.id yazınca çıkar kardeş nası olmuyor :S Guild Unıon Party sekmesi varya orda en başta All chat var oraya yaz charın yanına gidip yaz
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 13 / 48
Yanıtlar
olmazssa bekle problem var bazı eksikler düzeltilene kadar bekleyin!
N
NiGHTMaRe_
⭐ 19y
jason yardım et lütfen herşey güzelde senin programın içinde verdiğin loader ı yapamadım dolayısı ile de multiclient i yapamadım çok acil yardım lütfen
Ellerine saglık ama Trace i kabul ettiremedim ben ?!!!!!!..
hardrock ne tracesi ya soru işareti sorununu çözdünmü sen neyden bahsedion :S
Charım Hacklendiiiiiii Admin Lütfen cEvap yaz
Charım Hacklendiiiiiii Admin Lütfen cEvap yaz
bunla alakası yoktur
aynen palavra atma 😈 :evil:
- Resim Silinmiş.
Böyle Bir hata Alıyorum Nedeni Ne Olabilir Sizce? :?! yardımlarınız İçin Teşekkürler ?!!!!!!...
Böyle Bir hata Alıyorum Nedeni Ne Olabilir Sizce? :?! yardımlarınız İçin Teşekkürler ?!!!!!!...
karınca clientlesi soktuktan sonra normal olarak girince komut işlemi oluyomu
olmaz kardeş o clienti ona göre ayarlamışlar 😄
http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en hatembaba bunu dene bak 2 . charla girmek için hata var 😄 ama o hata bunu indir kur 😉
teşekkürler oldu gerçekten sağol
?!!!!!!...
?!!!!!!...
ama şimdi 2. charı oyuna sokamassın ??? hatası alırsın kardeşim bekle bi kaç gün 😄
bekleriz olsun da 😄 honor kasarım full xD peki sebebi ne xD
bekliyekte gelmez artık bence
onuda JasonWalker'a sorun yhwa 😄 ben 1 haftaq giremem belki 😄
arkadas sr33 le giriyorum ikincisine [sr33]Silkroad.exe ye girmiyor daha dogrusu silkroada hiç girmiyor su hatayı veriyor acil cevap JasonWalker


mustik işte olmuyo yeni versiyonu gerekiyo galiba onun çalışması için oda ne zaman gelir bilinmez
sorunu cözdüm
eger oyuna girip kasarsam tamam oyun acıldı sifreyi giriyorum suan girince haber veririim
eger oyuna girip kasarsam tamam oyun acıldı sifreyi giriyorum suan girince haber veririim
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap