Jason Herse Guzlde ama [sr33]Silkroad.exe die bir sey yok indirdimiz dosyann içinde
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 36 / 48
Yanıtlar
S
seboistugur
⭐ 18y
ii gunler arkadaslar benim sro loader ile ilgili prob ım varyardımcı olursanız cok sevinirim;)şöyle anlatayım acıyorum programı id mi sifremi yazyorum image code cıkıyor normalde onu 1kere girdikten sora sag üstte char isimleri cıkar secer ve gireriz bende ise surekli yeni image code geliyor bunu nasıl çözebilrim acaba?
T
TheLastHawk
⭐ 19y
ii gunler arkadaslar benim sro loader ile ilgili prob ım varyardımcı olursanız cok sevinirim;)şöyle anlatayım acıyorum programı id mi sifremi yazyorum image code cıkıyor normalde onu 1kere girdikten sora sag üstte char isimleri cıkar secer ve gireriz bende ise surekli yeni image code geliyor bunu nasıl çözebilrim acaba?
arkadaşım senn sorununun çözumu yok o olay serverlewe dolu ile olur..
ii gunler arkadaslar benim sro loader ile ilgili prob ım varyardımcı olursanız cok sevinirim;)şöyle anlatayım acıyorum programı id mi sifremi yazyorum image code cıkıyor normalde onu 1kere girdikten sora sag üstte char isimleri cıkar secer ve gireriz bende ise surekli yeni image code geliyor bunu nasıl çözebilrim acaba?
Muhahahahaahaha 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Arkadaşım senin server doluluğu denen şeyden haberin yok galiba 🤔 🤔
S
seboistugur
⭐ 18y
ben loader için sormuştum arkadaslar:)eger loader için soyluyorsanız aynı şey onun için de gecerli diyorsunuz yani tmmdır sagolun:)
ben loader için sormuştum arkadaslar:)eger loader için soyluyorsanız aynı şey onun için de gecerli diyorsunuz yani tmmdır sagolun:)
loader dc vermesini engelliyor ve sürekli üst üste deneyebiliyorsun 🙄
cok enteresan olay...
DrewBenton Programini alinti yapmissiniz güzelde, madem kendi isminizi kullaniyorsunuz, yapsaniza loader in update ini 😉
Loader hala calismiyor
DrewBenton Programini alinti yapmissiniz güzelde, madem kendi isminizi kullaniyorsunuz, yapsaniza loader in update ini 😉
Loader hala calismiyor
yapılandırma hatası alıyordum microsofttan ilgili programı indirdim hala alıyorumnasıl düzeltebilirim
H
HollowDalton
⭐ 18y
JasonWalker ben PC mi Formatladım Her şeyi kurdum ama Uygulama yapılandırlması sonucu başlatılamadı diyo Linkte gösterdigin şeyide yükledim ama gene aynı Rardan tekrar çıkarttım sonuç gene degişmedi yardım et
JasonWalker ben PC mi Formatladım Her şeyi kurdum ama Uygulama yapılandırlması sonucu başlatılamadı diyo Linkte gösterdigin şeyide yükledim ama gene aynı Rardan tekrar çıkarttım sonuç gene degişmedi yardım et
Bunu indir bir de,
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=32BC1BEE-A3F9-4C13-9C99-220B62A191EE&displaylang=en
H
HollowDalton
⭐ 18y
indirdim SRS33 ve JS yazan Aynı hatayı veriyo
JasonWalker ben PC mi Formatladım Her şeyi kurdum ama Uygulama yapılandırlması sonucu başlatılamadı diyo Linkte gösterdigin şeyide yükledim ama gene aynı Rardan tekrar çıkarttım sonuç gene degişmedi yardım et
Bunu indir bir de,
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=32BC1BEE-A3F9-4C13-9C99-220B62A191EE&displaylang=en
ya bendede arkadaşın hatadan veriyor her 2 linkide indirdim fakat birazcık yükledikten sonra kapanıyor hemen ..
T
ToucHMyBody
⭐ 19y
http://www.virustotal.com/tr/analisis/f5af859f842dc3046d426d9fa84a5903 virüs sonuçları içler acısı.. ➡️
Uygulama düz gün başlatılmadı dio yaf yükledik v creditsi gene aynı
BUNU SM İLE KULLANABİLİOZMU BİDE NASI YAPCAZ SİMDİDEN SAOLUN
Yaf bu hep hata vcredit yüklesende gene aynı hatayı veriyo çalıştıgından eminmiyiz. yane
JasonWalker ben PC mi Formatladım Her şeyi kurdum ama Uygulama yapılandırlması sonucu başlatılamadı diyo Linkte gösterdigin şeyide yükledim ama gene aynı Rardan tekrar çıkarttım sonuç gene degişmedi yardım et
Bunu indir bir de,
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=32BC1BEE-A3F9-4C13-9C99-220B62A191EE&displaylang=en
Olmuyo ya gene düzgün başlamadı dio. Xp sp3 oldugu için ola bilirmi sp2 de çalışıyodu eski sürümü bende
F
Fkarizmatik
⭐ 19y
aynen bendede
- Resim Silinmiş.
Bende de bu hatayı veriyo nedeni nedir acaba,bilen varsa yardımcı olabilirmi?
Bende de bu hatayı veriyo nedeni nedir acaba,bilen varsa yardımcı olabilirmi?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap