Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Replies · 106K views · Page 15 / 48
Replies
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#281
ne kodu ezik carları girdikten sonra
hata için kurdugumuz programı kaldırıp yüksek lvl i giriyorum ok


hangi program bide malum programı pcdenmi kaldırcaz ama hangisi kardeş
M
mnyak ⭐ 19y
#282
ya arkadaşlar ben hiç bişe anlayamadım:( yapamadım hangi dosyaları atcam silkroad klasör üne. ben [sr33]silkroad.exe yi attım. clientless i nasıl yapcaz.clientless den nasıl girilio.şunları bi video fln bişe le anlatsanız.saatlerdir yapmaa çalışıom bişe yapamadım:( nolur bi yardım edin
G
gizhem ⭐ 19y
#283
paylaşım için çok saol ellerin dert görmesin kardeş
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#284
hangi programı kaldırcaz soru işareti problemini çözmek için
M
mnyak ⭐ 19y
#285
ya arkiler ????? hatası verio.bu sorun u nasıl çözebilirim?
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#286
ya arkiler ????? hatası verio.bu sorun u nasıl çözebilirim?


yaw mustik çözmüşte nasıl çözdügünü anlatırsa sevinirzi
K
karince ⭐ 19y
#287
RoBoCoP kardeş mustik dioki : önce ezik charı oyuna sok tamm mı sora dioki http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en burdan indirdigin programı kaldır sora esas chara gir ;)ama bana code gelmior o ayrı 😄 denicen
B
bigcanavar ⭐ 19y
#288
evet arkadaşlar ya bende ??? hatası alıyorum yardım edin lütfen 😢 😢 😢
M
mustik_66 ⭐ 18y
#289
arkadaslar
sr33.exe acmaya calıstık hata verdi microsfttan program indirdik calıstırdık sr33.exe calıstı sonra [sr33[ clinent login le ezik cara girdik(code gelmezse deniyeceksin ben 15 20 defa denedim girdi code geliyor 2 3 defada gelmezsse 4. ye kesin geliyor) sonra [sr33]silkroad.exe calıstırmaya calıstık calısmad microsoft tan indiğimiz programı bilgisayarrdan kaldırdık sonra denedik [sr33]silkroad.exe calişti ve yüksek lvl carı girdik ve kasmaya devam tabi ezikleri yönetebilirseniz:D kapiş! 😄
M
mustik_66 ⭐ 18y
#290
yav jasonWalker su trace yi halled nasıl yapacam tam yazılısı pls
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#291
yav jasonWalker su trace yi halled nasıl yapacam tam yazılısı pls

Bak. Chat kısmından All bölümüne gel.
oraya .id yaz
bir notice gelecek sana ( 0S5T5U gibi bişey )
Onu aklında tut.
sonra clientless karakterine
trace "sana gelen kod" (tırnaklar yok) bu şekilde yaz.
M
mustik_66 ⭐ 18y
#292
suanda calısmıyor neden acaba 30 defa denedim gelmedi code
E
esrarli ⭐ 18y
#293
power bot kaç defa denediim acaba neden gelmiyor yeni sürüm mü yüklemek lazım
K
karince ⭐ 19y
#294
noldu mustik hani çözmüştün kardeşim 😁 😄 noldu yha çaalsıyordu kardeş o öle 2 3 şeyle olmaz programda hata varsa vardır sadece onu yapan düzeltir 😉 yada bilen biri oke 😉
K
karince ⭐ 19y
#295
he yada şöle olur çok enicen defalarca anca gelir 😄
E
esrarli ⭐ 18y
#296
kaç kere denedik kardeş olsa zaten buraya yazmayız yardım lütfen
K
karince ⭐ 19y
#297
denicen kardeşim yoksa olmaz az saır bu ara benım bunla işim kalmadı 😄 ama yinede bakarım arada çift char açıyom 😄
E
esrarli ⭐ 18y
#298
kardeş sen proıgrmam ı deniyor musun yoksa havadan atıp tutuyor musun
C
ChiqiLeta ⭐ 18y
#299
hakla çalışıyormu 🙄
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#300
kardeş sen proıgrmam ı deniyor musun yoksa havadan atıp tutuyor musun

İşte sizin gibiler yüzünden bu programı yayınlamak istemiyorum.


ps: program az sonra güncellencektir.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: