Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 18 / 48
Yanıtlar
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#341
Çoook saoL kardeşimm 1 numarasın 😊 thx

😊
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#343
ya ışınlanmayı nasıl yaptırıyoduk acaba
K
karince ⭐ 19y
#344
önce normal giriyoruz sro ya ısınlıyoruz sora çıkıp programlar giiryoruz 😊
E
E0N ⭐ 19y
#345
Trace attırıorm ama no id set dio ??? pesimden gelmio:S yardım plz
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#346
Trace attırıorm ama no id set dio ??? pesimden gelmio:S yardım plz

All chat bölümüne gel.
.id yaz
çıkan kodu aklında tut
sonra karakterine trace KOD şeklinde pm at.
trace atar.
E
E0N ⭐ 19y
#347
Saolasın
A
adonisss ⭐ 19y
#348
selam iyi paylasim
Windy
Windy ⭐ 19y
#349
Çok güzel program ellerine sağlık

?!!!!!!
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#350
hacım isroyla girerken server dolu olunca parmak hata veriyo oyundan tekrar girmek zorunda kalıyorum yani anlıcagınız oyuna tek atmam lazım parmagın hata vermemesi için ne yabilirim bu sorun için bilen varsa lütfen yardım edin
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#351
hacım isroyla girerken server dolu olunca parmak hata veriyo oyundan tekrar girmek zorunda kalıyorum yani anlıcagınız oyuna tek atmam lazım parmagın hata vermemesi için ne yabilirim bu sorun için bilen varsa lütfen yardım edin
T
tehlike724 ⭐ 19y
#352
tmm
Y
YAVUZ16 ⭐ 19y
#353
rardan cıkan dosyalrın hepsını sro klasorunun icine atmamız sart mı.???sadece [sr33]Silkroad dosyasını atmamıs yeterlimi??
M
manuelkok ⭐ 18y
#354
Bide bunun merchant kurabilenini yaparsanız süper olur
Sen kas dier cliensiz char itemleri satsın
T
tehlike724 ⭐ 19y
#355
tmm
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#356
[sr33]Silkroad.exe dosyasında nodc özelliği yok
biz nodcli bi loaderle girsek olur mu :?

yardımm etcek yok mu :?

olmaz 😊 Patcher var sitede onu kullan 😉
T
tehlike724 ⭐ 19y
#357
tmm
R
resulsarac ⭐ 18y
#358
super super super super kardesim sana ne kadar tesekkur etsem az mukemmel calısıyo tıkır tıkır herseyi denedim super calısıyo aslında calısacagına pek inanmıyodum :d ama calıstı mutluyum tesekkurlerim sonsuz

not:exchange secenegi mevcutmu acaba??? (takas)
T
tehlike724 ⭐ 19y
#359
yüksek lvl olan çarımı isro botla nasıl kullanabilirim ?
D
#360
yanımda olsan ellerinden operim 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: