Oyuna ordaki loader ile girmezseniz hatayı geçersiniz. O softmode kullananlar için hazırlandı.
direk client tan girersek te birşey değişmeyecek yani oke. teşekkürler harikasın jason 👍
🍺
Oyuna ordaki loader ile girmezseniz hatayı geçersiniz. O softmode kullananlar için hazırlandı.
direk client tan girersek te birşey değişmeyecek yani oke. teşekkürler harikasın jason 👍
Yha bnde [SR33)Launcer yok yha onu nerden bulabilirim acil yardım?
Yha bnde [SR33)Launcer yok yha onu nerden bulabilirim acil yardım?
upload edilen dosyada gerekli herşey war sende yoksa birdaha indirmeyi dene 👍
jasonwalker bu programı steallife botu ile çalışacak hale getirmen mümkünmü?
edit: yazım hatası
jasonwalker bu programı steallife botu ile çalışacak hale getirmen mümkünmü?
edit: yazım hatası
mümkün değil çünkü bu prog başkasının sadece editlenmiş 😊 yani jason yapmadı anlıcağınız.
trace şu an çalışmıyor diye biliyorum
yha züppo programda Pek anlayamadm ben ne yapıp ne yapmıcamızı 😉 acil yardım ederseniz sevinirim
Kullanılışı :
* Dosyayı rar'dan çıkarın Şifre :jasonwalker
* SR33.exe yi açın.
* Ardından [sr33]Login Clientless.exe dosyasını açın.
* Charınıza girin.
* Ardından [sr33]Silkroad.exe açın [Bu dosyanın Silkroad 'un klasöründe olması gereklidir.]
* Bu dosya ile oyuna kasacağınız charınızla girin.
* Programdan View Options bölümüne gelin.
* Remote char kısmına kumanda charınızın ismini yazın.
* Altındaki tick 'i işaretleyin.
* Komutlar ile charınızı yönetin.
* [Clientsiz charınızı bıraktığınız yerden alın xD]
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap