s.a AGAALR ben yeniyim yardım edin bunla ilgil ibi sorum var programı indirdim bende Please press ok to enable sr33 the work soft mod dio ????
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 31 / 48
Yanıtlar
s.a AGAALR ben yeniyim yardım edin bunla ilgil ibi sorum var programı indirdim bende Please press ok to enable sr33 the work soft mod dio ????
sit diyom oturuyor trace dedimmi gelimiyor köftehor
trace çalışmamakta... 😄
Teşekürler arkadaşım güzel çalışma emğine sağlık
Sormak istediğim birşey var..
Her Res'lediğimizde "Res'i Kabul Ettir" komutuna tıklamak zorundamıyız? Yoksa bir defa tıkladığımızda herzaman otomatik olarak kabul ediyormu? Bunu merak etim 😊 deneme fırsatım olmadı deneyenler varsa yazabilirlermi?
Eğer böyle bir özelliği yoksa eklenirse çok iyi olur.
Teşekkürler program için..
Her Res'lediğimizde "Res'i Kabul Ettir" komutuna tıklamak zorundamıyız? Yoksa bir defa tıkladığımızda herzaman otomatik olarak kabul ediyormu? Bunu merak etim 😊 deneme fırsatım olmadı deneyenler varsa yazabilirlermi?
Eğer böyle bir özelliği yoksa eklenirse çok iyi olur.
Teşekkürler program için..
trace çalışmamakta... :D
eğer teleport olduysan bidaha alla .id yazıcan id tazelencek yoksa atmaz
trace çalışmamakta... :D
doğru hatırlıyormuşum çünkü bugün çalıştıramadım 😆 :evil:
arklar bana bu progmı atabilirmisinizz çook lazım ne olur 😞
bu program şifre istiyoo kardeş
S
secolander36
⭐ 18y
hata verior bu 😠
hata verior bu :@
Koskoca konunun sadece download linkiyle ilgilenirsen verir tabi hata. 😉
Sormak istediğim birşey var..
Her Res'lediğimizde "Res'i Kabul Ettir" komutuna tıklamak zorundamıyız? Yoksa bir defa tıkladığımızda herzaman otomatik olarak kabul ediyormu? Bunu merak etim 😊 deneme fırsatım olmadı deneyenler varsa yazabilirlermi?
Eğer böyle bir özelliği yoksa eklenirse çok iyi olur.
Teşekkürler program için..
Birisi cevap verebilirmi ? 😄
A
aksaraylı41
⭐ 19y
jason walker eline sağlık programı kullanıyorum ama bazı komutları dinlemi bana lazım olan trace komutu veriom ama almıo sorun nedir acaba tşkler.
jason walker eline sağlık programı kullanıyorum ama bazı komutları dinlemi bana lazım olan trace komutu veriom ama almıo sorun nedir acaba tşkler.
trace çalışmıyor
nasıl çalışmıor ya ben takır takır çalıştırıorum adam bana trace atmaktan bıktı
jason isrobotla çalışıormu bu
jason isrobotla çalışıormu bu
kimseyi telaşlandırmak istemem ama benim bi ark çarı bu program yüzünden bamlandı
nasıl çalışmıor ya ben takır takır çalıştırıorum adam bana trace atmaktan bıktı
jason isrobotla çalışıormu bu
İsro İle Çalışıyor Ama Önce İsrodan Girip Sonra Cilentless i Çalıştırıcaksın Yoksa Çalışmıyor Haliyle Trace Atılmıyor
kimseyi telaşlandırmak istemem ama benim bi ark çarı bu program yüzünden bamlandı
o Arkadaşın Bunun Gibi Kaç Çeşit İllegal Prog. Kullanıyordur Ve Biz Kimseyi Kullanın Diye Zorlamıyoruz Linki Koyuyoruz İSteyen İndirir 👍
Sormak istediğim birşey var..
Her Res'lediğimizde "Res'i Kabul Ettir" komutuna tıklamak zorundamıyız? Yoksa bir defa tıkladığımızda herzaman otomatik olarak kabul ediyormu? Bunu merak etim 😊 deneme fırsatım olmadı deneyenler varsa yazabilirlermi?
Eğer böyle bir özelliği yoksa eklenirse çok iyi olur.
Teşekkürler program için..
Birisi cevap verebilirmi ? 😄
Ben Kullanıyorum Resi Kabul Etmesi İçin Komut Yollamadım Ve Resi Otomatik Kabul Ediyor Ve Çok Hızlı
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap