Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 36 / 48
Yanıtlar
N
No_0oB ⭐ 18y
#701
Jason Herse Guzlde ama [sr33]Silkroad.exe die bir sey yok indirdimiz dosyann içinde
S
#702
ii gunler arkadaslar benim sro loader ile ilgili prob ım varyardımcı olursanız cok sevinirim;)şöyle anlatayım acıyorum programı id mi sifremi yazyorum image code cıkıyor normalde onu 1kere girdikten sora sag üstte char isimleri cıkar secer ve gireriz bende ise surekli yeni image code geliyor bunu nasıl çözebilrim acaba?
T
#703
ii gunler arkadaslar benim sro loader ile ilgili prob ım varyardımcı olursanız cok sevinirim;)şöyle anlatayım acıyorum programı id mi sifremi yazyorum image code cıkıyor normalde onu 1kere girdikten sora sag üstte char isimleri cıkar secer ve gireriz bende ise surekli yeni image code geliyor bunu nasıl çözebilrim acaba?



arkadaşım senn sorununun çözumu yok o olay serverlewe dolu ile olur..
X
XER0 ⭐ 19y
#704
ii gunler arkadaslar benim sro loader ile ilgili prob ım varyardımcı olursanız cok sevinirim;)şöyle anlatayım acıyorum programı id mi sifremi yazyorum image code cıkıyor normalde onu 1kere girdikten sora sag üstte char isimleri cıkar secer ve gireriz bende ise surekli yeni image code geliyor bunu nasıl çözebilrim acaba?


Muhahahahaahaha 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁

Arkadaşım senin server doluluğu denen şeyden haberin yok galiba 🤔 🤔
S
#705
ben loader için sormuştum arkadaslar:)eger loader için soyluyorsanız aynı şey onun için de gecerli diyorsunuz yani tmmdır sagolun:)
X
XER0 ⭐ 19y
#706
ben loader için sormuştum arkadaslar:)eger loader için soyluyorsanız aynı şey onun için de gecerli diyorsunuz yani tmmdır sagolun:)


loader dc vermesini engelliyor ve sürekli üst üste deneyebiliyorsun 🙄
K
Karpuzz ⭐ 18y
#707
cok enteresan olay...

DrewBenton Programini alinti yapmissiniz güzelde, madem kendi isminizi kullaniyorsunuz, yapsaniza loader in update ini 😉

Loader hala calismiyor
Q
qweraz ⭐ 18y
#708
yapılandırma hatası alıyordum microsofttan ilgili programı indirdim hala alıyorumnasıl düzeltebilirim
H
#709
JasonWalker ben PC mi Formatladım Her şeyi kurdum ama Uygulama yapılandırlması sonucu başlatılamadı diyo Linkte gösterdigin şeyide yükledim ama gene aynı Rardan tekrar çıkarttım sonuç gene degişmedi yardım et
H
#711
indirdim SRS33 ve JS yazan Aynı hatayı veriyo
C
Castiela ⭐ 18y
#712
JasonWalker ben PC mi Formatladım Her şeyi kurdum ama Uygulama yapılandırlması sonucu başlatılamadı diyo Linkte gösterdigin şeyide yükledim ama gene aynı Rardan tekrar çıkarttım sonuç gene degişmedi yardım et

Bunu indir bir de,
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=32BC1BEE-A3F9-4C13-9C99-220B62A191EE&displaylang=en

ya bendede arkadaşın hatadan veriyor her 2 linkide indirdim fakat birazcık yükledikten sonra kapanıyor hemen ..
S
spycasus ⭐ 18y
#714
Uygulama düz gün başlatılmadı dio yaf yükledik v creditsi gene aynı
E
ethem5858 ⭐ 18y
#715
BUNU SM İLE KULLANABİLİOZMU BİDE NASI YAPCAZ SİMDİDEN SAOLUN
S
spycasus ⭐ 18y
#716
Yaf bu hep hata vcredit yüklesende gene aynı hatayı veriyo çalıştıgından eminmiyiz. yane
S
spycasus ⭐ 18y
#717
Ne yaptıysam aynı olmadı.
- Resim Silinmiş.
S
spycasus ⭐ 18y
#718
JasonWalker ben PC mi Formatladım Her şeyi kurdum ama Uygulama yapılandırlması sonucu başlatılamadı diyo Linkte gösterdigin şeyide yükledim ama gene aynı Rardan tekrar çıkarttım sonuç gene degişmedi yardım et

Bunu indir bir de,
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=32BC1BEE-A3F9-4C13-9C99-220B62A191EE&displaylang=en


Olmuyo ya gene düzgün başlamadı dio. Xp sp3 oldugu için ola bilirmi sp2 de çalışıyodu eski sürümü bende
F
#719
aynen bendede
Z
z350 ⭐ 18y
#720
- Resim Silinmiş.

Bende de bu hatayı veriyo nedeni nedir acaba,bilen varsa yardımcı olabilirmi?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: