x33.dll hatası aldımda şimdi aratmak için üşendim jasoncuum ben dediğin gibi çarıma falan giriyom proyla sonra klasördeki s33 soft mod falan filan var onla silkroada girmek istiyorum ama girdirmiyo ben anlamadım bu işi
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Replies · 106K views 0 reading · Page 34 / 48
Replies
Botuda kullanabilirmiyiz bu sistemle nasıl?
Botuda kullanabilirmiyiz bu sistemle nasıl?
boota da kullanabilirsin ama botta kullanınca trace sorunu oluyor. sadece buna katlanabilirim diyorsan botla da açabilirsin
S
SwitchBack
⭐ 19y
Her şey mükemmeL .. Fakat bir şey sormak istiyorum bu şekiL char kasmak iLLegaL bir oLay mıdır ? Ana charımızın banLanma tehLikesi var mıdır ? Kastığımız charLarın banLanma tehLikesi var mıdır ?
Jason Kardeşim 1.158 ne zman temin edebilirizz haberini bekliyorum
1.158 versiyonu için anlatım eklendi.
aranıza yeni katıldım ve bu program hakkında sorum olcaktı biliyorum aralarda cevap var ama bulması zor 😞 sorum şu dediğiniz yolları takip ettim ve düşük lvl çarımı oyuna soktum clientsiz olarak
1.ben bunu nası geri çıkartıcam
2.yüksek lvl çarla nasıl giricem yüksek lvl olanla normal yoldan girsem bıraktığım yerde görürmüyüm düşük lvl olanı komut işlermi ?
3.bide komut işi arkadaş demiş düşük lvl çarın yanına gidin yüksek lvl çarın id yazın o size bişiler yazıcak sonra Trace abcd gibi
4.nası res attığımda kabul edecek ? acil cvp
bi arkadaşın verdiği resim

buda indirdiğim dosyadakiler aynı değiller Sr33[silkroad] dosyası yok nası giricem yüksek lvlLe normal yoldan girsem olurmu yada loaderLA ?

1.ben bunu nası geri çıkartıcam
2.yüksek lvl çarla nasıl giricem yüksek lvl olanla normal yoldan girsem bıraktığım yerde görürmüyüm düşük lvl olanı komut işlermi ?
3.bide komut işi arkadaş demiş düşük lvl çarın yanına gidin yüksek lvl çarın id yazın o size bişiler yazıcak sonra Trace abcd gibi
4.nası res attığımda kabul edecek ? acil cvp
bi arkadaşın verdiği resim

buda indirdiğim dosyadakiler aynı değiller Sr33[silkroad] dosyası yok nası giricem yüksek lvlLe normal yoldan girsem olurmu yada loaderLA ?
K
kukreknecmi
⭐ 18y
Client gizleme tıklı iken sro ye giremiyorum, kaldırıp girince de zaten .id ile görüp trace ettiremiyorum update gerekiyor sanırım ? Client gizleme tıklı iken de sro açılmıo zaten kapatıo kendisini.
D
DarkSoul03
⭐ 18y
kardeş nerden indircez bunu indir yazısı bulamadım yada bende gözükmüyor
Client gizleme tıklı iken sro ye giremiyorum, kaldırıp girince de zaten .id ile görüp trace ettiremiyorum update gerekiyor sanırım ? Client gizleme tıklı iken de sro açılmıo zaten kapatıo kendisini.
20 dk dir deniyorum ayni sorun bendede var
D
dreadlogos
⭐ 18y
bana bir çözüm gösterin lütfen
ben iSROBOt kullanıyorum ama oyuna bunlarla giremiyorum SR33.Softmod.loadera tıkladım silkroadın yerini gösterdim o bildgimiz önceki hatayı veriyo Sonra başka bi hata daha veriyo.
Hatanın Türkçe meali sizin verdiğiniz Rar dosyasının icinde x33.dll diye bi dosya varmıs o yok diyo:S
bilmem anlatabildimmi:(
bide ben bunu kullanabilmem icin illaki SM mi almam lazım başka türlü olmuyomu:(
ben iSROBOt kullanıyorum ama oyuna bunlarla giremiyorum SR33.Softmod.loadera tıkladım silkroadın yerini gösterdim o bildgimiz önceki hatayı veriyo Sonra başka bi hata daha veriyo.
Hatanın Türkçe meali sizin verdiğiniz Rar dosyasının icinde x33.dll diye bi dosya varmıs o yok diyo:S
bilmem anlatabildimmi:(
bide ben bunu kullanabilmem icin illaki SM mi almam lazım başka türlü olmuyomu:(
S
s_anil_uysal
⭐ 18y
Usta bende hata weriyo online sin ama gönderdiğim mesalara bi cvp bile yazmıyorsun yahu
S
s_anil_uysal
⭐ 18y
Heh sen bana msj atmadan ben yaptım Busy gene yaptığının aynısını yap giriyor
yaptım ama malesef trace ve move işlemiyor hareket etmiyo :S
trace ve move işlemiyor 1.58 de. id yazsan da işlemiyor.
bununla sadece 1 tane pwrlvl karakterimi açabiliyoruz? Tamam [SR33]Clientless e tekrar basmamız yetiyormuş 😆
yeni bi guild acmıştım onu kasam bari 10 tane farm lı char işimi görür 😄
saol
saol
D
dreadlogos
⭐ 18y
Bağlan Diyorum öyle kalıyo bunun nedeni nedir:S
T
tehlike724
⭐ 19y
Bağlan Diyorum öyle kalıyo bunun nedeni nedir:S
version dosyasını aç orda 157 yazan yerdeki 7 yi sil. 8 yap
D
dreadlogos
⭐ 18y
Sağol kardeş oldu ama bu sefer id yazıyorum bana id vermiyo:S 56. sayfadaki adamın yazdıklarını okudum ama bende olmadı botsuz clientteydim bide:S
Log in to write a reply.
Log In