yine olmuyorsa Jasona sor 😉
Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! [1.183 UYUMLU]
· 960 Yanıt · 106K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 10 / 48
Yanıtlar
bnde oluodu bndede olmamaya başladı o .id yazınca gelen numara 😄
ya link kırık diyorum yeni bi link yokmu
G
General_Blader
⭐ 19y
uygulama, yanyana yapılandırması doğru olmadığından başlatılamadı. daha fazla bilgi için lütfen uygulama olay günlüğüne bakın
şeklinde bi hata alıyorum.
Vista kullandığımdan mı ?
şeklinde bi hata alıyorum.
Vista kullandığımdan mı ?
ÇALIŞMIYOR
aynen bi sorun var galiba 😄
Çalışmıyor hacım bi bakarmısnız buraya jason bey
G
General_Blader
⭐ 19y
Herkes aynı hatayı mı alıyor benim gibi ?
ne hatası snn ki ? resim koy ? (SS)
ne hatası alıyosunuz resmi koyun lütfen ?
Bunu deneyin.
Tıklayın.
Tıklayın.
ID ve Pw yazıyom bağlan diorum code gelmior hiç bişi olmuyor :S
yükledim olmadı yine aynısı code gelmior bekledim 10 dk yine aynı 😞
olmuyorsa canın saolsun
Arkadaşlar çalışıyor :S Ben deniyorum oluyor 😄
bende şahsen olmuyor neden :S extra bişi olabilirmi ? 😊
olmuyor nese boşver elimle kasarım :D:D
jason kod gelmiyo kod
image code gelmio.. :S
aynen kod da hata var ;)orda bi sorun çıkıor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap