harikasın jason valla ne dıyın snn gıbısını görmedım bu forumda ;)
Estf. tüm EXL yönetimi harika ?!!!!!!!
yha bide şu loader düzeltsen :D:D paso çık gir çık gir :(
Hangi loader?
harikasın jason valla ne dıyın snn gıbısını görmedım bu forumda ;)
yha bide şu loader düzeltsen :D:D paso çık gir çık gir :(
client less le girdim bu seferde oyunun içinde [sr33]Silkroad start diorum pat ??? hatası :S
he bazıları var i... hacklemeye çalışanlar olabilir ona bişi diemem am jason asla
kardeşim o ne biçim soru yhaw JasonWalker'ın işi yok seni hacklicek alla alla 😄 kullan bişi olmaz ?!!!!!!!
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap