Çoook saoL kardeşimm 1 numarasın 😊 thx
😊
Çoook saoL kardeşimm 1 numarasın 😊 thx
Trace attırıorm ama no id set dio ??? pesimden gelmio:S yardım plz
Çok güzel program ellerine sağlık
[sr33]Silkroad.exe dosyasında nodc özelliği yok
biz nodcli bi loaderle girsek olur mu :?
yardımm etcek yok mu :?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap