Icerige atla
Extraloob

Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]

· 960 Yanıt · 106K görüntüleme · Sayfa 11 / 48
Yanıtlar
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#201
offff olmuyosa olmuyo deyin ya deli olcam artık
B
Braunx ⭐ 19y
#202
update geldi versiyon deişti detour.dll de deişmesi gerek eski versiyona göre ayarlı o yuzden yeni versiyon cikanakadar lutfen msj yazmayin
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#203
jason ö çalışıo dio bu nasıl iş çalışmıyorsa kilit pls
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#204
Arkadaşlar halletmeye çalışıyorum :S
Ben de çalışıyor sizde neden olmuyor anlamadım.
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#205
jason imaj kodu çıkmıyo 😄
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#206
version.ini dosyasında ne yazıyor?
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#207
145

# The version of Silkroad goes on the first line. This will update the
# clientless so it can connect on simple patches. If any packets change
# though, then the entire program will need an update, not just this file.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#208
145

# The version of Silkroad goes on the first line. This will update the
# clientless so it can connect on simple patches. If any packets change
# though, then the entire program will need an update, not just this file.

owwww..
hemen yenisini koyuyorum bekleyin 😄
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#209
Güncellenmiştir. 1.151 için çalışıyor.
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#210
ÇALIŞIYORRRR
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#211
ÇALIŞIYORRRR

?!!!!!! ?!!!!!!!
K
karince ⭐ 19y
#212
çok saolsın :D:D eline sağlık jasoncum 😉
K
karince ⭐ 19y
#213
bi kere cıktı bidaha çıkmadı 😞 uff yha
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#214
çok saolsın :D:D eline sağlık jasoncum ;)

Afiyet Olsun ?!!!!!!.....
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#215
bi kere cıktı bidaha çıkmadı 😞 uff yha

Herşeyi kapatıp tekrar aç
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#216
oluyo oluyo jasonun dedigini yapın oluyo ben şahidim :d
K
karince ⭐ 19y
#217
nese denerim bidaha olursa olmaz yinede saolsın ii çalışmalar 😊
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#218
karınca olcak merak etme bende oldu :D:D
K
karince ⭐ 19y
#219
harikasın jason valla ne dıyın snn gıbısını görmedım bu forumda 😉
K
karince ⭐ 19y
#220
yha bide şu loader düzeltsen :D:D paso çık gir çık gir 😞

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: