tamam simdi komut vercem bakalım
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Replies · 106K views 0 reading · Page 14 / 48
Replies
partyyi kabul etti takip etmedi
partyyi kabul etti takip etmedi
.id yaz all chat kısmına. çıkan yazıyı aklında tut.
sonra karakterine şu pm i at ; trace SANA VERİLEN KOD
mustik nasıl yaptıgını bizede anlatırsan seviniriz bende soru işareti çıkıyo sen nasıl çözdün o olayı
cvp pls
D
dragon_heart
⭐ 19y
ARKADAŞ LAR BEN BUNDAN BİR ŞEY ANLAMADIM YAPAMIYORUM YANI BAN YARDIM EDEBİLİRMİSİNİZ
Soru işareti verio ££>>!!!!
siz esas charı sokabilionuzmu oyuna :s ???? hatası almıyonuzmu :S
S
serdar0252
⭐ 18y
nası oluyo bu iş ya çar kendi kendinemi kasıyo yoksa biz başka bi çarlamı kasıyoz skill kullanıyomu bot gibimi yani
G
god13father
⭐ 19y
yaa kardeş ben yaptım ama girerken ? işareti hatasını veriyo ekran kartını güncelledim aynı hata sence neden yaa bi çözüm acillll plsssssss
orda hata var beklicez esas charı oyuna sokamıyoz [ANLAMIYAN] varmı ?
Programdan Fazla Anlamadm ama Güzel Birşeye Benziyor Yorumların Hepsini Okudum Biri Diyor 1 Client se O zaman Pc Kasmaz Ama 2 Sro Açıcaz Komutları Geçelim Onlar Kolay'da Clientsiz 1 Sro Daha mı açılıyor Bana Şunu Anlatırmısınız Ya Güzel birşeyse hemen başlim 😄
He Bide Oyunda Bi sorun var uyuz oldum sürekli Pc Donuyor Masa üstüne Atıyor No Dc Yapan Arkadaşlar Şu Clientden No Dc'yi Çıkartamaz mı Bnce Sorun Ordaki No Dc Bide Büyük ihtimal bu hata Salı Günü Düzeltilir...
(inş)
He Bide Oyunda Bi sorun var uyuz oldum sürekli Pc Donuyor Masa üstüne Atıyor No Dc Yapan Arkadaşlar Şu Clientden No Dc'yi Çıkartamaz mı Bnce Sorun Ordaki No Dc Bide Büyük ihtimal bu hata Salı Günü Düzeltilir...
(inş)
ilk önce hata verince kurdugumuz programı kurdum kasılacak carı girdim daha sonra programı kaldırdım normal [sr33]silkroad.exe ile kasacagım yani yüksek lvl carı girdim
anladınız siz onu:))
anladınız siz onu:))
I
internetcocugu
⭐ 18y
saol ellerine saglık
.id yazınca gelmiyo
tam olarak ne yazacam
tam olarak ne yazacam
olmuyor code çıkmıoyr yine :S
ne kodu ezik carları girdikten sonra
hata için kurdugumuz programı kaldırıp yüksek lvl i giriyorum ok
hata için kurdugumuz programı kaldırıp yüksek lvl i giriyorum ok
ilk başta code çıkmıyor ama ezik charı sokacam code gelmior 😉
sr33 clinen loginle eziklere girersin code gelmezse programı ac kapar
2 3 de fa dene olmazsa sorun baska
code 1 2 defa gelir bidaha gelmezsse kapat geri ac
2 3 de fa dene olmazsa sorun baska
code 1 2 defa gelir bidaha gelmezsse kapat geri ac
legend 3 te çalısıyo dimi bu ??
Log in to write a reply.
Log In