offff olmuyosa olmuyo deyin ya deli olcam artık
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 11 / 48
Yanıtlar
update geldi versiyon deişti detour.dll de deişmesi gerek eski versiyona göre ayarlı o yuzden yeni versiyon cikanakadar lutfen msj yazmayin
jason ö çalışıo dio bu nasıl iş çalışmıyorsa kilit pls
Arkadaşlar halletmeye çalışıyorum :S
Ben de çalışıyor sizde neden olmuyor anlamadım.
Ben de çalışıyor sizde neden olmuyor anlamadım.
jason imaj kodu çıkmıyo 😄
version.ini dosyasında ne yazıyor?
145
# The version of Silkroad goes on the first line. This will update the
# clientless so it can connect on simple patches. If any packets change
# though, then the entire program will need an update, not just this file.
# The version of Silkroad goes on the first line. This will update the
# clientless so it can connect on simple patches. If any packets change
# though, then the entire program will need an update, not just this file.
145
# The version of Silkroad goes on the first line. This will update the
# clientless so it can connect on simple patches. If any packets change
# though, then the entire program will need an update, not just this file.
owwww..
hemen yenisini koyuyorum bekleyin 😄
Güncellenmiştir. 1.151 için çalışıyor.
ÇALIŞIYORRRR
ÇALIŞIYORRRR
?!!!!!! ?!!!!!!!
çok saolsın :D:D eline sağlık jasoncum 😉
bi kere cıktı bidaha çıkmadı 😞 uff yha
çok saolsın :D:D eline sağlık jasoncum ;)
Afiyet Olsun ?!!!!!!.....
bi kere cıktı bidaha çıkmadı 😞 uff yha
Herşeyi kapatıp tekrar aç
oluyo oluyo jasonun dedigini yapın oluyo ben şahidim :d
nese denerim bidaha olursa olmaz yinede saolsın ii çalışmalar 😊
karınca olcak merak etme bende oldu :D:D
harikasın jason valla ne dıyın snn gıbısını görmedım bu forumda 😉
yha bide şu loader düzeltsen :D:D paso çık gir çık gir 😞
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap