saolasınnn
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 17 / 48
Yanıtlar
calısıyo tşk ler
kasıyorum su an
kasıyorum su an
Trace için chat kısmında all a .id yazın bi kod vercek A3B4C5 gibi olsun diyelim onu aklınızda tutun sonra kastığınız chara trace A3B4C5 die pm atın atar o trace A3B4C5 i bn attım siz,size geleni yazın.
harikasın JasonWalker ne diyim yha sana 😊
Trace için chat kısmında all a .id yazın bi kod vercek A3B4C5 gibi olsun diyelim onu aklınızda tutun sonra kastığınız chara trace A3B4C5 die pm atın atar o trace A3B4C5 i bn attım siz,size geleni yazın.
Oktay Çok Tşk Ederim Kardeş Kaç Saattir Bunu Arıyordum ALLAH razı Olsun
ya 2.ci çarı isrobotla açmayı deniyorum kodu yazdıktan sonra parmak hata veriyo ne yapmam gerekir?
onu Jasona sor ben bilmiom botla ilgli hiç bişi 😞 kullanmadıgımdan 😞
Vazifemiz nedemek!
Bişe dicem Kasıcak olan Char la Kasılıcak olan char farklı Townlarda ise nasıl yapıcaz?
Hiçbir şey:)
Normal olarak girip aynı area ya getirmen gerek
Normal olarak girip aynı area ya getirmen gerek
Önce clientle girmek lazım o zmn uzun iş koordinat verdiinde kendisi ışınlanıyormuki?
Edit: hallettim
Linki yenilermisiniz komut programının teknik arıza var diorda indiremiorm..
dosya eror verıyor sıfre de ıstemıyor kı
dosyanın içindekiler hep hata veriyor. Resimli anlatırsan çok ii olur
eet hata veriyor hep açılamaz fln diye
ya teleport olmalarını nasıl yapcaz jason ılgılenırsen sevınrım
hata veriyor hiçbiri açıkmıyor ACİLL YARDIM
hata veriyor hiçbiri açıkmıyor ACİLL YARDIM
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=9B2DA534-3E03-4391-8A4D-074B9F2BC1BF&displaylang=en
Çoook saoL kardeşimm 1 numarasın 😊 thx
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap