ne kodu ezik carları girdikten sonra
hata için kurdugumuz programı kaldırıp yüksek lvl i giriyorum ok
hangi program bide malum programı pcdenmi kaldırcaz ama hangisi kardeş
ne kodu ezik carları girdikten sonra
hata için kurdugumuz programı kaldırıp yüksek lvl i giriyorum ok
ya arkiler ????? hatası verio.bu sorun u nasıl çözebilirim?
yav jasonWalker su trace yi halled nasıl yapacam tam yazılısı pls
kardeş sen proıgrmam ı deniyor musun yoksa havadan atıp tutuyor musun
Log in to write a reply.
Log In