Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 12 / 48
Yanıtlar
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#221
harikasın jason valla ne dıyın snn gıbısını görmedım bu forumda ;)

Estf. tüm EXL yönetimi harika ?!!!!!!!
yha bide şu loader düzeltsen :D:D paso çık gir çık gir :(

Hangi loader?
K
karince ⭐ 19y
#222
Silkroad Loader TÜRKÇE vardı bende ama şimdi açmıyor fatal error yazıyor habire
K
karince ⭐ 19y
#223
msn aç 5 dk ordan konusalım istersen burda sayfayı kirletmeyelim 😄
K
karince ⭐ 19y
#224
client less le girdim bu seferde oyunun içinde [sr33]Silkroad start diorum pat ??? hatası :S
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#225
client less le girdim bu seferde oyunun içinde [sr33]Silkroad start diorum pat ??? hatası :S



ewet bendede aynı sorun :d
K
karince ⭐ 19y
#226
biri gider biri gelir sırayla 😄
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#227
Bu programın yazarı ben olmadığım için tüm hataları önceden sezip fix bir sürüm çıkartamıyorum.
Drew_Benton yenisini çıkartana kadar sizin eksikde olsa kullanabilmeniz için çalışmalar yapıyorum.
İdare ediceksiniz artık xD
K
karince ⭐ 19y
#228
jason şu sorunada bi el at yhaw 😄
K
karince ⭐ 19y
#229
saol 😄 ama plvl yaptıgım charı oyuna girdi ama ama esas charı sokarken start diorum ??? hatası onu bekleris sırayala 😊
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#230
esas çar girmiyor 😄
O
Onderkor ⭐ 19y
#231
bunda hack gibi bi olay ola bilirmi biraz bilgilendirirseniz beni çok iyi olur exl ailesine güveniyorum ama yapanlara güvenemıyorum 😄
K
karince ⭐ 19y
#232
kardeşim o ne biçim soru yhaw JasonWalker'ın işi yok seni hacklicek alla alla 😄 kullan bişi olmaz ?!!!!!!!
K
karince ⭐ 19y
#233
he bazıları var i... hacklemeye çalışanlar olabilir ona bişi diemem am jason asla
K
karince ⭐ 19y
#234
nese ben oyuna girdim ii geceler herkese 😄 ßß
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#235
karınca esas çar girmeyide sen yap artık karıncalar çalışkan olur hehe
O
Onderkor ⭐ 19y
#236
he bazıları var i... hacklemeye çalışanlar olabilir ona bişi diemem am jason asla


kardeşim o ne biçim soru yhaw JasonWalker'ın işi yok seni hacklicek alla alla 😄 kullan bişi olmaz ?!!!!!!!



JasonWalker hacklemicegini bende biliyom ama programı başkaları yapmış anladınız mı şimdi herşeye cvp vermeyin öyle okuyun bi zahmet öyle cvp verin :evil:
E
esrarli ⭐ 18y
#237
ya bu konuda birazdaha yardımcı olacilri misiiin
T
The_Rings ⭐ 18y
#238
????? haTası aLıyoRum yaRdımm xS
K
karince ⭐ 19y
#239
??? hatası için beklicez arkadaşlar ?
U
Un4 ⭐ 19y
#240
.id yazinca id gelmiyo
dolayisiyla trace olmuyo..
ama yinede super bi program..
2500 honor pointi loader ile kasan birisi olarak lanet olsun diyorum..
önceden cikarsalar nolurmus şu mereti : ))

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: