Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 32 / 48
Yanıtlar
K
Kuruman ⭐ 19y
#621
jason walker eline sağlık programı kullanıyorum ama bazı komutları dinlemi bana lazım olan trace komutu veriom ama almıo sorun nedir acaba tşkler.


trace çalışmıyor

Trace Çalışmıyor Diyenlere !, Önce Cilentless deki Çarı Girdirip Sonra Siz Normal Sro İle Oyuna Gireceksiniz Önce Cilentless Girecek Unutmayın Yoksa Trace Atmaz !Trace Atması İçinde Önce Konuşma Yerinden All ı seçip .id Yazıp Orda Size Kod verecek Örn. ASDF123 Bunu Aklınızda Tutup Trace Atmasını İstediginiz Çara Pm atarak Bunu Yazıcaksınız örn. ASDF123 (Boşluk) trace
P
Presence ⭐ 19y
#622
nasıl çalışmıor ya ben takır takır çalıştırıorum adam bana trace atmaktan bıktı

jason isrobotla çalışıormu bu

İsro İle Çalışıyor Ama Önce İsrodan Girip Sonra Cilentless i Çalıştırıcaksın Yoksa Çalışmıyor Haliyle Trace Atılmıyor


deme ya bu kötü oldu 😞 nese bakalım düşüğü kasma yerinde bırakmak lazım neyse saol 1 yıldır cevap beklioduk olumlu veya olumsuz sen verdin 😊
G
godforme ⭐ 19y
#623
Ben de olmuyo hata veriyo ya
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#624
Ben de olmuyo hata veriyo ya

İlk mesaja kocaman yazdık sadece download linki ile ilgilenmeyin !
R
Replicant ⭐ 18y
#625
Bu klasörün içinde silkroadlı şey yok ama
D
duckindark ⭐ 18y
#626
ya bana image code gelmiyor Could not write the image code yazıoyor aşşada yardım ltfen :S
M
metadeh ⭐ 18y
#627
jason walker eline sağlık programı kullanıyorum ama bazı komutları dinlemi bana lazım olan trace komutu veriom ama almıo sorun nedir acaba tşkler.


trace çalışmıyor



arkadaşlar bi adminimiz nasıl yapılacağını bahsetmişti bende denemelerim sonucunda buldum bot programsız girdiğimiz anda All chat sekmesine . id yazıyoruz bize bir id veriyor ve kasacağımız çarımıza trace id şeklinde bi pm atarsak kabul ediyor traceyi

Örneğin :

.id yazıyoruz
44AAFFD şeklinde bi id veriyo
ezik çarımıza trace 44AAFFD şeklinde pm atıyoruz
ve trace komutunu kabul ediyor

Herkese iyi günler
A
AsiLTurKs ⭐ 18y
#628
Verdiğin dosyada Bu Dosyayı bulamadım :S


Ardından [sr33]Silkroad.exe
S
SaSuKe ⭐ 19y
#629
Yaf Bu programla ne yaptıysam trace atıramadım sonra istediğim yerede girmiyo ama otur kalk bi onları yapıyo yardı pls
M
metadeh ⭐ 18y
#630
Yaf Bu programla ne yaptıysam trace atıramadım sonra istediğim yerede girmiyo ama otur kalk bi onları yapıyo yardı pls


sasuke kardeş trace çok basit bi olay alında sadece yapman gereken olay şu

ilk önce kasacağın çarını bu programla açacaksın
daha sonra da silkroada gireceksin ama hiç bi bot programı kullanmadan gireceksin
daha sonra girince diğer adamın yanına gelip chat deki all sekmesine tıklayıp .id yazacaksın ve sana ÖRNEK : 44AABFF gibi bi id vercek daha sonra da programla açtığın çarına bi pm atacaksın trace id şeklinde ÖRNEK : trace 44AABFF şeklinde ve trace atmış olacak sana

herkese iyi forumlar
M
metadeh ⭐ 18y
#631
Verdiğin dosyada Bu Dosyayı bulamadım :S


Ardından [sr33]Silkroad.exe



arkadaşım o dosya[sr33]silkroad.exe diil bi hata var herhalde senin bahsettiğin dosyanın ismi [sr33]clientless.exe olacak hatta iconunda JW yazıo
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#632
Yaf Bu programla ne yaptıysam trace atıramadım sonra istediğim yerede girmiyo ama otur kalk bi onları yapıyo yardı pls


sasuke kardeş trace çok basit bi olay alında sadece yapman gereken olay şu

ilk önce kasacağın çarını bu programla açacaksın
daha sonra da silkroada gireceksin ama hiç bi bot programı kullanmadan gireceksin
daha sonra girince diğer adamın yanına gelip chat deki all sekmesine tıklayıp .id yazacaksın ve sana ÖRNEK : 44AABFF gibi bi id vercek daha sonra da programla açtığın çarına bi pm atacaksın trace id şeklinde ÖRNEK : trace 44AABFF şeklinde ve trace atmış olacak sana

herkese iyi forumlar

👍
S
SaSuKe ⭐ 19y
#633
Yaf Bu programla ne yaptıysam trace atıramadım sonra istediğim yerede girmiyo ama otur kalk bi onları yapıyo yardı pls


sasuke kardeş trace çok basit bi olay alında sadece yapman gereken olay şu

ilk önce kasacağın çarını bu programla açacaksın
daha sonra da silkroada gireceksin ama hiç bi bot programı kullanmadan gireceksin
daha sonra girince diğer adamın yanına gelip chat deki all sekmesine tıklayıp .id yazacaksın ve sana ÖRNEK : 44AABFF gibi bi id vercek daha sonra da programla açtığın çarına bi pm atacaksın trace id şeklinde ÖRNEK : trace 44AABFF şeklinde ve trace atmış olacak sana

herkese iyi forumlar

Bişey sorcam id diyosunda programın sol üst koşesinde bi id yazıyo onu mu yazcam yoksa trace atırmak istediğim charımımn nickinimi yazcam
M
metadeh ⭐ 18y
#634
Yaf Bu programla ne yaptıysam trace atıramadım sonra istediğim yerede girmiyo ama otur kalk bi onları yapıyo yardı pls


sasuke kardeş trace çok basit bi olay alında sadece yapman gereken olay şu

ilk önce kasacağın çarını bu programla açacaksın
daha sonra da silkroada gireceksin ama hiç bi bot programı kullanmadan gireceksin
daha sonra girince diğer adamın yanına gelip chat deki all sekmesine tıklayıp .id yazacaksın ve sana ÖRNEK : 44AABFF gibi bi id vercek daha sonra da programla açtığın çarına bi pm atacaksın trace id şeklinde ÖRNEK : trace 44AABFF şeklinde ve trace atmış olacak sana

herkese iyi forumlar

Bişey sorcam id diyosunda programın sol üst koşesinde bi id yazıyo onu mu yazcam yoksa trace atırmak istediğim charımımn nickinimi yazcam



ben sana tam anlatamadım herhalde all sekmesinde normal yazıosun ya başının üstünde yazdığın çıkıo hani 😄 oraya .id yazacaksın sana notice olarak char id şeklinde bi id vercek daha sonra da kasacağın çarına pm atacaksın trace id şeklinde bu traceden sonraki id o oyunun sana verdiği id olacak. yine takılırsan akşama sana resimli bi şekilde anlatabilirim 😊
M
metadeh ⭐ 18y
#635
arkadaşlar karar verdim bunu akşam resimli anlatcam o zaman daha iyi anlayacaksınızdır inş.
V
viperr ⭐ 18y
#636
arkadaşlar bunu sofmod harici bir loaderle açabiliyormuyuz? sm olmadığı içi açamadım ben acil cvp litfen..
M
metadeh ⭐ 18y
#637
viewtopic.php?f=53&t=57652

bu programı kullanabilirsin sorunsuz çalışıo trace komutunda da herhangi bi sorun çıkartmıo 😊
V
viperr ⭐ 18y
#638
viewtopic.php?f=53&t=57652

bu programı kullanabilirsin sorunsuz çalışıo trace komutunda da herhangi bi sorun çıkartmıo :)



çok sağol deniyicem^^
V
viperr ⭐ 18y
#639
arkadaşlar karar verdim bunu akşam resimli anlatcam o zaman daha iyi anlayacaksınızdır inş.

valla iyi olur bekliyorum^^ sabahtan bei olmadı gitti trace atmıyor
M
metadeh ⭐ 18y
#640
1 saat içinde anlatımı sitemizdedir... 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: