ya ben kasıcağım çara ptden çık diyorum kabul etmiyor , ptye gel diyorum kabul etmiyor :S :S nasıl iş bu :?
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Replies · 106K views 0 reading · Page 33 / 48
Replies
ya ben kasıcağım çara ptden çık diyorum kabul etmiyor , ptye gel diyorum kabul etmiyor :S :S nasıl iş bu :?
arkadaşım bence sende programdaki seçenekler kısmından çarı yönetmek için id ni girdiğin bölüme id ni girmiyosun 😊 bence ondan yapıyor.
1 saat içinde anlatımı sitemizdedir... :)
büyük bir heycanla bekliyoruz 😉 ama kendi loaderi sm bot için onu isro yapabiliyormuyuz?
bu program ilk ana charı açarken sofmod istiyor ona bi çare yokmu verdiğin program önlemedi
bi arkadaşımız bana böyle bi pm atmış en azından buradan göstereyim ki herkes faydalansın istedim 😊

kare içine aldığım programı açarak sro_client.exe yi kullanırsanız hata çözülmüş olur 😊
1 saat içinde anlatımı sitemizdedir... :)
büyük bir heycanla bekliyoruz 😉 ama kendi loaderi sm bot için onu isro yapabiliyormuyuz?
bütün botlarla denedim inan traceyi kabul ettiremedim. ama tek bi yol var otomatik kastırmak için oda auto select ve auto key helper kullanmak 😁 başka da bi çare bulamadım eğer jason walker yada başka bi arkadaşımız bulursa da çok sevinirim 🤘
bu arada arkadaşlar bi teşekkürü çok görmeyin ve eğer işinize yaradıysa ne mutlu bana 👍 ve bilmenizi isterim ki ofisimde işi gücü bıraktım sadece sizin için parçalıyorum kendimi 😁 inanın silkroad kurulu olsa resimli anlatımı da yapcam 😁 ama evime geçer geçmez ybitiricem anlatımı
ya ben kasıcağım çara ptden çık diyorum kabul etmiyor , ptye gel diyorum kabul etmiyor :S :S nasıl iş bu :?
arkadaşım bence sende programdaki seçenekler kısmından çarı yönetmek için id ni girdiğin bölüme id ni girmiyosun 😊 bence ondan yapıyor.
yazdım kendi çarımın nickini.hatta clientless çarım bana hi bile dedi pt atıyorum , ama clientles zatren ptde oluyor (in another party) çık diyorum çıkmıyor bana trace at diyiroum atmıyor :S :S
valla party işini eve gidince bi bakayım ama trace olayını anlattığım gibi yaptın mı
yani ilk önce clientless la girip daha sonra silkroada botsuz mu giriyosun ?
yani ilk önce clientless la girip daha sonra silkroada botsuz mu giriyosun ?
önce normal loaderdan bi çara girdim (botsuz kasmayı tercih ettim) sonrada SR33 e tıkladım sonra [SR33]Clienttlesse tıkladım. oyuna login oldum bu programlada komutları verdim . ama komutları veriken büyük harflerii küçük yazıyor pm de (nickleri yani). ben onu düzelttim komutlarımı dinlemiyor clientless
önce clientless çarına gir daha sonra loaderdan bi çara gir ama botsuz 😊 birde böyle dene bakalım olacak mı. ki eminim olacak çünkü ben denedim yaptım şu anda da kasabiliyorum çarımı ve wolf gibi peşimde adam 😄 😄 😄 😄
önce normal loaderdan bi çara girdim (botsuz kasmayı tercih ettim) sonrada SR33 e tıkladım sonra [SR33]Clienttlesse tıkladım. oyuna login oldum bu programlada komutları verdim . ama komutları veriken büyük harflerii küçük yazıyor pm de (nickleri yani). ben onu düzelttim komutlarımı dinlemiyor clientless
ve eğer clientless tool programından gönderiyosan kodları hatalı olabilir kodları elinle yazmayı denemeni öneririm 😊 yani clientless çarına pm atarak
önce normal loaderdan bi çara girdim (botsuz kasmayı tercih ettim) sonrada SR33 e tıkladım sonra [SR33]Clienttlesse tıkladım. oyuna login oldum bu programlada komutları verdim . ama komutları veriken büyük harflerii küçük yazıyor pm de (nickleri yani). ben onu düzelttim komutlarımı dinlemiyor clientless
ve eğer clientless tool programından gönderiyosan kodları hatalı olabilir kodları elinle yazmayı denemeni öneririm 😊 yani clientless çarına pm atarak
o kodlar tam oalrak ne biliyormusunuz acaba ? yani ptye gel kodu trace at kodu felan
önce normal loaderdan bi çara girdim (botsuz kasmayı tercih ettim) sonrada SR33 e tıkladım sonra [SR33]Clienttlesse tıkladım. oyuna login oldum bu programlada komutları verdim . ama komutları veriken büyük harflerii küçük yazıyor pm de (nickleri yani). ben onu düzelttim komutlarımı dinlemiyor clientless
ve eğer clientless tool programından gönderiyosan kodları hatalı olabilir kodları elinle yazmayı denemeni öneririm 😊 yani clientless çarına pm atarak
o kodlar tam oalrak ne biliyormusunuz acaba ? yani ptye gel kodu trace at kodu felan
ptden çıkma leave bi onu biliyorum 🙄
hemen anlatıma başlıyorum arkadaşlar
bekliyoruz 😄 😄
Ben Bir Eşşeğim 😎
Ben Bir Eşşeğim 😎
Biliyoruz !
Ellerene salık jasoncum
bunda 10 .15 tane char felan acabılıyormuyuz arkadasın dedıgı gbi?
bunda 10 .15 tane char felan acabılıyormuyuz arkadasın dedıgı gbi?
Ellerene salık jasoncum
bunda 10 .15 tane char felan acabılıyormuyuz arkadasın dedıgı gbi?
Evet.
Log in to write a reply.
Log In