Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 30 / 48
Yanıtlar
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#581
Oyuna ordaki loader ile girmezseniz hatayı geçersiniz. O softmode kullananlar için hazırlandı.

direk client tan girersek te birşey değişmeyecek yani oke. teşekkürler harikasın jason 👍

🍺
D
destiny ⭐ 18y
#582
Çok teşekkürler paylaşım içinn ^^
E
#583
Yha bnde [SR33)Launcer yok yha onu nerden bulabilirim acil yardım?
S
salzar ⭐ 19y
#584
Yha bnde [SR33)Launcer yok yha onu nerden bulabilirim acil yardım?

upload edilen dosyada gerekli herşey war sende yoksa birdaha indirmeyi dene 👍
S
salzar ⭐ 19y
#585
bu programla çalışan bir ücretsiz bot varmı:D
P
Presence ⭐ 19y
#586
Yha bnde [SR33)Launcer yok yha onu nerden bulabilirim acil yardım?

upload edilen dosyada gerekli herşey war sende yoksa birdaha indirmeyi dene 👍

bendede yok o yüzden normalden giriorum ama neden bende yok orasını anlamadım
S
salzar ⭐ 19y
#587
jasonwalker bu programı steallife botu ile çalışacak hale getirmen mümkünmü?

edit: yazım hatası
B
Bionicle ⭐ 18y
#588
jasonwalker bu programı steallife botu ile çalışacak hale getirmen mümkünmü?

edit: yazım hatası

mümkün değil çünkü bu prog başkasının sadece editlenmiş 😊 yani jason yapmadı anlıcağınız.
M
Macro ⭐ 19y
#589
jasonwalker bu programı steallife botu ile çalışacak hale getirmen mümkünmü?

edit: yazım hatası

mümkün değil çünkü bu prog başkasının sadece editlenmiş 😊 yani jason yapmadı anlıcağınız.



Evet Jason yapmadı daha rahat kullanılması için Türkçe yaptı. İyilik de yaranmıyor.

Ama Agbota uyarlayan drotolian a sormak lazım stealth lite a uyarlanır mı.
I
ibo1973 ⭐ 19y
#590
trace konusunda yardım edecek ?

No trace id set hatası alıyorum yardım lütfen
X
XER0 ⭐ 19y
#591
trace şu an çalışmıyor diye biliyorum
D
destiny ⭐ 18y
#592
SR33 Dosyası açamıyorum ..
L
LaSTLeaDeR ⭐ 18y
#593
yüksek lwl i bi charım olsa staffmı kasardım
F
FreeDom ⭐ 18y
#594
Jason Bu Program StealthLite Bot İle Çalışmıyor..Acaba 2 Sini Birlikte Çalıştırmanın Bi Yolunu Bulabilrmisin?

Böyle Bir Hata Veriyor:
- Resim Silinmiş.
S
salzar ⭐ 19y
#595
trace şu an çalışmıyor diye biliyorum


trace çalışıyor. yapman gereken

1.chat kutusunun all bölümüne .id yaz
2.karşına notice(kırmızı yazı ile) A3BU59 gibi bir sayı verecek
3.diğer hesaba pm at örnek: "trace A3BU59"
4.çalışacaktır bende çalışıyor
K
kara_mimik ⭐ 18y
#596
yha züppo programda Pek anlayamadm ben ne yapıp ne yapmıcamızı 😉 acil yardım ederseniz sevinirim

Kullanılışı :
* Dosyayı rar'dan çıkarın Şifre :

jasonwalker


* SR33.exe yi açın.
* Ardından [sr33]Login Clientless.exe dosyasını açın.
* Charınıza girin.
* Ardından [sr33]Silkroad.exe açın [Bu dosyanın Silkroad 'un klasöründe olması gereklidir.]
* Bu dosya ile oyuna kasacağınız charınızla girin.
* Programdan View Options bölümüne gelin.
* Remote char kısmına kumanda charınızın ismini yazın.
* Altındaki tick 'i işaretleyin.
* Komutlar ile charınızı yönetin.
* [Clientsiz charınızı bıraktığınız yerden alın xD]

dediğin yolları denedim,Login Clientless.exe ile çarıma girdim.[SR33]silkroad.exe diye bir dosya yok. 😞 yardımcı olursan sevinirim.
S
serhat67 ⭐ 18y
#597
beyler yanlış anlamayın ama bi tehlikesi yok dimi banlanma felan
S
seansean1 ⭐ 18y
#598
s.a ben yeniyim arkadaşlar indirdim nie olmuyo yardım
K
kara_adam ⭐ 19y
#599
yaw ben bağlandiyorum öle kalıyor saatlerce bekledim yinede ... 👴 👴
çözüm acil lütfen hemen lvl atlamam lazım
P
Presence ⭐ 19y
#600
bu sro botla çalışıormuydu

not:bir kaç sayfaya baktım aradım cevabı bulamadımdan yazıorum neden bakmadan soru soruyorsun demeyin :/

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: