Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 17 / 48
Yanıtlar
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#321
saolasınnn
M
mustik_66 ⭐ 18y
#322
calısıyo tşk ler
kasıyorum su an
M
mcoktay16 ⭐ 18y
#323
Trace için chat kısmında all a .id yazın bi kod vercek A3B4C5 gibi olsun diyelim onu aklınızda tutun sonra kastığınız chara trace A3B4C5 die pm atın atar o trace A3B4C5 i bn attım siz,size geleni yazın.
K
karince ⭐ 19y
#324
harikasın JasonWalker ne diyim yha sana 😊
K
Kuruman ⭐ 19y
#325
Trace için chat kısmında all a .id yazın bi kod vercek A3B4C5 gibi olsun diyelim onu aklınızda tutun sonra kastığınız chara trace A3B4C5 die pm atın atar o trace A3B4C5 i bn attım siz,size geleni yazın.

Oktay Çok Tşk Ederim Kardeş Kaç Saattir Bunu Arıyordum ALLAH razı Olsun
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#326
ya 2.ci çarı isrobotla açmayı deniyorum kodu yazdıktan sonra parmak hata veriyo ne yapmam gerekir?
K
karince ⭐ 19y
#327
onu Jasona sor ben bilmiom botla ilgli hiç bişi 😞 kullanmadıgımdan 😞
M
mcoktay16 ⭐ 18y
#328
Vazifemiz nedemek!
E
E0N ⭐ 19y
#329
Bişe dicem Kasıcak olan Char la Kasılıcak olan char farklı Townlarda ise nasıl yapıcaz?
M
mcoktay16 ⭐ 18y
#330
Hiçbir şey:)
Normal olarak girip aynı area ya getirmen gerek
E
E0N ⭐ 19y
#331
Önce clientle girmek lazım o zmn uzun iş koordinat verdiinde kendisi ışınlanıyormuki?
P
Prada ⭐ 19y
#332
Edit: hallettim
E
E0N ⭐ 19y
#333
Linki yenilermisiniz komut programının teknik arıza var diorda indiremiorm..
C
crazyfox ⭐ 19y
#334
dosya eror verıyor sıfre de ıstemıyor kı
C
CharizmA ⭐ 19y
#335
dosyanın içindekiler hep hata veriyor. Resimli anlatırsan çok ii olur
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#336
eet hata veriyor hep açılamaz fln diye
W
Wrestler ⭐ 19y
#337
ya teleport olmalarını nasıl yapcaz jason ılgılenırsen sevınrım
C
CharizmA ⭐ 19y
#338
hata veriyor hiçbiri açıkmıyor ACİLL YARDIM
C
CharizmA ⭐ 19y
#340
Çoook saoL kardeşimm 1 numarasın 😊 thx

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: