndede aynı sorun var nede ???? hatası alıorum..?
M
mrfearless41
⭐ 18y
kanka yaw bu x33.dll dosyasını istio ben bulamadım bi zahmet bi araştırır mısınız
X
xxmurat41xx
⭐ 19y
Kullanmamanızı tavsiye ederim akademy için 5 tane char açtım 5ide 2107 oldu inanmayan varsa ID: akedemy1 PW: 123456 girin 2107 banned
I
internetcocugu
⭐ 18y
saol
Çok güzel program ellerine sağlık
yhaw yardım edin anlamadım chara nasıl giricem ????? hatası verio normal girmeye calısırken başka bi program ilemi gircem düzgün anlatın lütfen
şimdiden teşekkürler
I LOve U Extraloob xD
şimdiden teşekkürler
I LOve U Extraloob xD
T
TheLastHawk
⭐ 19y
bndede var o sorun önceden giripordum ama bi update oldu sro püff oldu 😄
aynen ???? hatası alıyorum silkroadı açınca o açıkken çözüm varmı yoksa updateyimi beklicez ?
program harbiden süperde çara trace attıramıyorum no trace id felan diyo :?
bunu privatedede kullanabiliriz sanırım launcher yapıp bi denemek gerekicek 😊
ilk kascağınız charı açın sonra clientsiz girmeyle girin öle sorun çıkmaz...
Program ii gslde. Pet calısmıyo sanırım Peti calıstırmak için bi plugin yada bi yol war mı?
jason bune harıkalar yaratıyosun o zmn clıent olmayınca pc yıde kasmaz oley 10 15 tane acam hemen 😄 bot gıbımı*
evet aynen öyle ;)
ewt bencede ole! 🤘 👍 🍺 😄
kardes her sey tmm da ama [sr33]Silkroad.exe bole bi sey yoki dosyann içnde :S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap